Zo ziet de lijst er al wat beter uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Messenga het volgende:
- Hitman Pro
- Winamp
-Videolan
- Nod32
- Firefox
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo ziet de lijst er al wat beter uit.
Dan denk ik nog aan:
- AVG AntiVirus (goede gratis antivirus) -> Nod32, al 5 jaar geen virus doorgelaten, aanrader.
- OpenOffice (tenzij je al een betaalde versie van MS Office hebt) MS Office is reeds geinstalleerd.
- Trillian Messenger (om dat breezah MSN te vervangen)-> ik moet wel, betatester van WLM
- IrfanView (gratis image viewer) -> Reeds geinstalleerd.
- DeepBurner (gratis CD brander programma) -> Nero is reeds geinstalleerd.
Hitman Proquote:
Het is er nooit uigeweest, je moet het alleeen even aanvinken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:49 schreef Visitor.Q het volgende:
Mozilla Thunderbird
Filezilla
Winamp
Ultraedit
DUMeter
film codecs
TweakUI (om deze computer en mijn docs weer op bureaublad te zetten... waarom ze dat er in godsnaam uitgehaald hebben)...
En dan moet je er nog aan denken om explorer weer goed in te stellen (ik vind extensies altijd wel handig, die verbergt windows standaard, net als verborgen en systeem mappen), .nfo bestandjes standaard laten openen in UE/notepad,
Ooohhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Java Runtime Environment. Kun je ophalen op http://java.sun.com
Mijn excuses, heb over 'anti warez programmas' heen gelezen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef RonaldV het volgende:
Symantec?
Gebruik liever één van de gratis AV scanners, en als je toch wilt betalen, kies dan voor McAfee of Kaspersky.
Het gaat me niet om anti-warez, maar meer om het feit dat Symantec zo vreselijk in je systeem zit dat je het er nooit meer fatsoenlijk uit krijgt. Symantec is afaik de enige die zo werkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb over 'anti warez programmas' heen gelezen..
Ben het gedeeltelijk met je eens, de Corporate Edition doet wat het moet doen en niks meer, geen overbodige shit op de achtergrond etcetc.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat me niet om anti-warez, maar meer om het feit dat Symantec zo vreselijk in je systeem zit dat je het er nooit meer fatsoenlijk uit krijgt. Symantec is afaik de enige die zo werkt.
Wel verstandig om direct na terugzetten van een image even Windows te updatenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:00 schreef rucksichlos het volgende:
Norton Ghost.![]()
Dan kan je een image maken van je verse installatie die je gewoon terug kan zetten zonder alles opnieuw te hoeven installeren.
Dan hoef je ook niet meer te bedenken wat je ook al weer op je schijf had staan.
Dat is wel zo handig ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wel verstandig om direct na terugzetten van een image even Windows te updaten![]()
En ook een centraal topic: http://forum.fok.nl/topic/739138quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:57 schreef Mauro het volgende:
In de Fok! Wiki is er zelfs een speciale pagina voor
http://wiki.fok.nl/index.php/WindowsXPmusthaves
Mijn oud accountquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Jump het volgende:
[..]
En ook een centraal topic: [Centraal] WinXP Musthave Apps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |