abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35286957
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Wat een gaaf werk!! Dat vind ik best nog wel mooi! Zou het zelf niet doen, maar dan nog.... heel apart!
Tralalalaaa
pi_35288987
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat de poster bedoelde; "Ik ga een vreemd verzoek doen".. Denk niet dat de poster een echte "wazige tattoo" wilde :|
Oh zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35292648
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef carlina het volgende:
deze dan:

http://el.fahy.free.fr/
Vet!

bedankt!
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_35294332
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ik was dus eerste afgelopen zondag

wat heeft je broer dan?
Mijn broer was ook 1e geworden toenertijd met zijn tattoo. Hij staat op de site van Tattoo Mania, bij de conventies, die oldscool tattoo met hart/vlammen/vleugels/prikkeldraad/kroon (1 best of day Achterveld 2003, hij komt een paar foto's na de foto van die hond)
Betty Rulezz!
  maandag 20 februari 2006 @ 18:10:11 #231
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_35295746
mooi stukje! sjiek hoor!
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_35364648
Ik heb weer een afspraak staan.
Voor wanneer zeg ik tegen niemand

Jullie zullen het snel zien.
pi_35436927
Ik denk er sterk aan een tatoeage te laten zetten (een kleitnje om mee te beginnen )
pi_35445770
heb jaren geleden een tatto laten zetten bij "Tattoo Willem" in groningen. Op zich prima gegaan m'n tattoo ziet er nog steeds goed uit. Ben benieuwd of jullie ervaring hebben met deze zaak, of andere zaken in groningen. Ga mezelf nl. binnenkort weer op een mooi plaatje trakteren.
e-students.nl handig voor studenten
pi_35447080
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
mooi stukje! sjiek hoor!
Jep, mijn broer is er ook nog steeds errug trots op! En helemaal toen hij 1e werd, iedereen moest het horen en bewonderen... We waren ook met de hele familie en zijn vriendengroep daarheen gegaan dus toen hij het podium op moest komen hoorde je behoorlijk wat lawaai van 1 kant afkomen!
Betty Rulezz!
pi_35476243

Deze Chinese draak staat in full color op m'n linkerborst. Het ontwerp komt uit een meer dan 100 jaar oud schetsboek vol met draken. Ik weet dat niemand anders deze tattoo heeft, aangezien het originele schetsboek in een museum ligt en er geen kopieen zijn. (behalve dan van mijn draakje!).

De tattoo is door Henk Schiffmacher gezet en kostte ongeveer anderhalf uur tijd.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:32:56 #237
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_35490443
Ik zou ook graag een tattoo willen, maar heb nog een aantal vragen die jullie mischien kunnen beantwoorden.

Wat zijn de gezondheidsrisico's en dan bedoel ik als hij al gezet is? Meer kans op Lymfklierkanker enz?

Ik wil graag de tekst Feyenoord op de binnenkant van mijn onderarm( niet echt orgineel, ik weet het), hoeveel zou zoiets kosten?

En dan nog een vraagje over de shop Bodyflair, is dat wat ?

Alvast bedankt!!!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_35502916
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:

En dan nog een vraagje over de shop Bodyflair, is dat wat ?
Is dat die shop in het centrum van Den Haag?

*edit* nee laat maar, dat is Body Cult. *edit*

[ Bericht 8% gewijzigd door Evil-Cherry op 26-02-2006 09:36:08 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 09:40:02 #239
138424 DigiTuur
Libido ergo sum
pi_35503093
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
Wat zijn de gezondheidsrisico's en dan bedoel ik als hij al gezet is? Meer kans op Lymfklierkanker enz?

Ik wil graag de tekst Feyenoord op de binnenkant van mijn onderarm( niet echt orgineel, ik weet het), hoeveel zou zoiets kosten?

Alvast bedankt!!!
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?

En voor de kosten van een tattoo, dat lukt niet in een forum. Daarvoor moet je gewoon even een shop binnenlopen en vertellen wat je wilt .

Graag gedaan ;-)
Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het geen probleem maar een feit.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:04:02 #240
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_35505355
Er zijn altijd risico's op ontsteking maar dat heb je grotendeels zelf in de hand
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_35506608
Gisteren leuke tekensessie gehad voor m'n gehele linkerarm. Misschien ga ik wel slachtoffer worden voor de conventie in Antwerpen. Jeej!
Het gaat een beetje bizar bos worden.
pi_35510105
Ik ben gisteren ook weer geweest, hij heeft wat dingen ingekleurd op mijn schouder. Ik zal mijn dochter zo ff een foto laten maken
  zondag 26 februari 2006 @ 16:32:47 #243
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_35514196
quote:
Op zondag 26 februari 2006 09:40 schreef DigiTuur het volgende:

[..]

Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?

En voor de kosten van een tattoo, dat lukt niet in een forum. Daarvoor moet je gewoon even een shop binnenlopen en vertellen wat je wilt .

Graag gedaan ;-)
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.
Heb even veder gelezen en geloof niet dat bodyflair iets is, wel heb ik goede recensies gelezen over inkstitution en tattoo west in Rdam.

Dit is wat ik graag zou willen:

en dan de rechter. De linker ziet er een beetje scheef uit!

Nadeel is wel dat als je naar je werk gaat je altijd lange mouwen aan moet hebben.

Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 26 februari 2006 @ 16:41:36 #244
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_35514482
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.
Heb even veder gelezen en geloof niet dat bodyflair iets is, wel heb ik goede recensies gelezen over inkstitution en tattoo west in Rdam.

Dit is wat ik graag zou willen:

[afbeelding]

en dan de rechter. De linker ziet er een beetje scheef uit!

Nadeel is wel dat als je naar je werk gaat je altijd lange mouwen aan moet hebben.

Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Ga eerst eens langs voor een praatje.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_35515383
Zulke letters wil ik ook op mn onderarm, maar dan aan de andere kant Maar ik weet nog niet wat voor text precies, dus daar ga ik nog lekker een tijd goed over nadenken
† The 3 Kings †
  zondag 26 februari 2006 @ 17:14:34 #246
138424 DigiTuur
Libido ergo sum
pi_35515542
quote:
Je gaat geen pot pindakaas kopen he, neem hier gewoon even de tijd voor.
Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het geen probleem maar een feit.
pi_35518051

Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....
pi_35518369
Zo mooi! En dan dat bijtje
  zondag 26 februari 2006 @ 18:55:47 #249
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35518471
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....
Weer erg netjes
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_35518482
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zo mooi! En dan dat bijtje
lief bijtje he haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: