Do you like playing games, Mr. Bond?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef boekenworm het volgende:
Altijd leuk, heb je een avond gesport en zit je op de fiets naar huis. Dan heb je een of ander figuur zonder licht op de fiets die de bocht omgaat en je aanrijdt.
Twee knokkels die zwartblauw zien en niet meer te bewegen zijn. Beide knieën open en bond en blauw en dik![]()
Een ongeluk kan gebeuren, maar iemand zonder licht die jou aanrijdt terwijl je netjes lampen op de fiets heb zitten... Bah
Komt gelukkig veeeel minder voor dan (brom)fietsende klungelsquote:
Ja, het was een recht stuk fietspad met een T-kruizing. Ik zat al op de weg (en was rechts dus had voorrang). Maar goed, er was niks wat mijn zicht belemmerde, dus dan had ik hem wel gezien en kunnen afremmen. En nu zag ik hem pas toen ik zo goed als op de grond lag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef eNaSnI het volgende:
Had je de aanrijding kunnen voorkomen als hij wel licht had gehad, denk je?
Nee, hij tilde zijn fiets van me af en reed weg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef El_Rolando het volgende:
Nog woorden gewisseld?
Het kutte is wel dat de ANWB en de regering ervoor hebben gezorgd dat de automobilist ALTIJD schuldig is, ook al was de fietser dronken, reed door rood en voerde geen licht. Kutscholieren!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef eNaSnI het volgende:
Ik heb totaal geen respect voor die lichtloze sukkels en zal er geen traan om laten als er eens eentje het profiel van mijn banden op zich heeft staan![]()
Afgezien van het feit dat je voorrang alleen krijgt en nooit neemt lijkt het me dan inderdaad een gevalletje verkeerde tijd, verkeerde plaatsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:10 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ja, het was een recht stuk fietspad met een T-kruizing. Ik zat al op de weg (en was rechts dus had voorrang). Maar goed, er was niks wat mijn zicht belemmerde, dus dan had ik hem wel gezien en kunnen afremmen. En nu zag ik hem pas toen ik zo goed als op de grond lag.
En inderdaad, de volgende keer heeft hij pech. Gelukkig heeft mijn fiets het overleeft omdat hij tegen mij aanknalde inplaats van de fiets te rammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |