Hoi!quote:
Dan moet je ook geen rokje aantrekkenquote:
Dat is ook de bedoeling, ik hou wel van een ietwat elitair clubje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers
Ligt aan de muzieksmaak van de scers hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers
Hoe minder zielen, hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers![]()
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
En ik heb geen zin om morgen te werken.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet
Nee, zij gaat wel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen rokje aantrekken![]()
Maar goed, minder even. Komt ze niet gewoon naar jou toe dan?
Jij en niet werken ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet![]()
Nog steeds 2 banen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet
Klopt, hoewel, niet lang meer, heb de zaterdag namelijk opgezegd en ik dacht als ik dan toch op zeg kan ik maar beter ook nog een dagje vrij nemenquote:
Goede actie, en vrij en 1 baan, is meer dan genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Klopt, hoewel, niet lang meer, heb de zaterdag namelijk opgezegd en ik dacht als ik dan toch op zeg kan ik maar beter ook nog een dagje vrij nemen
Ach ja, toch wel bang dat ik straks zonder werk zal zitten als dit af is. Mijn thuissituatie laat het niet echt toe om zonder werk te komen zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede actie, en vrij en 1 baan, is meer dan genoeg![]()
Je hebt iig wat ervaring opgedaan nu, en dat maakt het zoeken wel makkelijker hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach ja, toch wel bang dat ik straks zonder werk zal zitten als dit af is. Mijn thuissituatie laat het niet echt toe om zonder werk te komen zitten
Huh? Als bijbaan bedoel jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef GF het volgende:
Ik maak ook nog 'kans' op 2 banen. 1 in Den Haag als technisch medewerker van een helpdesk. En de andere bij het bedrijf van m'n schoonvader waar ik dan 'hoofd-ICT' zou worden. Wat natuurlijk niks zegt bij zo'n klein bedrijfje wat dat doe ik er gewoon bij dan
ik zou voor die 1e gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef GF het volgende:
Ik maak ook nog 'kans' op 2 banen. 1 in Den Haag als technisch medewerker van een helpdesk. En de andere bij het bedrijf van m'n schoonvader waar ik dan 'hoofd-ICT' zou worden. Wat natuurlijk niks zegt bij zo'n klein bedrijfje wat dat doe ik er gewoon bij dan
Uhuhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Huh? Als bijbaan bedoel je
Ik zou voor die 2e gaanquote:
Werk en schoonfamilie kun je denk ik in principe beter gescheiden houden.quote:
Dat ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werk en schoonfamilie kun je denk ik in principe beter gescheiden houden.
inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
OK, vanuit dat opzicht gezien is dat inderdaad wel weer zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook vaak voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen. Het is best wel een zwijnestal geworden en na mijn nachtelijk avontuur te lam geweest om op te ruimen![]()
Daarom dus hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
OK, vanuit dat opzicht gezien is dat inderdaad wel weer zo![]()
Misschien klinkt het gek, maar werken op een helpdesk is vaak leerzamer dan wanneer je 'hoofd ICT' wordt van een zeer klein bedrijfje. De 1e is in dit geval de beste optie als je nog eens verder wilt kijken.quote:
Dat moet je je helemaal niet voornemen, wordt je alleen maar minder gelukkig vanquote:
Och nee, ik lijd er niet zwaar onder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je je helemaal niet voornemen, wordt je alleen maar minder gelukkig van
Dat denk ik ook. Bij dat kleine bedrijfje ben ik de persoon met de meeste kennis qua computers. Bij die helpdesk verre van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien klinkt het gek, maar werken op een helpdesk is vaak leerzamer dan wanneer je 'hoofd ICT' wordt van een zeer klein bedrijfje. De 1e is in dit geval de beste optie als je nog eens verder wilt kijken.
Fok!en doen de meesten toch onder werktijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend he, iedereen is ineens weg hier
Het gluurtopic? Waar gluur jij dan naar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef dawg het volgende:
Ik weet niet waarom ik eigenlijk op Reageren klikte, want eigenlijk heb ik niks te melden.
O ja. Jammer dat het gluurtopic dicht is, ik had nog wel even iemand wat extra willen opfok!ken.![]()
In dat geval is de 1e optie eigenlijk je enige. Dat andere baantje kan tijdelijk ter overbrugging, maar zorg dat je er niet in blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef GF het volgende:
Dat denk ik ook. Bij dat kleine bedrijfje ben ik de persoon met de meeste kennis qua computers. Bij die helpdesk verre van.
Onzin, de meeste hebben hier geen idee wat werken is en kloten maar wat aan ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Fok!en doen de meesten toch onder werktijd.
Nee, klopt. Ik wou het er eigenlijk gewoon bij doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In dat geval is de 1e optie eigenlijk je enige. Dat andere baantje kan tijdelijk ter overbrugging, maar zorg dat je er niet in blijft hangen.
Ohja, is ook zo... ik krijg gewoon aanwezigheidspremie van m'n werkgeverquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
Onzin, de meeste hebben hier geen idee wat werken is en kloten maar wat aan ofzo![]()
Ik moet er gewoon wat voor doen voor die fooi per maandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ohja, is ook zo... ik krijg gewoon aanwezigheidspremie van m'n werkgever
Toch eens bij Pheno solliciteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon wat voor doen voor die fooi per maand![]()
(ik hoop dat het komende tijd niet meer zo wordt als afgelopen week... m'n collega ziek en gelijk dubbel zoveel calls (dan op een normale dag)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet er gewoon wat voor doen voor die fooi per maand![]()
Als ik dat even kan voorkomen. Ga een beetje les geven, dat heb ik nou al te vaak gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch eens bij Pheno solliciteren.![]()
Ik nergens. Een of andere chick werd begluurd door de huisgenoot van haar vriend toen ze daar stond te douchen. Vervolgens stelt ze zich, samen met 80% van het topic, aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gluurtopic? Waar gluur jij dan naar?![]()
Och, dat topicquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef dawg het volgende:
Ik nergens. Een of andere chick werd begluurd door de huisgenoot van haar vriend toen ze daar stond te douchen. Vervolgens stelt ze zich, samen met 80% van het topic, aan.Anders lees zelf even.
Egoïstisch en laf noemt ze het. Het is meer zielig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik nergens. Een of andere chick werd begluurd door de huisgenoot van haar vriend toen ze daar stond te douchen. Vervolgens stelt ze zich, samen met 80% van het topic, aan.Anders lees zelf even.
Ik noem het aanstellerij. Is ze een lekker wijf, wordt ze een keer bekeken, is het nog niet goed. Die wijven ook altijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Egoïstisch en laf noemt ze het. Het is meer zielig.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat ze het niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik noem het aanstellerij. Is ze een lekker wijf, wordt ze een keer bekeken, is het nog niet goed. Die wijven ook altijd.
sorry, maar iemand die mij zou durven begluren in de douche, krijgt er SERIEUS van langs. Ik vind dat zo vies, gortig, en een serieuze schending van mijn privacy. Gemakkelijk gezegd dat het aanstellerij is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef dawg het volgende:
geweld is niet nodig, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:39 schreef dawg het volgende:
Ok, maar daarom meteen maar geweld gebruiken is simpelweg triest. En tegen hem ageren dat je in je eer en waardigheid bent aangetast, terwijl je bij voorbaat al weet dat je zijn reactie toch niet serieus gaat nemen, ook.
Dus jij hebt er geen problemen mee als een 'lekker wijf' je begluurdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:39 schreef dawg het volgende:
Ok, maar daarom meteen maar geweld gebruiken is simpelweg triest. En tegen hem ageren dat je in je eer en waardigheid bent aangetast, terwijl je bij voorbaat al weet dat je zijn reactie toch niet serieus gaat nemen, ook.
Vind ik dan. Maar ik ben dan ook heel vredelievend.![]()
Misschien, maar om dan meteen maar die gast in puin te slaan? Wat ben je dan zielig. Nóg zieliger dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:39 schreef GF het volgende:
Het is gewoon inbreuk op je privacy.
Het is natuurlijk ook een vreemde actie, maar anderzijds hoor je in studentenhuizen toch al praktisch alles.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geweld is niet nodig, inderdaad.
maar zijn reactie was idd echt zielig, even de trieste eenzame psychopaat gaan spelen![]()
Wat boeit mij dat nou. Vooral doen, zorg dat je je niet bezeerd, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij hebt er geen problemen mee als een 'lekker wijf' je begluurd![]()
Mja, ok. Maar als ik me voorstel wat ik zou voelen als ik een gozer betrap die me vriendin staat te begluren ben ik ook niet bepaald vrolijk en ga ik hem ook niet aaien. Slaan ook niet. Maar toch zeker onvriendelijk vragen of ie op wilt pleurenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien, maar om dan meteen maar die gast in puin te slaan? Wat ben je dan zielig. Nóg zieliger dus.
Of hij is slimmer dan de rest en kwam er met gemak mee wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geweld is niet nodig, inderdaad.
maar zijn reactie was idd echt zielig, even de trieste eenzame psychopaat gaan spelen![]()
Voel je je dan op je pik getrapt? Figuurlijk of course.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil ten minste ook niet bekeken worden door mijn homo-huisgenoot.![]()
Het is bepaald niet mijn droom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Voel je je dan op je pik getrapt? Figuurlijk of course.![]()
Niet als zijn vriendin een rokje draagt.quote:
Morgen dus. Moet ik wel beter zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet als zijn vriendin een rokje draagt.
Nee hoor , ze kan ook al een rokje aan als jij ziek benquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor , ze kan ook al een rokje aan als jij ziek ben![]()
En het gluren, genoeg gasten die je vriendin begluren wel van je over willen nemen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee hoor , ze kan ook al een rokje aan als jij ziek ben![]()
Die krijgen dan te maken met extreem veel geweldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
En het gluren, genoeg gasten die je vriendin begluren wel van je over willen nemen hoor.
Wat is dat hendig sjiek toch eigenlijk? Ik hoor het steeds vakerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:00 schreef GF het volgende:
[..]
Die krijgen dan te maken met extreem veel geweldHendig sjiek
![]()
Hendig sjieke slipquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat is dat hendig sjiek toch eigenlijk? Ik hoor het steeds vaker
Klinkt als een zuidelijk dialect.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat is dat hendig sjiek toch eigenlijk? Ik hoor het steeds vaker
Wanneer heb/ben je een hendig sjieke slipquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:02 schreef GF het volgende:
[..]
Hendig sjieke slip![]()
Schijnt populair taalgebruik te zijn. Ik gebruik het vooral spottend
Het is ook afkomstig uit een zuidelijk dialect.quote:
Je weet toch. Met je scooter. Vet boekenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wanneer heb/ben je een hendig sjieke slip
Ik ken het echt niet, en ik kom nog wel uit het Zuiden
Surinaamse straattaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef GF het volgende:
[..]
Je weet toch. Met je scooter. Vet boeken![]()
quote:
Dat heb ik alleen als ik bier in de koelkast heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. Meestal kan ik me niet inhouden en dan vreet ik zo'n hele zak leeg.
Erge is dat ik ze gewoon ken die woordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Blijft lachen die site: http://www.omroep.nl/nps/(...)/mainslang.html~main
Lijken wel arabische woorden ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:11 schreef GF het volgende:
[..]
Erge is dat ik ze gewoon ken die woorden
Een behoorlijk aantal van die woorden heb ik in de loop der jaren ook wel meegekregen.quote:
aboeng Dat kende ik ook nog. Dat betekent 'goed'. Huisgenoot van me is in suriname op stage geweestquote:
Tsjechisch is trouwens ook een leuke taal voor als je je bek in de knoop wil leggen. Tellen in het Tsjechisch is echt een dramaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hoe spreek je dit uit dan
http://www.watskeburt.nl/?p=woord&woord=Mrsh
Wuld'ambras?quote:
Staat genoteerd als openingszinquote:
En dan topen met die toysquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Staat genoteerd als openingszin
tutup mulutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef petitlapin het volgende:
ik begrijp niets van wat jullie aan het brabbelen zijn![]()
Ditquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef petitlapin het volgende:
Ik heb nu ook een woordenboek nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef petitlapin het volgende:
Baka.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef petitlapin het volgende:
dat begijp ik wel, jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dit
Wuld'ambras?
Zou jij nog moeten snappen als het goed is. Als Belg
![]()
"Idioot"quote:
Dat ken ik dan weer niet. Ik weet alleen dat Baka japans is voor "Idioot" en dat krijg je als je een huisgenote hebt die de hele dag door animé kijktquote:
Hentai?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet. Ik weet alleen dat Baka japans is voor "Idioot" en dat krijg je als je een huisgenote hebt die de hele dag door animé kijkt![]()
Esogluesek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet. Ik weet alleen dat Baka japans is voor "Idioot" en dat krijg je als je een huisgenote hebt die de hele dag door animé kijkt![]()
Ik ben bekend met het fenomeen Hentaiquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik zat op de automatische piloot die chips te eten, en toen zat er ineens een hard stuk in de chips. Blijkt het zo'n wincode te zijn voor zo'n iPod Nono
Heb ik ook eens gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik zat op de automatische piloot die chips te eten, en toen zat er ineens een hard stuk in de chips. Blijkt het zo'n wincode te zijn voor zo'n iPod Nono
Ik vraag me af of er daadwerkelijk al mensen zijn die zo'n ding hebben gekregen bij die actie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Volgens de site welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er daadwerkelijk al mensen zijn die zo'n ding hebben gekregen bij die actie.
Drink die troep dan ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ze mogen die Hertog Jan die ik net op heb op een plaats stoppen waar de zon niet schijnt. En dan bedoel ik niet de kelder.
Damnhet smaakte alsof iemand erin had lopen pissen
'Wij van WC Eend adviseren WC Eend'quote:
Hertog Jan is lekker bier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Drink die troep dan ook niet
* Nog een 'Wesley' inschenkt...
Ze hebben je keihard lopen flashen swa.. Ik zeg wallaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ze mogen die Hertog Jan die ik net op heb op een plaats stoppen waar de zon niet schijnt. En dan bedoel ik niet de kelder.
Damnhet smaakte alsof iemand erin had lopen pissen
Nu in het Nederlands?!quote:
Als het zo moet stap ik wel weer over op Grolschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Drink die troep dan ook niet
* Nog een 'Wesley' inschenkt...
Pisang ambon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als het zo moet stap ik wel weer over op GrolschPisbier
Ik ga een bananendrank slaapmutsje halen
Ik uitte even mijn bewondering voor je.quote:
Subtielquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik uitte even mijn bewondering voor je.![]()
Normaal inderdaad wel, maar als je een flesje tegenkomt dat smaakt alsof een van de medewerkers daar een peuk erin heeft laten vallen dan ga je toch even twijfelen.quote:
+5 scherpquote:
Melis weet hoe ik het bedoel, daar is ze m'n zusje voor.quote:
Ik heb trouwens wel veel zusjes hier, net alsof ik uit een gristelijk gezin kom.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis weet hoe ik het bedoel, daar is ze m'n zusje voor.![]()
ik hou niet van geheimtaalquote:
Is het niet over datum? Of heb jij vannacht gewoon te veel gezopen? Bier smaakt mij namelijk nooit als ik de avond er voor dronken ben geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Normaal inderdaad wel, maar als je een flesje tegenkomt dat smaakt alsof een van de medewerkers daar een peuk erin heeft laten vallen dan ga je toch even twijfelen.
Ik heb altijd al eens iemands kleine zusje willen zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Melis weet hoe ik het bedoel, daar is ze m'n zusje voor.![]()
Tjingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens iemands kleine zusje willen zijn
Of je hebt altijd te langzaam toegeslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb trouwens wel veel zusjes hier, net alsof ik uit een gristelijk gezin kom.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:46 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Of je hebt altijd te langzaam toegeslagen.
ik ben een klein zusjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:45 schreef melismay het volgende:
Qua leeftijd of qua lengte?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:45 schreef melismay het volgende:
Dat klopt. Maar ik heb vannacht behoorlijk veel op. Maar daar kan het niet aan liggen vermoed ik. Hoewel bier de dag nadien inderdaad altijd kutter smaakt. Het zou houdbaar moeten zijn tot juni 2006. Bier dat naar peuken smaakt moet verboden wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het niet over datum? Of heb jij vannacht gewoon te veel gezopen? Bier smaakt mij namelijk nooit als ik de avond er voor dronken ben geweest.
Twee jongere broertjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben een klein zusje![]()
je mist niets.![]()
Trouwens, ik weet dat niet hebben jullie hier broers of zussen ? ik heb een oudere broer
Ik schijn meer te hebben dat ik officieel ga toegevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben een klein zusje![]()
je mist niets.![]()
Trouwens, ik weet dat niet hebben jullie hier broers of zussen ? ik heb een oudere broer
Lol, fa shizzlequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef GF het volgende:
En die brada scheelt niet eens veel met m'n chimeid
Je mag mijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik schijn meer te hebben dat ik officieel ga toegeven![]()
En over een uur krijg je geen mail terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, die iPod code maar eens inkloppen op de site
Jij weet geloof ik ook wel hoeveel ik er heb hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je mag mijnbroertje
wel even lenen hoor
Net ook 2 ingevoerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nou, die iPod code maar eens inkloppen op de site
Ja en ook wat je er van vind, dus mag je mijn lieve broertje wel even lenenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij weet geloof ik ook wel hoeveel ik er heb he![]()
Ow ja, en ik heb nog een oudere half broer, maar dat weet ik pas 2 jaar ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef melismay het volgende:
Ik heb een broertje die 4 jaar jonger is
Ben je soms in TROS Vermist geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, en ik heb nog een oudere half broer, maar dat weet ik pas 2 jaar ofzo![]()
![]()
klinkt bekend zoietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, en ik heb nog een oudere half broer, maar dat weet ik pas 2 jaar ofzo![]()
![]()
Nee mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder besloot dat leuk even te roepen in 1 van de ruziesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je soms in TROS Vermist geweest?![]()
je bent dus toch een klein zusjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
![]()
Over subtiel gesproken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder besloot dat leuk even te roepen in 1 van de ruzies![]()
Ach ja, als je vader maar in het rondte neukt heb je nou eenmaal kans op meer broertjes en zusjes, hoewel dat geloof ik nu niet meer kan gebeurenquote:
Je weet het nu iigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee mijn ouders gingen scheiden en mijn moeder besloot dat leuk even te roepen in 1 van de ruzies![]()
Smatje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je bent dus toch een klein zusje![]()
Het had voor mij niet gehoevenquote:
Ehm, niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef GF het volgende:
Wanneer krijg je een e-mail waar ik m'n Ipod kan ophalen
geen zin in contact? Ik zou die persoon wel willen kennen.quote:
Bij mij kwamen ze op de begrafenis van mijn oma vertellen dat mijn vader nog 2 kinderen had. Zelfs mijn moeder wist dat nietquote:
Het is een grote publiciteitsstunt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef GF het volgende:
Die reacties van 'winnaars' ogen ook echt zo enorm fake swa
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is een grote publiciteitsstunt.
quote:Helaas, je hebt ditmaal niet gewonnen in de Doritos & Lay's iPod nano actie.
Met iemand waarvan ik in 22 jaar nog nooit iets gehoord had? Met iemand die geen deel uit heeft gemaakt van zijn vaders leven, laat staan het mijne?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geen zin in contact? Ik zou die persoon wel willen kennen.
"Gefeliciteerd! Je bent de gelukkige winnaar van een iPod nano!"quote:
Zou QyRoZ zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Naar bed, morgen weer beulen voor de baas.![]()
![]()
Hey, psst... wakker worden!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Gefeliciteerd! Je bent de gelukkige winnaar van een iPod nano!"
Ik moet morgen ook werken. Ik ga zo slapenquote:
Werk ze Plato, ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
Naar bed, morgen weer beulen voor de baas.![]()
![]()
omdat die persoon voor de helft mijn genen heeft. Tja, het is een halfbroer, en ik weet van mezelf dat ik die zeker zou opzoeken. Het kan goed zijn dat het niet klikt of zo, maar ik wil hem zeker kennenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:07 schreef melismay het volgende:
Met iemand waarvan ik in 22 jaar nog nooit iets gehoord had? Met iemand die geen deel uit heeft gemaakt van zijn vaders leven, laat staan het mijne?
Waarom zou ik?
Lief van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Werk ze Plato, ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
Bummerquote:
Dat laatste absoluut, en ik denk dat je het zeker niet kan zeggen, mits je het hebt meegemaakt.. ik dacht ook altijd dat ik zo iemand zou willen ontmoeten namelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat die persoon voor de helft mijn genen heeft. Tja, het is een halfbroer, en ik weet van mezelf dat ik die zeker zou opzoeken. Het kan goed zijn dat het niet klikt of zo, maar ik wil hem zeker kennen![]()
Maar ieder zijn mening daarover uiteraard.
Ik weet niet of ik diegene op zou willen zoeken. Op zich lijkt het me wel aardig om diegene eens te ontmoeten. Wat ik alleen niet snap is waarom het zo'n probleem is om te horen. Ik zou het denk ik niet erg vinden (ik zou niet weten waarom ik het erg zou moeten vinden)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat die persoon voor de helft mijn genen heeft. Tja, het is een halfbroer, en ik weet van mezelf dat ik die zeker zou opzoeken. Het kan goed zijn dat het niet klikt of zo, maar ik wil hem zeker kennen![]()
That's just plain meanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lief van je.![]()
Ik zal de rest van de week hetzelfde doen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd! Je bent de gelukkige winnaar van een iPod nano!"
Had mooi geweest. Nou ja, hebben ze m'n emailadres weer voor marketing doeleindenquote:
Zoek je soms een fittie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
De TT doet mij denken aan een fout Hammerfall nummer...
Brothers in arms are fighting tonight
The forces of steel meet again
Born in the fire, they look to the sky
Power of metal unchained
Ik heb geen enkele behoefte ze maar op te zoeken. En daarbij, zij wisten van mijn bestaan en jaar of 24, ik niet van dat van hun.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Dat wordt weer bouncen de komende tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Had mooi geweest. Nou ja, hebben ze m'n emailadres weer voor marketing doeleinden
Iets soortgelijks heb ik met m'n familie in Italië. Die mensen heb ik dan wel vaker gezien, maar het blijven 'vreemden' voor me. Daarnaast liggen onze werelden ontzettend ver uit elkaar. Contact is er eigenlijk niet (laatste telefoontje is iets van 2 jaar geleden) en ik vind het eerlijk gezegd prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen enkele behoefte ze maar op te zoeken. En daarbij, zij wisten van mijn bestaan en jaar of 24, ik niet van dat van hun.
Dat zou ik nou wel weer willen, vooral voor vakanties danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Iets soortgelijks heb ik met m'n familie in Italië. Die mensen heb ik dan wel vaker gezien, maar het blijven 'vreemden' voor me. Daarnaast liggen onze werelden ontzettend ver uit elkaar. Contact is er eigenlijk niet (laatste telefoontje is iets van 2 jaar geleden) en ik vind het eerlijk gezegd prima.
Laatste vakantie daar was met m'n ex... wat een hel was datquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou ik nou wel weer willen, vooral voor vakanties dan
Godtquote:
Dat wil je dus ook niet meer, snap hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Laatste vakantie daar was met m'n ex... wat een hel was dat
Savondsquote:
Erg leuk als je bijna elke dag ruzie hebt en dergelijke.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat wil je dus ook niet meer, snap het
Morgen dus even flink met de 'pancake' aan de slag?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef GF het volgende:
Ik heb een fuckin zuigzoen op m'n wang zie ik net![]()
En bedankt![]()
En nu echt weg![]()
Nee, dan is iedere vakantie K**** hoe leuk de plek ook kan zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Erg leuk als je bijna elke dag ruzie hebt en dergelijke.
Wallaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Morgen dus even flink met de 'pancake' aan de slag?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef GF het volgende:
Ik heb een fuckin zuigzoen op m'n wang zie ik net![]()
En bedankt![]()
En nu echt weg![]()
Toen we later weer in Nederland waren gingen we een dag naar een oom en tante van d'r. Haar tante moest even de stad in en vroeg mij om mee te gaan. Op een gegeven moment vraagt ze: 'Hoe gaat het tussen jullie?'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, dan is iedere vakantie K**** hoe leuk de plek ook kan zijn
Misschien moet je gewoon stoppen met roken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga ook slapenIk heb nog steeds de ijskoude smaak van grauwe, uitgedoofde peuken in m'n bek. Bedankt Hertog Jan
Misschien had die kneus van een Hertog Jan wat minder moeten roken
Ik rook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon stoppen met roken.
En nu slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik rook niet. Behalve eens per maand een snaak ofzo
Fijne meid was dat danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Toen we later weer in Nederland waren gingen we een dag naar een oom en tante van d'r. Haar tante moest even de stad in en vroeg mij om mee te gaan. Op een gegeven moment vraagt ze: 'Hoe gaat het tussen jullie?'
Ik: 'Mjah, wel aardig'
Zij: 'Nu even serieus, want ik merk aan je dat het niet goed zit. Jongen, luister... ga zo snel mogelijk bij d'r weg, want ze maakt je kapot'
Ofwel, d'r eigen familie stond achter me
Ach, soms zie je ook wel eens een verkeersbord over het hoofd...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Fijne meid was dat dan![]()
Kunnen daar geen standaard waarschuwingen op?
Das ook weer jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach, soms zie je ook wel eens een verkeersbord over het hoofd...
Misschien was het geen smurf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is die vent niet door het slot gegaan
omdat je dan vandalisme aan het plegen bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is die vent niet door het slot gegaan
ja en? dat valt toch niet meer op tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
omdat je dan vandalisme aan het plegen bent![]()
Twee broertjes (één volledig, één half), maar vaak genoeg gevoeld als enig kind . . .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:47 schreef petitlapin het volgende:
Ik zou nog half broers en/of zusters vanuit de kant van m'n vader kunnen hebben, maar eerlijk gezegd zou het mij niet eens kunnen interesseren. Ik heb in 30 jaar nooit wat van 'm gehoord plus dat die kant van de familie een beetje kierewiet is . . .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef petitlapin het volgende:
Inderdaad. Tegenwoordig krijg je zelfs voor zware vergrijpen een paar uurtjes schoffelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
ja en? dat valt toch niet meer op tegenwoordig?
Wel in Duitsland, daar is nooit vandalismequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja en? dat valt toch niet meer op tegenwoordig?
Dan moet je wel een heel zwaar vergrijp hebben begaan hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Inderdaad. Tegenwoordig krijg je zelfs voor zware vergrijpen een paar uurtjes schoffelen.
Vooral dat laatste... je gooit immers wel een stuk boom naar buiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dan moet je wel een heel zwaar vergrijp hebben begaan hoor![]()
Of een papiertje uit je auto gegooid hebben ofzo![]()
Het vouwt alleen zo moeilijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
Was het nou een stuk boom ok, die maakt iig een goede indruk
T is nog niet eens erger dan normaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het vouwt alleen zo moeilijk.
(niveau is weer beneden alle peil... misschien maar eens gaan slapen)
Je bent ondertussen wel wat van me gewendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
T is nog niet eens erger dan normaal
Sorry..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je steekt gelijk de tong naar me uit.. dat verdien ik niet binnen een kwartier!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Marc en Vikingmeisje zijn het nieuwe koppel?
*notitie maakt
Er brandt nog licht in Utrecht...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:33 schreef QyRoZ het volgende:
Q.
dan moeten we daar maar naar toe om een borrel te halenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er brandt nog licht in Utrecht...
Er is nog bier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er brandt nog licht in Utrecht...
Het licht gaat zo uit, ik moet morgen al weer redelijk op tijd borrelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan moeten we daar maar naar toe om een borrel te halen
zeker als ik me ermee bemoei.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Praatjes zijn er snel in de wereld
o, leuk.. ga je je er mee bemoeien??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zeker als ik me ermee bemoei.
* noteert.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef Twisted_fok het volgende:
zeker als ik me ermee bemoei.
Ik ben dol op roddels!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
* noteert.
Uitkijken wat je zegt als T_f in de buurt is. Er is een gerede kans dat er roddels de wereld in worden geholpen.
Ik ook, daarom drink ik het niet en blijf ik altijd haatdragend.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik word echt altijd walgelijk liefdevol van ameretto.![]()
quote:
Nu ik amaretto op heb, vind ik dat iig helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:55 schreef Litpho het volgende:
[..]. Twist.
.
ik werd altijd walgelijk liefdevol van amaretto, nu ik het niet drink projecteer ik dus maar op jou
Zal ik morgen de amaretto meenemen, gaan we samen liefdevol naar Spiv!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook, daarom drink ik het niet en blijf ik altijd haatdragend.
Maar uiteraard slechts dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik amaretto op heb, vind ik dat iig helemaal niet erg.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |