We weten het nou wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Met een lief koosnaampje voor mij!!!
Komen we snel zat achter ... ik zeg al; als het in de buurt is ga ik er gewoon ff langs...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, wat als het adres niet klopt? Misschien heeft hij een vals adres opgegeven.
Okee, geile neukslet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Met een lief koosnaampje voor mij!!!
Nee sorry, das te weid wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef amaranta het volgende:
Het is in Oosterhout.
jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
Wie heeft Silverpearl weggepest?
Nee, hoor ben ik weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
Wie heeft Silverpearl weggepest?
Hormonenshot gehad?quote:
ohquote:
Doe het zelf en post de link hier, dan pas ik het wel aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Mex_ het volgende:
Hendig sjieke foto in de op, kan je 'm niet ietskes kleiner maken [afbeelding]
kom we gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:36 schreef amaranta het volgende:
ik ben weg...salsa -en -en
je laat je graag op je bek rossen door je vriendin?quote:
Is de kat op de ingelijste foto ook Eny?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef blieblie het volgende:
yeah.
Mijn Eny mooiste kat van Fok trophee is binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is de kat op de ingelijste foto ook Eny?
Lijktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar op die ingelijste foto issie bruin ipv grijs
Je doet het nog!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Juup© het volgende:
Ben ik wederom.
Ah mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als ik erin was beleven had ik nu nog in het ziekenhuis geweest
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah mooi.
Alles is goed gegaan dus?
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.quote:
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Wat had je dan Juup?
En welkom terug dan maar
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.
[/begrijpend lezen]
En nu moet je flink verdoven met Grolsch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkig
Dank je wel voor de opheldering, als ik jou toch niet hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.
[/begrijpend lezen]
Dan had mijn leven geen nutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dank je wel voor de opheldering, als ik jou toch niet had![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan had mijn leven geen nut
Als ik JOU niet had
He BB, je hebt echt een mooie katquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lijkt.
Dit is het origineel:
[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
Mooizo! Er zit dus ook vooruitgang in?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkig
Zou ik wel willen, maar dan ben ik voorgoed verdoofd denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En nu moet je flink verdoven met Grolsch?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooizo! Er zit dus ook vooruitgang in?
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal nietquote:
hmmmz kquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal niet). En als ik voor de tweede maal geopereerd ben nooit niet meer.
Nooit niet meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal niet). En als ik voor de tweede maal geopereerd ben nooit niet meer.
Dank jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
He BB, je hebt echt een mooie kat![]()
Zit teveel suiker in, en daar kan ik dus niet echt tegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmz k
Maarja..gezondheid gaat voor alles he.
malt biertje?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
wortelsapje dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zit teveel suiker in, en daar kan ik dus niet echt tegen.
Valt mee, voordat ik voor de tweede maal geopereerd ga worden ga ik misschien eens goed stappen en dat was het dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Je laatste biertje voor je operatie heb je zeker erg van genoten?
Als ze maar winnenquote:
quote:
Ah, je hebt een date met een vrouwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef Barb het volgende:
Hallo allemaal,
Fijn dat het goed gegaan is Juup.
Ben er weer vandoor nu, Altstadt roept en ik ben al ruim een half uur te laat want mijn date staat nog onder de douche,.
Hij heeft wel lang haar,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Ah, je hebt een date met een vrouw![]()
Have fun Barb
Lang haar is goedquote:
Moet morgen werken.quote:
Ik heb over het algemeen ook niet zo heel veel problemen met mannen met lang haar.quote:
Je hebt 2 soorten vrouwen daarin. Óf ze vinden het niks, óf ze vinden het goed. Nu ligt die verhouding nog wel scheef, maar ooit komt het goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen ook niet zo heel veel problemen met mannen met lang haar.
Mits beetje verzorgd en zo en yadieya.
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging nietquote:
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging niet? Das me dan toch weer niet iets téveel van het goede.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef ArTiC het volgende:
Nog steeds suppoost?
Mijn haar hing onder mijn schouders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging niet? Das me dan toch weer niet iets téveel van het goede.
Heeft Feb een Afro kapsel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.
Wat jij hebt is geen lang haar. Is ehm... Jaah... Maf haar
.
Alles, zolang er maar geen snel opneembare suikers in zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef blieblie het volgende:
Wat mag je dan dadelijk wel drinken?
Water, thee en melk ofzo.
En dan gaat de gezondheid voor ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, soms moeten er lastige keuzes gemaakt worden in het leven
Kun je nagaan, zelfs met dat maffe haar trek ik nog vrouwen aan, dan moet ik toch wel zeer goed kunnen slap zeverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.
Wat jij hebt is geen lang haar. Is ehm... Jaah... Maf haar
.
Ja lach maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:45 schreef FlowDesign het volgende:
Een euro winst gemaakt met pokeren
Wel grappig... ik was blut en omega had aardig wat winst. Hey Lau ik leen ff 5 euro aan chips van jou.. ok. Meteen het daarop volgende rondje win ik ¤ 4,10 van hem terug
Met dat haar vrouwen aan trekken, dat vind ik knapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef febster het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs met dat maffe haar trek ik nog vrouwen aan, dan moet ik toch wel zeer goed kunnen slap zeveren.
Ooh en Annie, ik heb een fotoboek, en dat kapsel is sindsdien niet veranderd.
zozo, mogen je zijwieltjes er al af?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef omegaproject het volgende:
*gaarheiiiiiiid*
Zometeen met mn halfzatte harses mn motor naar de garage brengen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zozo, mogen je zijwieltjes er al af?
ow..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
neej in de stad gezeten en wat gezopen en mijn buurjongetje belachelijk gemaakt
Oke bedanktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef silverpearl het volgende:
Het betekent volgens de van dale , gewillig doorstaan![]()
Je kunt er vrijwillig meegewerkt van maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef amaranta het volgende:
Ik moet onder andere die zin vertalen naar het spaans. In het spaans heeft doorstaan een negatieve lading.
Nou ja ik maak er wel wat van.
Ja ik maak dr wel iets moois van ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je kunt er vrijwillig meegewerkt van maken.
ik kom er zo ook wel uit! * amaranta is namelijk zelf spaansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef vrouwtje het volgende:
Amaranta, ik heb een vriendin die in Maastricht studeert voor tolk-vertaalster. Spaans-Engels-Nederlands doet ze.
betaal je de boete van je eigen rekening en niet van de gezamenlijke?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef Mex_ het volgende:
http://www.windowsmobiles.nl/
Hoe lang zou het duren voor ome Bill erachter komt![]()
prizewinning URL.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef Mex_ het volgende:
http://www.windowsmobiles.nl/
Hoe lang zou het duren voor ome Bill erachter komt![]()
Mwa, als ome Bill erachter komt dan ben ik 'm gewoon kwijt hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
prizewinning URL.....
MEX wordt millionaire!![]()
dus geen huis met zwembad voor onsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mwa, als ome Bill erachter komt dan ben ik 'm gewoon kwijt hoor![]()
volgende keer niet zoveel drinken danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef omegaproject het volgende:
Godnondeju...
Zit nu al een uur of 3 te wachten tot het ergste van mn kater voorbij is zodat ik mn zijwieltjes kan laten weghalen in de garage....
Het schiet niet echt op zegmaar ...
Ja ... dat badacht ik me vannacht ook al toen ik in de ' achtbaan des dronkenheid' zatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
volgende keer niet zoveel drinken danof NOG eerder ophouden
Heb geen Cola in huisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef amaranta het volgende:
een groot glas cola wil soms wel helpen tegen een kater...
voel je ineens stukken beter
nicky was uit die achtbaan gevallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... dat badacht ik me vannacht ook al toen ik in de ' achtbaan des dronkenheid' zat
Mijn favo middel, werk zeer goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef amaranta het volgende:
een groot glas cola wil soms wel helpen tegen een kater...
voel je ineens stukken beter
was misschien ook niet zo tactisch dat ik die achtbaan bestuurdequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nicky was uit die achtbaan gevallen.
hij was bij de halte kruisstraat gevallen ipv blixembosch![]()
Huis zonder zwembadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
dus geen huis met zwembad voor ons
heb jij vrij ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn favo middel, werk zeer goed. En natuurlijk het bekende na het stappen 2 glazen water drinken!
Jawohlquote:
pics!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:46 schreef blieblie het volgende:
der staat hier een Smart Type R voor de deur, vol met spoilers.
Klinkt als, Ferry heeft andere plannen. Gelukkig ken ik Mariekequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:46 schreef febster het volgende:
[..]
Jawohl.
Officieel moet ik leren voor een tentamen. Maar Marieks komt zo "koffie" drinken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:46 schreef blieblie het volgende:
der staat hier een Smart Type R voor de deur, vol met spoilers.
jahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef amaranta het volgende:
ja ja genoeg gezeverd
@ omega, rij voorzichtig
@ erwin, wtf is nicky? jouw buurman?
Dat kan ik niet zien door de stickers en spoilers heen. Er zit iig wel een Type R sticker opquote:
Niet AB dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar in de (Achtse?) Barrier hebben ze nog plek om huizen neer te plempen?
das volgens mij een smartje die eerst van een "steven" was die bij domino's heeft gewerkt... en nu is ie van een Ivo... is net afgelopen week verhuisd naar helmond....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien door de stickers en spoilers heen. Er zit iig wel een Type R sticker op.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien door de stickers en spoilers heen. Er zit iig wel een Type R sticker op.
Zijn oude huizen die ze helemaal hebben afgebroken tot op het Chassis zeg maar. en daarna geheel opnieuw hebben opgebouwd. Dus geheel nieuwe huizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar in de (Achtse?) Barrier hebben ze nog plek om huizen neer te plempen?
Zeg maar dat ik het maar een zeer matig gebakje vind. Staat notabene Brembo op terwijl er geen remschijf op te bekennen isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
das volgens mij een smartje die eerst van een "steven" was die bij domino's heeft gewerkt... en nu is ie van een Ivo... is net afgelopen week verhuisd naar helmond....
Ik herken een Smart Brabus wel hoorquote:
Was niet antikraak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef blieblie het volgende:
Ow daar... Ik snap... Is... Naja... Was wel een beetje pauperbuurtje.
Magoe, ze hebben het tegen de vlakte gemikt...
Paar straten verderop waat je antikraak gezeten hebt dus, Mex... Toch?
Aha.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:57 schreef Mex_ het volgende:
Alleen de huizen aan de 'buitenkant' van de wijk hebben ze inderdaad gereviseerdDe rest is/gaat helemaal plat en wordt tzt allemaal koop. De mensen die willen blijven huren kunnen huren, als zij weggaan dan wordt het een koophuis.
jaja en na de smart type R krijgen we nog de Renault Clio type R, de Volvo 240 Type R, en natuurlijk de Mazda MX5 Type Rquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat huis waar jullie woonden toen ik die einddemper bij je gehaald heb? 300 pleuro?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:59 schreef Mex_ het volgende:
Het huis was wel in anti-kraak-staatWel gewoon dik 300¤ in de maand voor betaald + mega energierekeningen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat huis waar jullie woonden toen ik die einddemper bij je gehaald heb? 300 pleuro?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat huis waar jullie woonden toen ik die einddemper bij je gehaald heb? 300 pleuro?![]()
ah..je betaalde natuurlijk ook voor die kutdrempelsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Wij/ik leefden daar als studenten, als je het vergelijkt met de prijs van een kamer dan is het 'goedkoop'
![]()
drempels?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah..je betaalde natuurlijk ook voor die kutdrempels
Auto stond altijd aan de 1e lieven de keylaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah..je betaalde natuurlijk ook voor die kutdrempels
lijkt me idd wel een slimmere oplossingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Auto stond altijd aan de 1e lieven de keylaan![]()
Tis van Moeskops... zou ik niet aan beginnen hoor. Stelletje oplichters dat het zijnquote:
Half nieuwbouw Ehvn komt van Moeskoops, volgens mij zijn alle bouwbedrijven oplichters, dusja, daar ontkom je niet aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis van Moeskops... zou ik niet aan beginnen hoor. Stelletje oplichters dat het zijn
was dé?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef Mex_ het volgende:
Ik kan wat bewijzen en ga dat doen..!!! WEBCAM MOVIE
OMG
tis gewoon een Trust webcamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ow....zit er magneetje in ofzow?
Je bewijst dat ik de enige correcte bijnaam voor je verzonnen had want je staat er gewoon tussen blondiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef Partygurl het volgende:
Tss ik post 1 dag niet en ik sta niet eens meer in op
Stomme Helliemonder!
Oops, sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bewijst dat ik de enige correcte bijnaam voor je verzonnen had want je staat er gewoon tussen blondie![]()
Eindhoven-blondie: Partygurl
vriend van mij gaat voor een half jaar naar Aruba Stage lopen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef Partygurl het volgende:
Kun jij toch gewoon gaan
Wie is er jarig
Meeste sleutelwerk aan jouw motor kun je toch zelf doen? Of samen met Thomas. Scheelt je een boel geldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef omegaproject het volgende:
Motor weer gefixt ... rijdt en klinkt beter dan ooit!!!![]()
Wel weer een bom duiten kwijt ... maarjah, dat hebben we er maar voor over
neej ik kaffer hem niet uit.... maar hij is niet de slimste... super goeie jongen voor de rest... maar met die jongen maak je gewoon dingen mee die je anders niet meemaakt..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef amaranta het volgende:
@ erwinehvnl kan jij niet zonder je buurman?
je zit hem wel altijd uit te kafferen maar zonder hem ga je niet opstap?
Heb ik jou en je buurman niet gezien in die aflevering van probleemwijken in eindhoven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej ik kaffer hem niet uit.... maar hij is niet de slimste... super goeie jongen voor de rest... maar met die jongen maak je gewoon dingen mee die je anders niet meemaakt..
anders ga ik ook gewoon op stap hoor.... maar hij gaat ook 4/5 keer in de week op stap.. hebben dezelfde muziekkeuze dus gaan we samen naar de zelfde kroeg... gewoon gezellig...
en dan is het meestal dat DJ Load-E ook achter de bar staat.. doen we daar een praatje meemaken, beetje voetbal kijken, pintje drinken. Meestal dan doordeweeks gewoon om 22.30 thuis naar bed...
weer een geslaagde dag![]()
triest hoor, als je elke dag in de kroeg zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:08 schreef ErwinEHVNL het volgende:
doordeweeks gaan we om 22.30 naar huis jah...
de Looier
je kunt ook thuis op de bank tv kijken en buurte.... in een cafe kan da ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
triest hoor, als je elke dag in de kroeg zit
is net ff andersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ook thuis op de bank tv kijken en buurte.... in een cafe kan da ook
zozo...tis nog lang geen 22.30 uur en je bent al moe.quote:
Ik rij niet in een altoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef blieblie het volgende:
Nadeel van kroeg is dat een stuk duurder is dan wat je in de supermarkt koopt. Het neven effect van 4/5keer per week in de kroeg hangen is blijkbaar dat je op je 20ste nog thuis woont en in een Alto rijdt(Sorry ArTiC
)
Oeh, goeie tekstquote:Don't give it up
Don't give it up
Don't worry if the sun don't shine
You've seen it before, you don't need to worry
Every day's an uphill climb, nothing has changed
Believe me when I tell ya
Don't give it up
Don't give it up
Don't give up--you know it's true
Gotta do what you wanna do
Oh yeah
Don't give it up--you don't have to
Gotta do what you wanna do
Oh yeah
laat ons gewoon genieten van het pesten van die jongen, doosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef Partygurl het volgende:
wat zijn jullie toch af en toe vreselijk irritant
Laat die jongen lekkervan het leven geniet zoals hij dat wil..ik kan me ook niet vinden in de leefgewoontes van andere..boeiend..
Ik ga werken,.en jahwel..hier in het cafe
Stiekum wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:51 schreef daNpy het volgende:
Wat was probleem?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef amaranta het volgende:
triest hoor, als je elke dag in de kroeg zit
Neem jij je TV mee?quote:
Errrr, juist.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stiekum wel grappig eigenlijk
- Luchtfilterhuis lag los in de motor
- Dr lag een 10cm lange schoef onder mn tank
- Luchtfilter zelf was 99% verstopt (bij wijze van spreken)
- Alles is getuned (kleppen stellen, carbs synchroniseren etc.)
- nokkenaskettingspanner moest even geholpen worden (is een automatische, maar die heeft soms een beetje hulp nodig)
- Uitlaat was bij de overgang van de bochten naar de einddemper afgebroken + pakking verrot
- Diverse vloeistoffen zijn ververst
- Kuipruitje zit weer met originele schroeven vast...
185,-
Valt nog wel mee eigenlijk ... 2,5 uur aan gewerkt
Der is iemand die de La Folie in leven moet houdenquote:
Nee, ik kijk amper tv.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:58 schreef ArTiC het volgende:
Neem jij je TV mee?
hoeveel mensen van 20 wonen al uit huis?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:27 schreef blieblie het volgende:
Nadeel van kroeg is dat een stuk duurder is dan wat je in de supermarkt koopt. Het neven effect van 4/5keer per week in de kroeg hangen is blijkbaar dat je op je 20ste nog thuis woont en in een Alto rijdt(Sorry ArTiC
)
[insert Danpy modus]quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hoeveel mensen van 20 wonen al uit huis?
hoeveel mensen van 20 rijden een eigen auto?
ik rij alleen een auto omdat ik naar Bergeijk op en neer moet elke dag.. voor de rest gebruik ik da ding nooit.... waarom dan een een of andere duurdere auto kopen waar je kut veel op afschrijft elke keer dat je er in rijdt... benzine prijzen enz...
jah Laurens... kunt beter motor rijden...![]()
Tja..waarom een 42" Samsung HDTV TV kopen als je ook TV kunt kijken op een simpele Philips 100Hz Matchline.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hoeveel mensen van 20 wonen al uit huis?
hoeveel mensen van 20 rijden een eigen auto?
ik rij alleen een auto omdat ik naar Bergeijk op en neer moet elke dag.. voor de rest gebruik ik da ding nooit.... waarom dan een een of andere duurdere auto kopen waar je kut veel op afschrijft elke keer dat je er in rijdt... benzine prijzen enz...
jah Laurens... kunt beter motor rijden...![]()
omdat ik dat meer doe dan autorijden.. en goedkoper is dan een fatsoenlijke autoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja..waarom een 42" Samsung HDTV TV kopen als je ook TV kunt kijken op een simpele Philips 100Hz Matchline.
zeker zo'n digitale tv pakketquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef blieblie het volgende:
Der ligt opt Postkantoor een pakje voor mij van UPC waar ik voor moet tekenen.
Iemand enig idee wat dat is? Misschien willen ze wel wraak nemen wegens mijn wanbetalingsgedrag![]()
.
Die schroef is er denk ik in gekomen toen ik de tank er zelf af heb gehad ... hóe weet ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Errrr, juist.
Hoe kan dat allemaal? Een schroef van 10cm ontstaat niet.
Een luchtfilterhuis gaat niet zomaar los. En je luchtfilter vervuilt niet zomaar
Dat tv pakket heb ik hier al liggen. Was een dvdtje in een doosje (toch).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeker zo'n digitale tv pakket
gratis zolang op proef...meteen annuleren voordat ze geld gaan afschrijven.
Wat gaafquote:Een Britse vrouw heeft al drie jaar 2,5 miljoen euro op haar rekening staan, maar verzwijgt dit voor zowel haar man als haar kinderen. Dit vertelde de vrouw anoniem in een radio-uitzending van de BBC.
De vrouw won drie jaar geleden de loterij, maar zwijgt hierover uit angst dat haar hele leven op z'n kop wordt gezet. Ze vertelde dat ze erg blij was met de prijs, maar dat ze ook bang was dat haar kinderen te verwend zouden worden en haar man zou stoppen met werken.
De mysterieuze vrouw is blij dat ze alle rekeningen kan betalen en geld heeft voor een extraatje zo nu en dan. Het thuisfront vertelt ze dan dat ze een bonus heeft gekregen of wat geld had gespaard.
Die buitenste rand kun je uitzetten, die tabs nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Da bennik.
Ziet er idd redelijk miserabel uit.
Nld2 mis je ook niet zoveel aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
kben gewoon te lam om het ff te doen.
En zit er iemand op jouw mening te wachten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
hoi hoi hoi hoi
barb sorry als je je aangesproken voelt...
maar ik vind het echt triest als je elke avond in het cafe doorbrengt...
kijk dat je bijvoorbeeld donderdag vrijdag en zaterdag gaat is nog tot daaraantoe
maar op maandag dinsdag woensdag en zondag....neh.
maar dat is mijn mening
Wat voor camera heb jij eigenlijk?quote:
Ook niet met "This is a shared computer so don't display my tabs" bij de Security options?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die buitenste rand kun je uitzetten, die tabs niet
[afbeelding]
Say what?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij eigenlijk?
Dalijk ook naar de stad(Joost schiet eens op
)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook niet met "This is a shared computer so don't display my tabs" bij de Security options?
Tnx, ik was thuis en ik dacht, ik neem de fiets van Piet. Op de Rielsedijk aangekomen dacht ik, hmm mijn bed is ook lekker warm dus ik weer naar huisquote:Op zondag 22 januari 2006 05:26 schreef blieblie het volgende:
Ow... En mocht je het morgen lezen voordat je naar me toe komt. Tis niet je spatbord maar je voorwiel wat zo krom als een banaan is. Dwz. Je hebt een enorm slag in je wiel en dat krijg je er niet zomaar uit. Tijd voor ein neue bicycle
. (En jaah, ik ben zo gek geweest om om kwart over 5 smorgens te kijken wat er nu echt met je fiets aan de hand is.
En bij het Aug kwam ik opeens vanuit het niets Bart tegen, supervetquote:
Als je ziet dat iemand een fiets naar beneden gooit en je staat erbij maar doet niets ben je net zo dom.quote:Op zondag 22 januari 2006 05:48 schreef silver_bullet het volgende:
Ik ben blauw,
net stond er hier een politiemacht van 10 man hier binnen..
2 ruiten ingekicked door een paar personen die dachten dat een maat van me een fiets van de 3e verdipieng op een meiske haar kop had gegooid.
heejuh, k weet van nikshihi,maaruh ik heb niks gedaan
![]()
misschien moet die maat van mij maar eens normaal doen![]()
![]()
hihi
hihi, moes`k ff kwijt. bitch
owjah, ze namen ook alle verkeersborden mee die aan de muur hingen![]()
ik ken die albiez uit jouw fotoboek ergens van...quote:Op zondag 22 januari 2006 05:48 schreef silver_bullet het volgende:
Ik ben blauw,
net stond er hier een politiemacht van 10 man hier binnen..
2 ruiten ingekicked door een paar personen die dachten dat een maat van me een fiets van de 3e verdipieng op een meiske haar kop had gegooid.
heejuh, k weet van nikshihi,maaruh ik heb niks gedaan
![]()
misschien moet die maat van mij maar eens normaal doen![]()
![]()
hihi
hihi, moes`k ff kwijt. bitch
owjah, ze namen ook alle verkeersborden mee die aan de muur hingen![]()
*kuch* Trillianquote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Mex_ het volgende:
Eindlijk kun je in msn die überlange breezernamen aanpassen. Voor de mensen die het ook willen proberen:
[GRATIS] Windows Live Messenger Beta invites - Deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |