Het was geen van dat allesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vraag me af voor wie dat een compliment was, en voor wie een belediging
of voor beiden een belediging?
Volgend jaar gaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik vind trouwens de Sunrise echt zo enorm lekker daarzo, op aquabest
Alleen jammer van het hoge kijk mij hip zijn en veeld geld hebben bal gehalte
*iets mompel over eindhoven oridinair en wie daar rondliep*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nogal.
Ik vind trouwens de Sunrise echt zo enorm lekker daarzo, op aquabest
Alleen jammer van het hoge kijk mij hip zijn en veeld geld hebben bal gehalte
Jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
*iets mompel over eindhoven oridinair en wie daar rondliep*
ik was aan het werk... heb een excuusquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
*iets mompel over eindhoven oridinair en wie daar rondliep*
IK heb me enorm vermaakt. "Sjarrel, sjarrel! Kom, we gaan even een wijfje doen!'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was aan het werk... heb een excuus
maar Ang3l liep wel tussen de Carline Tensjes en Winston Gerstenatjes!
O jezus Ang3l...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK heb me enorm vermaakt. "Sjarrel, sjarrel! Kom, we gaan even een wijfje doen!'
"Carolien carolien! Doe even een pose! Leuk joh, een kiekje. Kom, doe ff casual!"
Dat zei IK niet, dat waren kreten die je overal om je heen hoorde.quote:
een vrouwtje doen, dat zei die ik weet het nog preciesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK heb me enorm vermaakt. "Sjarrel, sjarrel! Kom, we gaan even een wijfje doen!'
"Carolien carolien! Doe even een pose! Leuk joh, een kiekje. Kom, doe ff casual!"
Dat zijn dus gewoon normale Brabanders?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei IK niet, dat waren kreten die je overal om je heen hoorde.
mens mens wat komt daar een hoop omhooggevallen koude kak
Maar ook van dat vieze ranzige kamptuigZaten we aan zo'n tafeltje wat nog niet afgeruimd was, komt er een hooggeblondeerde del bijzitten en zo'n bikerdude. Kijkt z enaar een van de bordjes die nog op tafel stonden en ziet een olijf liggen. *pak* Goh, wasdit nou zeg eej? *eet*
![]()
"Nah, moette we hiero nog lang wachte om te schafte?!"
O jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een vrouwtje doen, dat zei die ik weet het nog precies
Heb je mij dat zien doen in het pannenkoekenhuisje met al die voetballers?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon normale Brabanders?
Welk pannenkoekenhuisje met welke voetballers?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je mij dat zien doen in het pannenkoekenhuisje met al die voetballers?!![]()
voor de duidelijkheid, zij, het hoogblonde zonnebank wijf, at eten van een bordje wat de vorige gasten achter hadden gelaten en nog niet afgeruimd wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon normale Brabanders?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar aan de andere kant Ang3l was ook niet tevreden met het eten wat daar voorgeschoteld kreeg, hoewel dat meestal toch wel state of the art is, nee meneer moest nadien nog zo nodig een tussenstop maken bij de MAC tsssssk
Toen met de mini meet in A'damquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk pannenkoekenhuisje met welke voetballers?
De wat!?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef Cybart het volgende:
mn pa en ma houden al de hele avond de mediabox bezet
echt op het moment dat ze thuis komen moet ik de controller inleveren
de mediabox (digitale tv), eerste maand alle kanalen gratis (en dan kijken ze nog alleen het basispakketquote:
en wat is daar nu zoal te zien op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
de mediabox (digitale tv), eerste maand alle kanalen gratis (en dan kijken ze nog alleen het basispakket)... maar ze gaan nu slapen
so it's my turn !
Seizoen 1 is op 70%quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
medium
hier nog wat spannends gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |