We weten het nou wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Met een lief koosnaampje voor mij!!!
Komen we snel zat achter ... ik zeg al; als het in de buurt is ga ik er gewoon ff langs...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, wat als het adres niet klopt? Misschien heeft hij een vals adres opgegeven.
Okee, geile neukslet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Met een lief koosnaampje voor mij!!!
Nee sorry, das te weid wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:02 schreef amaranta het volgende:
Het is in Oosterhout.
jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
Wie heeft Silverpearl weggepest?
Nee, hoor ben ik weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
Wie heeft Silverpearl weggepest?
Hormonenshot gehad?quote:
ohquote:
Doe het zelf en post de link hier, dan pas ik het wel aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:26 schreef Mex_ het volgende:
Hendig sjieke foto in de op, kan je 'm niet ietskes kleiner maken [afbeelding]
kom we gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:36 schreef amaranta het volgende:
ik ben weg...salsa -en -en
je laat je graag op je bek rossen door je vriendin?quote:
Is de kat op de ingelijste foto ook Eny?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef blieblie het volgende:
yeah.
Mijn Eny mooiste kat van Fok trophee is binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jup....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is de kat op de ingelijste foto ook Eny?
Lijktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar op die ingelijste foto issie bruin ipv grijs
Je doet het nog!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef Juup© het volgende:
Ben ik wederom.
Ah mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als ik erin was beleven had ik nu nog in het ziekenhuis geweest
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah mooi.
Alles is goed gegaan dus?
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.quote:
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Wat had je dan Juup?
En welkom terug dan maar
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.
[/begrijpend lezen]
En nu moet je flink verdoven met Grolsch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkig
Dank je wel voor de opheldering, als ik jou toch niet hadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zou ie het weer doen. Als ie het nog doet is ie, hoewel het wel te verwachten was, nooit stuk geweest.
[/begrijpend lezen]
Dan had mijn leven geen nutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dank je wel voor de opheldering, als ik jou toch niet had![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan had mijn leven geen nut
Als ik JOU niet had
He BB, je hebt echt een mooie katquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lijkt.
Dit is het origineel:
[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
Mooizo! Er zit dus ook vooruitgang in?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moest aan mijn maag geopereerd worden (1 van 2 keer). Gaat voorspoedig gelukkig
Zou ik wel willen, maar dan ben ik voorgoed verdoofd denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En nu moet je flink verdoven met Grolsch?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooizo! Er zit dus ook vooruitgang in?
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal nietquote:
hmmmz kquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal niet). En als ik voor de tweede maal geopereerd ben nooit niet meer.
Nooit niet meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
De komende week a twee weken niet (eigenlijk helemaal niet). En als ik voor de tweede maal geopereerd ben nooit niet meer.
Dank jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:33 schreef silverpearl het volgende:
[..]
He BB, je hebt echt een mooie kat![]()
Zit teveel suiker in, en daar kan ik dus niet echt tegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmmz k
Maarja..gezondheid gaat voor alles he.
malt biertje?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
wortelsapje dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zit teveel suiker in, en daar kan ik dus niet echt tegen.
Valt mee, voordat ik voor de tweede maal geopereerd ga worden ga ik misschien eens goed stappen en dat was het dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Je laatste biertje voor je operatie heb je zeker erg van genoten?
Als ze maar winnenquote:
quote:
Ah, je hebt een date met een vrouwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef Barb het volgende:
Hallo allemaal,
Fijn dat het goed gegaan is Juup.
Ben er weer vandoor nu, Altstadt roept en ik ben al ruim een half uur te laat want mijn date staat nog onder de douche,.
Hij heeft wel lang haar,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Ah, je hebt een date met een vrouw![]()
Have fun Barb
Lang haar is goedquote:
Moet morgen werken.quote:
Ik heb over het algemeen ook niet zo heel veel problemen met mannen met lang haar.quote:
Je hebt 2 soorten vrouwen daarin. Óf ze vinden het niks, óf ze vinden het goed. Nu ligt die verhouding nog wel scheef, maar ooit komt het goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:50 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen ook niet zo heel veel problemen met mannen met lang haar.
Mits beetje verzorgd en zo en yadieya.
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging nietquote:
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging niet? Das me dan toch weer niet iets téveel van het goede.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef ArTiC het volgende:
Nog steeds suppoost?
Mijn haar hing onder mijn schouders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik ken je niet, dus het tis een vooroordeel, maar ik denk dat jouw lange haar zeg maar tot je schouders of verder ging niet? Das me dan toch weer niet iets téveel van het goede.
Heeft Feb een Afro kapsel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.
Wat jij hebt is geen lang haar. Is ehm... Jaah... Maf haar
.
Alles, zolang er maar geen snel opneembare suikers in zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef blieblie het volgende:
Wat mag je dan dadelijk wel drinken?
Water, thee en melk ofzo.
En dan gaat de gezondheid voor ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, soms moeten er lastige keuzes gemaakt worden in het leven
Kun je nagaan, zelfs met dat maffe haar trek ik nog vrouwen aan, dan moet ik toch wel zeer goed kunnen slap zeverenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Anthraxx had paardenstaart-lang haar als ik me niet vergis.
Wat jij hebt is geen lang haar. Is ehm... Jaah... Maf haar
.
Ja lach maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:45 schreef FlowDesign het volgende:
Een euro winst gemaakt met pokeren
Wel grappig... ik was blut en omega had aardig wat winst. Hey Lau ik leen ff 5 euro aan chips van jou.. ok. Meteen het daarop volgende rondje win ik ¤ 4,10 van hem terug
Met dat haar vrouwen aan trekken, dat vind ik knapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef febster het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs met dat maffe haar trek ik nog vrouwen aan, dan moet ik toch wel zeer goed kunnen slap zeveren.
Ooh en Annie, ik heb een fotoboek, en dat kapsel is sindsdien niet veranderd.
zozo, mogen je zijwieltjes er al af?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:44 schreef omegaproject het volgende:
*gaarheiiiiiiid*
Zometeen met mn halfzatte harses mn motor naar de garage brengen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zozo, mogen je zijwieltjes er al af?
ow..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
neej in de stad gezeten en wat gezopen en mijn buurjongetje belachelijk gemaakt
Oke bedanktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef silverpearl het volgende:
Het betekent volgens de van dale , gewillig doorstaan![]()
Je kunt er vrijwillig meegewerkt van maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef amaranta het volgende:
Ik moet onder andere die zin vertalen naar het spaans. In het spaans heeft doorstaan een negatieve lading.
Nou ja ik maak er wel wat van.
Ja ik maak dr wel iets moois van ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je kunt er vrijwillig meegewerkt van maken.
ik kom er zo ook wel uit! * amaranta is namelijk zelf spaansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef vrouwtje het volgende:
Amaranta, ik heb een vriendin die in Maastricht studeert voor tolk-vertaalster. Spaans-Engels-Nederlands doet ze.
betaal je de boete van je eigen rekening en niet van de gezamenlijke?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef Mex_ het volgende:
http://www.windowsmobiles.nl/
Hoe lang zou het duren voor ome Bill erachter komt![]()
prizewinning URL.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef Mex_ het volgende:
http://www.windowsmobiles.nl/
Hoe lang zou het duren voor ome Bill erachter komt![]()
Mwa, als ome Bill erachter komt dan ben ik 'm gewoon kwijt hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
prizewinning URL.....
MEX wordt millionaire!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |