Op zijn minst verbaal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Ghe, just my thoughts...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je vriend hem voor z'n bek sloeg. Dat komt nog, neem ik aan?
Vond je 't niet geil dan? (ligt kennelijk nog goed in de markt...) Foto's graag!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Tristessa het volgende:
Gisteravond was ik bij mijn vriend thuis. Ik had zin om te douchen, dus ik ben gaan douchen. Op een gegeven moment gaat mijn vriend zijn kamer uit en ziet tot zijn stomme verbazing dat zijn huisgenoot op de trapleuning staat om zo door het raam te kunnen kijken dat boven de douchedeur zit. Hij zat mij dus te begluren
. Mijn vriend heeft hem daarna hierop aangesproken. Hij vertelde hem dat hij het leuk / spannend / interessant vindt om mensen in hun schaamte te bekijken en dat hij kijkt hoe ver hij hier in kan gaan. Ook vertelde hij dat hij een bepaalde 'leegte' voelt omdat hij al een behoorlijk lange tijd geen vriendin heeft gehad. Hij voelde zich overigens niet schuldig dat hij zoiets doet.
Toen ik de douche uitstapte vertelde die huisgenoot meteen aan mij dat hij mij had zitten begluren en dat mijn vriend hem heeft betraptt. Ik was hierdoor zo verbouwereerd dat ik er niks over gezegd heb, ik ben toen weer naar de kamer van mijn vriend gegaan. Ik ben er natuurlijk niet blij mee wat hij gedaan heeft. Ik vind het behoorlijk egoïstisch en laf van hem. Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Topmaat het volgende:
Optie 1: Sla hem op zijn bek en zeg dat als hij dat nog 1 keer doet je zijn ballen eraf snijdt.
Optie 2: Daar niet meer douchen.
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zijn minst verbaal.
Het komt op mij ook over alsof je vriend zijn redenen om te gluren als kennisgeving aan heeft genomen.
Ik zou toch zwaar pissed zijn en die woede waarschijnlijk ook op een hardere dan alleen verbale manier uiten.
Een voorstel: "Hij d'r uit, of ik d'r uit!"quote:Eigenlijk wil ik hier nog wel met hem over praten maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen. Iemand tips?
samen ernaar toe gaan en er alsnog over beginnen, nu alles wat bekoeld is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
Óf jij bent gewoon een gigantische mongool, óf je bent de desbetreffende gluurder..quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:07 schreef Pinpas het volgende:
Optie 3: geen aandacht aan besteden
Eensch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Fling het volgende:
Dan denk ik dat jij en vooral je vriend (aangezien het zijn huisgenoot en vriendin betreft) die gozer in duidelijke bewoordingen moet vertellen dat ie deze geintjes niet meer moet flikken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
Mijn vriend was, net als ik, totaal verbouwereerd door wat hij heeft gezien. Hij wist op dat moment echt niet wat hij er van moest zeggen of denken. Laa het wel duidelijk zijn dat hij er niet blij mee is natuurlijk.
Precies, eerst slaan. Daarna kun je erover nadenken of wat zeggen. Geweld is niet het beste middel, maar verre van vreemd in zo'n situatie. Niks mis met een muilpeer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
P'cies .. volgende keer gewoon een handdoek met 2 punaises voor t raam prikken --> weg gluurder.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Damn... zijjn jullie van de geiten wollensokken beweging of iets dergelijks!!! Je gaat hier om hulp vragen over hoe je een probleem moet gaan aanpakken waar je juist meteen had op moeten treden!!! Die gast heb schijt aan jullie en zegt dat ook duidelijk dat hij er geen spijt van heb dat ie het gedaan heb en jullie nemen dat maar voor lief aan!!.. wat een prutserss.. jullie verdienen elkaar wel ja!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |