abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34233735
Gisteravond was ik bij mijn vriend thuis. Ik had zin om te douchen, dus ik ben gaan douchen . Op een gegeven moment gaat mijn vriend zijn kamer uit en ziet tot zijn stomme verbazing dat zijn huisgenoot op de trapleuning staat om zo door het raam te kunnen kijken dat boven de douchedeur zit. Hij zat mij dus te begluren . Mijn vriend heeft hem daarna hierop aangesproken. Hij vertelde hem dat hij het leuk / spannend / interessant vindt om mensen in hun schaamte te bekijken en dat hij kijkt hoe ver hij hier in kan gaan. Ook vertelde hij dat hij een bepaalde 'leegte' voelt omdat hij al een behoorlijk lange tijd geen vriendin heeft gehad. Hij voelde zich overigens niet schuldig dat hij zoiets doet.

Toen ik de douche uitstapte vertelde die huisgenoot meteen aan mij dat hij mij had zitten begluren en dat mijn vriend hem heeft betraptt. Ik was hierdoor zo verbouwereerd dat ik er niks over gezegd heb, ik ben toen weer naar de kamer van mijn vriend gegaan. Ik ben er natuurlijk niet blij mee wat hij gedaan heeft. Ik vind het behoorlijk egoïstisch en laf van hem. Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
pi_34233840
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_34233875
Je kan een keukentrapje voor hem kopen,
want als die trapleuning breekt kan ie een lelijke val maken !
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:06:43 #4
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34233883
Optie 1: Sla hem op zijn bek en zeg dat als hij dat nog 1 keer doet je zijn ballen eraf snijdt.

Optie 2: Daar niet meer douchen.
Zo niet, dan toch...
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:07:33 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34233902
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Op zijn minst verbaal.
Het komt op mij ook over alsof je vriend zijn redenen om te gluren als kennisgeving aan heeft genomen.
Ik zou toch zwaar pissed zijn en die woede waarschijnlijk ook op een hardere dan alleen verbale manier uiten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:07:36 #6
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_34233905
Optie 3: geen aandacht aan besteden
the primary role of the government is to protect the property from the majority
pi_34233913
quote:
Ghe, just my thoughts...
Lijkt me toch iets ernstiger dan alleen 'erop aan spreken' ... ?
Je kan sowieso 't raam blinderen, of die gast blinderen
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:08:25 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_34233923
foto's ?

nee serieus, ik vind dat je vriend die huisgenoot maar HEEL duidelijk moet maken dat jij ( en hij ) daar niet van gedient zijn. Wat een psycho is die huisgenoot
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:08:59 #9
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_34233934
Op zich wel eerlijk van hem dat hij het toegeeft (alhoewel dat ook onderdeel kan uitmaken van zijn fantasie). Oplossing is natuurlijk om het raampje dicht te plakken en de volgende keer bij de politie aangifte te doen, inbreuk van privacy ofzo...en als laatste redmiddel een flinke trap in zijn ballen...wat een engerd!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_34233935
ik zou naar hem toe gaan en het bespreekbaar make3n.
wat een onzin zeg, dat kan zomaar niet. vertel dat maar eens.
en als 2e nonverbale stap zou ik dat raam afplakken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34233962
Ik zou de opties van fling kiteless en de 1e van topmaat samen doen. geeft een leuk effect en kan hij kiezen wat hij wil.

oke nu ff serieus.
Ik zou als vriend zijnde hem op ze bek slaan.
Ennuh je hebt van dat mat plakplastic, 2 tellen werk. en werkt perfect.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Tristessa het volgende:
Gisteravond was ik bij mijn vriend thuis. Ik had zin om te douchen, dus ik ben gaan douchen . Op een gegeven moment gaat mijn vriend zijn kamer uit en ziet tot zijn stomme verbazing dat zijn huisgenoot op de trapleuning staat om zo door het raam te kunnen kijken dat boven de douchedeur zit. Hij zat mij dus te begluren . Mijn vriend heeft hem daarna hierop aangesproken. Hij vertelde hem dat hij het leuk / spannend / interessant vindt om mensen in hun schaamte te bekijken en dat hij kijkt hoe ver hij hier in kan gaan. Ook vertelde hij dat hij een bepaalde 'leegte' voelt omdat hij al een behoorlijk lange tijd geen vriendin heeft gehad. Hij voelde zich overigens niet schuldig dat hij zoiets doet.

Toen ik de douche uitstapte vertelde die huisgenoot meteen aan mij dat hij mij had zitten begluren en dat mijn vriend hem heeft betraptt. Ik was hierdoor zo verbouwereerd dat ik er niks over gezegd heb, ik ben toen weer naar de kamer van mijn vriend gegaan. Ik ben er natuurlijk niet blij mee wat hij gedaan heeft. Ik vind het behoorlijk egoïstisch en laf van hem. Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
Vond je 't niet geil dan? (ligt kennelijk nog goed in de markt...) Foto's graag!
pi_34233968
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Topmaat het volgende:
Optie 1: Sla hem op zijn bek en zeg dat als hij dat nog 1 keer doet je zijn ballen eraf snijdt.

Optie 2: Daar niet meer douchen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:10:13 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34233973
Onzinreacties kunnen achterwege blijven!
pi_34233980
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op zijn minst verbaal.
Het komt op mij ook over alsof je vriend zijn redenen om te gluren als kennisgeving aan heeft genomen.
Ik zou toch zwaar pissed zijn en die woede waarschijnlijk ook op een hardere dan alleen verbale manier uiten.
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:10:47 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34233992
quote:
Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
Een voorstel: "Hij d'r uit, of ik d'r uit!"
*edit*: ik neem aan dat je bedoelde er met je vriend over te willen praten? Of bedoelde je die huisgenoot?
Misschien die huisgenoot z'n moeder/oma/neefjes bellen, kijken of-ie dan wel door heeft dat-ie een beetje raar bezig is...
censuur :O
pi_34234004
ik zou het niet pikken als vriend zijnde als een huisgenoot dit zou doen. helemaal met zo'n kansloos excuus. hij is gewoon een voyeur. prima, dat kan best leuk zijn. maar accepteer dan ook de consequenties.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34234006
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
samen ernaar toe gaan en er alsnog over beginnen, nu alles wat bekoeld is.
ik denk dat dat heel belangrijk is.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34234010
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Pinpas het volgende:
Optie 3: geen aandacht aan besteden
Óf jij bent gewoon een gigantische mongool, óf je bent de desbetreffende gluurder..

of beide

Je laat dit toch niet gewoon gebeuren alsof het de normaalste zaak is en hij het vervolgens gewoon blijft doen
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:11:39 #20
100845 JhonnyEnglish
Alshetmaargeilismagalles
pi_34234015
Damn... zijjn jullie van de geiten wollensokken beweging of iets dergelijks!!! Je gaat hier om hulp vragen over hoe je een probleem moet gaan aanpakken waar je juist meteen had op moeten treden!!! Die gast heb schijt aan jullie en zegt dat ook duidelijk dat hij er geen spijt van heb dat ie het gedaan heb en jullie nemen dat maar voor lief aan!!.. wat een prutserss.. jullie verdienen elkaar wel ja!!
Wie niet gek = moet slim zijn
pi_34234018
quote:
Eensch.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:12:36 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34234046
quote:

Dan denk ik dat jij en vooral je vriend (aangezien het zijn huisgenoot en vriendin betreft) die gozer in duidelijke bewoordingen moet vertellen dat ie deze geintjes niet meer moet flikken.
Nu komt het op mij over alsof die huisgenoot er met een 'niet meer doen' van af komt.
pi_34234068
quote:

[..]

Precies, eerst slaan. Daarna kun je erover nadenken of wat zeggen. Geweld is niet het beste middel, maar verre van vreemd in zo'n situatie. Niks mis met een muilpeer.
JJ72 - Heat
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:13:15 #24
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_34234070
Zoals ik al zei: onzin kan wegblijven!

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 19-01-2006 11:14:13 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_34234088
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Damn... zijjn jullie van de geiten wollensokken beweging of iets dergelijks!!! Je gaat hier om hulp vragen over hoe je een probleem moet gaan aanpakken waar je juist meteen had op moeten treden!!! Die gast heb schijt aan jullie en zegt dat ook duidelijk dat hij er geen spijt van heb dat ie het gedaan heb en jullie nemen dat maar voor lief aan!!.. wat een prutserss.. jullie verdienen elkaar wel ja!!
P'cies .. volgende keer gewoon een handdoek met 2 punaises voor t raam prikken --> weg gluurder.
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')