Hardstikke serieus.... hij vond het wel een mooi bijverdienste, ¤1000 per maand ofzo.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Je bedoelt dat die kerel het met een bloedserieus gezicht zei? Ik kan me wel voorstellen dat je zoiets op een beetje sarcastische toon zegt.
Zoiets is wel eerder gebeurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef crackhead het volgende:
Alsof de politie nu direct een psychologisch profiel van hem gaat maken, er 20 rechercheurs op zet en Opsporing Verzocht inschakelt.![]()
Denk je nu echt dat hij nu gepakt gaat worden?
In Iran misschien ja.quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef ETA het volgende:
Net op het NOS journaal, een stukje over een beurs waar wiet kweek spullen worden verkocht. Wordt er een 18 jarig joch geinterviewd. Hij zegt dat hij een kwekerijtje wil opzetten om zo wat bij te verdienen en nog wat over zichzelf. Op de opmerkingen van dat het illegaal is zegt ie: "Jah, probeer het een beetje stil te houden"
Juist, ga je beetje op het nieuws zeggen dat je een wiet kwekerij wil beginnen en dan hopen dat je het stil kan houden.![]()
zag het ook ja. Keek m'n vader zo aan van:"wtf?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef ETA het volgende:
Net op het NOS journaal, een stukje over een beurs waar wiet kweek spullen worden verkocht. Wordt er een 18 jarig joch geinterviewd. Hij zegt dat hij een kwekerijtje wil opzetten om zo wat bij te verdienen en nog wat over zichzelf. Op de opmerkingen van dat het illegaal is zegt ie: "Jah, probeer het een beetje stil te houden"
Juist, ga je beetje op het nieuws zeggen dat je een wiet kwekerij wil beginnen en dan hopen dat je het stil kan houden.![]()
Jij was 't he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef crackhead het volgende:
Alsof de politie nu direct een psychologisch profiel van hem gaat maken, er 20 rechercheurs op zet en Opsporing Verzocht inschakelt.![]()
Denk je nu echt dat hij nu gepakt gaat worden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef Murray het volgende:
Overigens, aan het accent te horen kwam 'ie uit Brabant of Limburg, dus dat verklaart al het een en ander natuurlijk.
Alleen maar uit je huis gezet???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
vroeger - toen we nog met takken achter beesten aanrenden - zorgde de natuurlijke selectie voor dat soort mensen..
wie dat over een tijdje gaat doen weet ik niet, je wordt niet opgepakt voor een kleine kwekerij toch? "alleen" een boete en uit je huis gezet?
het blijft wel grappig natuurlijk
Het heeft alles met macht te maken!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:14 schreef buzzer het volgende:
dat valt wel mee hoor, het is gewoon verboden om wiet te kweken, en dat heeft geen reet met macht te maken.
Hou je domme geblaat nou eens, de enige mensen die uit hun huis worden gezet zijn huurders, die het recht op een huurwoning verspillen door er een illegaal, levensgevaarlijk fabriekje van te maken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Het heeft alles met macht te maken!!!!!
Okay het is verboden wiet te kweken, maar moet je dan als overheid zeggen dat ze aan je prive leven mogen komen??
Er bestaat ook nog zoiets als rechtsbescherming! Dat hier absoluut geschonden wordt.
Het is niet in proportie!
Het beschermen van je privé leven staat in onze grondwet. Om deze regel te doorbreken moet er wel heel wat gebeurd zijn. Dat is onze rechtsbescherming tegen al het macht dat de overheid heeft!
En wat doen ze? Uit instrumentele oogpunt schenden ze een grondrecht om te voorkomen dat men wiet gaat kweken...
Sorry hoor, ik vind de bescherming tegen de grote machten belangrijker dat wiet telertjes!!
En ik ben hier diegene die blaat??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:51 schreef Spina1 het volgende:
[..]
Hou je domme geblaat nou eens, de enige mensen die uit hun huis worden gezet zijn huurders, die het recht op een huurwoning verspillen door er een illegaal, levensgevaarlijk fabriekje van te maken..
Besef wel dat de grondwet het fundament is van onze rechtsbescherming tegen de enorme macht die de overheid heeft! Om dit recht te schenden moet er wel heel wat gebeurd zijn.quote:Art. 10 Grondwet!! Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beprerkingen, recht op eerbiediging van zijn persoonlijke levenssfeer.
Fijn dat jij zo intelligent bent om het hier op Fok! aan de kaak te stellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef -beyond- het volgende:
[..]
En ik ben hier diegene die blaat??
[..]
Besef wel dat de grondwet het fundament is van onze rechtsbescherming tegen de enorme macht die de overheid heeft! Om dit recht te schenden moet er wel heel wat gebeurd zijn.
Sorry hoor, maar ik vind een hennep kwekerijtje op zolder geen reden om dit recht te schenden.
Als het hier al mee begint is het einde zoek!
Het overgrote deel van onze bevolking is zo dom dat ze niet eens meer beseffen dat de overheid steeds meer macht naar zich toe trekt. Ze laten het allemaal klakkeloos toe. Maar goed dat is weer een andere discussie.
Jij wil zeggen dat de samenstelling hier op Fok! representatief is voor de gehele bevolking?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef fallrite het volgende:
[..]
Fijn dat jij zo intelligent bent om het hier op Fok! aan de kaak te stellen![]()
![]()
Waarom probeer je hier dan mensen de ogen te openen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de samenstelling hier op Fok! representatief is voor de gehele bevolking?
Dacht het van niet!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de samenstelling hier op Fok! representatief is voor de gehele bevolking?
Dacht het van niet!!
Ik heb dat toch nooit beweerd? Maar waarom zou je hier op Fok! proberen mensen te overtuigen van jouw mening over de macht van de overheid - de algemene tendens is toch dat men het er niet mee eens is of je krijgt standaardopmerkingenquote:
Prachtig voorbeeld van achterlijk en vooral onderontwikkeld tuig. Ik hoop dat ze hem van z'n nest lichtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:15 schreef ETA het volgende:
Geloof me, die hoop heb ik een tijd geleden al laten vallen. Dat heeft toch geen zin!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef fallrite het volgende:
[..]
Waarom probeer je hier dan mensen de ogen te openen?
--> Hoe dom kan kun kan je zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |