Wat een gaaf werk!! Dat vind ik best nog wel mooi! Zou het zelf niet doen, maar dan nog.... heel apart!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Oh zoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat de poster bedoelde; "Ik ga een vreemd verzoek doen".. Denk niet dat de poster een echte "wazige tattoo" wilde :|
Vet!quote:
Mijn broer was ook 1e geworden toenertijd met zijn tattoo. Hij staat op de site van Tattoo Mania, bij de conventies, die oldscool tattoo met hart/vlammen/vleugels/prikkeldraad/kroon (1 best of day Achterveld 2003, hij komt een paar foto's na de foto van die hond)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ik was dus eerste afgelopen zondag
wat heeft je broer dan?
Jep, mijn broer is er ook nog steeds errug trots op! En helemaal toen hij 1e werd, iedereen moest het horen en bewonderen...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
mooi stukje! sjiek hoor!
Is dat die shop in het centrum van Den Haag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
En dan nog een vraagje over de shop Bodyflair, is dat wat ?
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
Wat zijn de gezondheidsrisico's en dan bedoel ik als hij al gezet is? Meer kans op Lymfklierkanker enz?
Ik wil graag de tekst Feyenoord op de binnenkant van mijn onderarm( niet echt orgineel, ik weet het), hoeveel zou zoiets kosten?
Alvast bedankt!!!
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:40 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?
En voor de kosten van een tattoo, dat lukt niet in een forum. Daarvoor moet je gewoon even een shop binnenlopen en vertellen wat je wilt .
Graag gedaan ;-)
Ga eerst eens langs voor een praatje.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.
Heb even veder gelezen en geloof niet dat bodyflair iets is, wel heb ik goede recensies gelezen over inkstitution en tattoo west in Rdam.
Dit is wat ik graag zou willen:
[afbeelding]
en dan de rechter. De linker ziet er een beetje scheef uit!
Nadeel is wel dat als je naar je werk gaat je altijd lange mouwen aan moet hebben.
Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Je gaat geen pot pindakaas kopen he, neem hier gewoon even de tijd voor.quote:Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Weer erg netjesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |