Ik zal paul ff een sms sturen: Als je hem met 1 vinger aanraakt kun je sex met mij vergeten!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk jij kan niet slapen van spanning om te horen of kug aan het neuken is/geneukt heeft
kug heeft de ontmaagding van zn levenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal paul ff een sms sturen: Als je hem met 1 vinger aanraakt kun je sex met mij vergeten!
... onder de zonnebank, met de extrema cd van 3 jaar geleden op de achtergrond.quote:
Ik wil er niet aan denken! Het was MIJN vent en ik help kug nota bene ook nog!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
kug heeft de ontmaagding van zn leven
Wa's extrema?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... onder de zonnebank, met de extrema cd van 3 jaar geleden op de achtergrond.
verdring het maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken! Het was MIJN vent en ik help kug nota bene ook nog!
Jij kunt makkelijker jongens krijgen dan Kug..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken! Het was MIJN vent en ik help kug nota bene ook nog!
WTF is aquabest?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
HET zomerfeest op aquabest
waar het elk jaar stormt
Nou en. Dan hoef ik ze toch nog niet weg te geven als kadootje.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij kunt makkelijker jongens krijgen dan Kug..
ik vraag me af voor wie dat een compliment was, en voor wie een beledigingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij kunt makkelijker jongens krijgen dan Kug..
Ik moet nog steeds aan serie 2 beginnen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Net de saying goodbye docu afl van QAF US gekeken, en ik moest zo ontzettend janken, niet gewoon huilen, maar echt janken.
Ligt dat nou aan mij, of zijn er meer mensen die zo ontzettend gehecht zijn geraakt aan die mensen.
Alsof het echt familie van je is.
Zo ontzettend jammer dat het nu echt afgelopen is, en zo stom dat dit in Nederland niet uitgezonden wordt
Ja nogal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
recreatieplas
Extrema is echt een fokking bekend feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |