Hoi!quote:
Dan moet je ook geen rokje aantrekkenquote:
Dat is ook de bedoeling, ik hou wel van een ietwat elitair clubje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers
Ligt aan de muzieksmaak van de scers hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers
Hoe minder zielen, hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
Blijkbaar zijn deze topictitels niet echt de publiekstrekkers![]()
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
En ik heb geen zin om morgen te werken.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet
Nee, zij gaat wel uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen rokje aantrekken![]()
Maar goed, minder even. Komt ze niet gewoon naar jou toe dan?
Jij en niet werken ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet![]()
Nog steeds 2 banen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ga ik dus ook maar niet
Klopt, hoewel, niet lang meer, heb de zaterdag namelijk opgezegd en ik dacht als ik dan toch op zeg kan ik maar beter ook nog een dagje vrij nemenquote:
Goede actie, en vrij en 1 baan, is meer dan genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Klopt, hoewel, niet lang meer, heb de zaterdag namelijk opgezegd en ik dacht als ik dan toch op zeg kan ik maar beter ook nog een dagje vrij nemen
Ach ja, toch wel bang dat ik straks zonder werk zal zitten als dit af is. Mijn thuissituatie laat het niet echt toe om zonder werk te komen zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede actie, en vrij en 1 baan, is meer dan genoeg![]()
Je hebt iig wat ervaring opgedaan nu, en dat maakt het zoeken wel makkelijker hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ach ja, toch wel bang dat ik straks zonder werk zal zitten als dit af is. Mijn thuissituatie laat het niet echt toe om zonder werk te komen zitten
Huh? Als bijbaan bedoel jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef GF het volgende:
Ik maak ook nog 'kans' op 2 banen. 1 in Den Haag als technisch medewerker van een helpdesk. En de andere bij het bedrijf van m'n schoonvader waar ik dan 'hoofd-ICT' zou worden. Wat natuurlijk niks zegt bij zo'n klein bedrijfje wat dat doe ik er gewoon bij dan
ik zou voor die 1e gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef GF het volgende:
Ik maak ook nog 'kans' op 2 banen. 1 in Den Haag als technisch medewerker van een helpdesk. En de andere bij het bedrijf van m'n schoonvader waar ik dan 'hoofd-ICT' zou worden. Wat natuurlijk niks zegt bij zo'n klein bedrijfje wat dat doe ik er gewoon bij dan
Uhuhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Huh? Als bijbaan bedoel je
Ik zou voor die 2e gaanquote:
Werk en schoonfamilie kun je denk ik in principe beter gescheiden houden.quote:
Dat ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werk en schoonfamilie kun je denk ik in principe beter gescheiden houden.
inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
OK, vanuit dat opzicht gezien is dat inderdaad wel weer zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook vaak voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga mijn kamer opruimen. Het is best wel een zwijnestal geworden en na mijn nachtelijk avontuur te lam geweest om op te ruimen![]()
Daarom dus hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
OK, vanuit dat opzicht gezien is dat inderdaad wel weer zo![]()
Misschien klinkt het gek, maar werken op een helpdesk is vaak leerzamer dan wanneer je 'hoofd ICT' wordt van een zeer klein bedrijfje. De 1e is in dit geval de beste optie als je nog eens verder wilt kijken.quote:
Dat moet je je helemaal niet voornemen, wordt je alleen maar minder gelukkig vanquote:
Och nee, ik lijd er niet zwaar onder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je je helemaal niet voornemen, wordt je alleen maar minder gelukkig van
Dat denk ik ook. Bij dat kleine bedrijfje ben ik de persoon met de meeste kennis qua computers. Bij die helpdesk verre van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien klinkt het gek, maar werken op een helpdesk is vaak leerzamer dan wanneer je 'hoofd ICT' wordt van een zeer klein bedrijfje. De 1e is in dit geval de beste optie als je nog eens verder wilt kijken.
Fok!en doen de meesten toch onder werktijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer weekend he, iedereen is ineens weg hier
Het gluurtopic? Waar gluur jij dan naar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:20 schreef dawg het volgende:
Ik weet niet waarom ik eigenlijk op Reageren klikte, want eigenlijk heb ik niks te melden.
O ja. Jammer dat het gluurtopic dicht is, ik had nog wel even iemand wat extra willen opfok!ken.![]()
In dat geval is de 1e optie eigenlijk je enige. Dat andere baantje kan tijdelijk ter overbrugging, maar zorg dat je er niet in blijft hangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef GF het volgende:
Dat denk ik ook. Bij dat kleine bedrijfje ben ik de persoon met de meeste kennis qua computers. Bij die helpdesk verre van.
Onzin, de meeste hebben hier geen idee wat werken is en kloten maar wat aan ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Fok!en doen de meesten toch onder werktijd.
Nee, klopt. Ik wou het er eigenlijk gewoon bij doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In dat geval is de 1e optie eigenlijk je enige. Dat andere baantje kan tijdelijk ter overbrugging, maar zorg dat je er niet in blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |