abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:33:59 #201
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_34403511
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jeetje, wat ben jij lastig. Misschien kun je beter een lijstje maken met wat je wel lust, ben je sneller klaar
Het is niet zo dat ik ze met combinaties niet lust hoor.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_34406532
Oh ja, koffie !

En ik kan heel slecht tegen pittige dingen. En dus is iets al gauw pittig .
pi_34408189
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:57 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, koffie !

En ik kan heel slecht tegen pittige dingen. En dus is iets al gauw pittig .
koffie??

ik ben niet dol op kolen en bieten... eet ze wel als ik t op t bord krijg...
wat ik echt absoluut niet eet zijn gekookte rode bieten
suck my asshole taco bender
pi_34420535
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 07:33 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik ze met combinaties niet lust hoor.
Dus je lust het eigenlijk wel, maar doet gewoon moeilijk?
pi_34420702
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus je lust het eigenlijk wel, maar doet gewoon moeilijk?
Hej, tis een vrouw. Die doen om 1 of andere reden altijd moeilijk.
pi_34422992
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Vork het volgende:
Wat ik echt niet eet (en hoofdzakelijk ook komt doordat ik het ook gewoon echt niet te vreten vind) zijn: alle soorten beest en zuurkool.
Weleens zuurkoolschotel met banaan geporbeerd???
Jummy is dat zeg, ken een paar mensen die niet dol op zuurkool zijn, maar die dat toch wel weer erg graag eten.

Dus zuurkoolstamppot maken, gewoon zuurkool en aardappel, overschaal pakken, de helft van de zuurkool erin, daarop rul gebakken gehakt(gekruid naar smaak) daarop in schijfjes gesneden banaan, lekker veel, dan afdekken met zuurkoolstamppot, panneermeel erop, fikse laag, wat boter erop, eerst even 20 minuten in de gewone over, dan nog eventjes onder de gril voor een lekker knapperig korstje erop, serveren met appelmoes en je hebt wat overheerlijks...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:44 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423053
Potver erodome, dat klinkt lekker Op hoeveel graden doe je dat? Ik ga 't zeker een keer maken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34423240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Weleens zuurkoolschotel met banaan geporbeerd???
Jummy is dat zeg, ken een paar mensen die niet dol op zuurkool zijn, maar die dat toch wel weer erg graag eten.

Dus zuurkoolstamppot maken, gewoon zuurkool en aardappel, overschaal pakken, de helft van de zuurkool erin, daarop rul gebakken gehakt(gekruid naar smaak) daarop in schijfjes gesneden banaan, lekker veel, dan afdekken met zuurkoolstamppot, panneermeel erop, fikse laag, wat boter erop, eerst even 20 minuten in de gewone over, dan nog eventjes onder de gril voor een lekker knapperig korstje erop, serveren met appelmoes en je hebt wat overheerlijks...
mijn eerste reactie:

dat lijkt me echt een van de smerigste dingen ooit... ...en zuurkool vind ik normaal gesproken best lekker...
(:
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:05:53 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423323
Het lijkt me juist lekker omdat je ook mandarijntjes door de zuurkool kan doen

Zuurkool en fruit is ok
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34423346
zuurkool combineert prima met fruit
ik gooi er weleens ananas in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:07:25 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423377
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
zuurkool combineert prima met fruit
Dat zeg ik
pi_34423595
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potver erodome, dat klinkt lekker Op hoeveel graden doe je dat? Ik ga 't zeker een keer maken
180 graden, heteluchtoven....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:14:21 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34423623
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

180 graden, heteluchtoven....
Thnx

Jammer dat ik dit niet eerder wist! Vanavond zuurkool op én ik had banaan in huis

Nouja, volgende keer!
pi_34423668
nou, dit kan ik ook nog even toevoegen:

De combinatie zoete vruchten en warm (hartig) eten.... (zie hierboven), nee, daar zijn echt maar HEEL weinig dingen van die ik echt lekker vind. Behalve de gebakken banaan van de chinees dan, das lekker
(:
pi_34423684
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef nein het volgende:

[..]

mijn eerste reactie:

dat lijkt me echt een van de smerigste dingen ooit... ...en zuurkool vind ik normaal gesproken best lekker...
Dat was mijn allereerste reactie ook toen ik het voorgeschoteld kreeg de eerste keer, had echt zoiets van hoe kan dat nu lekker zijn, maar goed, toch geprobeerd onder het mom je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven en het bleek meer dan geweldig lekker te zijn.
Zeker met goede appelmoes erbij!

Deze wordt ook weleens gedaan met ananas trouwens ipv met banaan, maar het zoete van de banaan tegenover de zuurkool vind ik gewoon heel erg lekker, bij ananas ligt dat toch meer in 1 lijn met elkaar.
pi_34423691
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef erodome het volgende:

Vork is vegetariër

Ik heb zelf regelmatig zuurkoolschotels uit de oven, maar om daar nou appelmoes bij te serveren....Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn en ik ben dòl op appelmoes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34425118
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vork is vegetariër

Ik heb zelf regelmatig zuurkoolschotels uit de oven, maar om daar nou appelmoes bij te serveren....Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn en ik ben dòl op appelmoes.
Nou, dan heb je wat nieuws

Is serieus een lekkere combi...
pi_34425276
fruit in warm eten is dan een van de weinige dingen die een normaal goede maaltijd echt stevig kunnen verpesten, voor mij dan.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34426841
Ik heb ook vrijwel nooit fruit door het warme eten, maar bij een Thai heb ik ooit wel eens (flink pittige) rode curry met kip gegeten en naast gele paprika zaten daar ook rode druiven, mango en ananas doorheen en dat was echt heel erg lekker.

Roedjak manis bij het Indische eten vind ik ook heel lekker, maar dat vindt mijn vriend niet zo super, helaas.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34427226
Ik vind fruit vaak erg lekker door het eten. Je moet het niet overal indoen, maar soms zijn met name perzikken, ananas en banaan een enorme verrijking.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')