abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:41:37 #101
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_34657136
Of super lekkere tapas eten met sidra uit het vat bij Sagardi
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:26:34 #102
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34672919
Wow, er zijn meerdere Barcelona gangers.
Vlieg zelf 9 februari naar deze mooie stad en logeer bij mijn oudere broer die daar nu al 1,5 jaar woont. Plan voor mijn weekend: donderdagavond flink stappen daar, ik ben benieuwd Vrijdag college volgen bij de IESE (MBA school) en een beetje cultuur doen.
Zaterdag ook flink de stad door struinen, en helaas zondagochtend alweer terug.

Zal wel even doorgeven waar ik zoal gegeten/ gedronken heb en watde prijzen waren.
Heb er in ieder geval al erg veel zin in.
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:00:07 #103
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_34675334
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef PhatBastard het volgende:

Nog een tip van een local: ga ook es ergens anders heen dan het centrum (casc antic, raval) ga es voor wat baskische tapas in een smoezelig straatje in de Born buurt, of ga naar Gracia (metro Fontana) een heel aparte wijk met eigen identiteit voor een paar biertjes en een shawarma
Gracia , dat is een dorp in de stad. Hele leuke wijk en hele eigen identiteit. Ze zijn bekend om het festa de Gracia. Dat is elk jaar ergens in augustus en supergezellig. Alle straten versierd en je strompelt over de biertaps. Heel gaaf, maar het loopt ook elk jaar uit op rellen . Ik had deze zomer een appartement in Gracia en super naar mijn zin gehad daar ook al zit je best ver van de grote attracties af. Behalve Parc Güell, dat is vijf/tien minuten lopen

Over die straatmadeliefjes gesproken. Ik zag ze deze zomer ook bij dat metrostation bij Puerto Olimpico. Ik moest ff wachten op vrienden van mij en ik kijk eens links en daar stond zo'n dame naar me te knipogen . Ze liepen vorige week dinsdagavond ook bij de Ramblas
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:21:35 #104
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_34677717
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Gracia , dat is een dorp in de stad. Hele leuke wijk en hele eigen identiteit. Ze zijn bekend om het festa de Gracia. Dat is elk jaar ergens in augustus en supergezellig. Alle straten versierd en je strompelt over de biertaps. Heel gaaf, maar het loopt ook elk jaar uit op rellen . Ik had deze zomer een appartement in Gracia en super naar mijn zin gehad daar ook al zit je best ver van de grote attracties af. Behalve Parc Güell, dat is vijf/tien minuten lopen

Over die straatmadeliefjes gesproken. Ik zag ze deze zomer ook bij dat metrostation bij Puerto Olimpico. Ik moest ff wachten op vrienden van mij en ik kijk eens links en daar stond zo'n dame naar me te knipogen . Ze liepen vorige week dinsdagavond ook bij de Ramblas
Tja ik zie ze steeds vaker staan... vroeger was het nog een beetje buiten barcelona bij gavá maar nu zie je ze idd ook in de port olympic, bij het estacion de norte, bij glories, en zelfs in poble nou...

rellen bij de festa mayor? nog nooit gezien... en ik ben er wel meestal... ik dacht dat die rellen meestal tijdens de fiesta de hispanidad waren... met al die links nationalisten die tegen de fascisten knokken...
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:33:43 #105
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34678101
Was afgelopen oktober in Barca met een stel vrienden, liepen op de Ramblas (t.h.v. KFC). Ik liep voor met 5 anderen, en 1 jongen bleef wat achter. Werd ie ineens door zeker 5 negroïde dames van plezier beetgepakt, die hun tieten in zn gezicht zwabberden Wij met zn allen hem weg proberen te krijgen daar, wat uiteindelijk lukte was hilarisch

sorry voor offtopic
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_34839005
Mijn tickets zijn binnen!
Tevens een schopje omhoog
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:11:24 #107
26118 paparia
pi_34842084
Overmorgen vliegen naar barcelona, heb er zin an.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 februari 2006 @ 22:06:34 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_34844282
Welke wedstrijden jongens ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34845593
Ik ben ook in Barcelona te vinden deze zomer (31 jul - 6 aug).
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:22:56 #110
26118 paparia
pi_34857978
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef tong80 het volgende:
Welke wedstrijden jongens ?
Geen

Ondanks dat ik geen voetballiefhebber ben, toch even gekeken, maar er worden van donderdag tot zondagochtend geen thuiswedstrijden gespeeld bij Barcelona.
pi_34868475
Ik vertrek ook morgenmiddag met ryanair naar barcelona voor 5 dagen
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_34885198
Ben een paar jaar geleden in barcelona geweest en heb toen ontzettend lekker geten bij Can Culleretes..het op één na oudste restaurant in de stad.
Het is wel erg populair, ze stonden in de rij te wachten buiten tot het open ging (om 21.00 uur).
En..ook niet vervelend..het was ook nog eens heel erg goed betaalbaar (echt uitgebreid incl. drinken voor nog geen 60 eur met z'n tweetjes).
Maar, het belangrijkste vond ik vooral de entourage...echt heel erg apart en mooi..verschillende "zalen" (kamers meer) met wandschilderingen ..

http://www.barcelona-tour(...)-can-cullaretes.html

Ze hebben/hadden ook een eigen website maar ik kan hem niet vinden momenteel..

De straat waar het in ligt is trouwens een zijstraat van de Ramblas ..dus daarna even lekker nog daar een drankje doen..

Vond ook nog deze info online:

Can Culleretes

Address C/Quintana 5 Telephone 93 317 30 22
Public transport Metro Liceu
Opening hours 1.30-4pm, 9-11pm Tue-Sat; 1.30-4pm Sun; closed Mon. Closed 3wks July.

The second oldest restaurant in Spain has been going since 1786. Traditional dishes and a three-course menu of daisy-fresh seafood.
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
pi_34885238
"Ok, hier ben ik.....wat zijn je andere 2 wensen............"
pi_35158031
Morgen om deze tijd ben ik alweer een hele dag in Barcelona
pi_35169322
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef Tasje het volgende:
Morgen om deze tijd ben ik alweer een hele dag in Barcelona
veel plezier!!!
suck my asshole taco bender
pi_35195921
Ik heb morgen aan het eind van de middag het vliegtuig
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_35201132
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef pvv1967 het volgende:
Ben een paar jaar geleden in barcelona geweest en heb toen ontzettend lekker geten bij Can Culleretes..het op één na oudste restaurant in de stad.
Het is wel erg populair, ze stonden in de rij te wachten buiten tot het open ging (om 21.00 uur).
En..ook niet vervelend..het was ook nog eens heel erg goed betaalbaar (echt uitgebreid incl. drinken voor nog geen 60 eur met z'n tweetjes).
Maar, het belangrijkste vond ik vooral de entourage...echt heel erg apart en mooi..verschillende "zalen" (kamers meer) met wandschilderingen ..

http://www.barcelona-tour(...)-can-cullaretes.html

Ze hebben/hadden ook een eigen website maar ik kan hem niet vinden momenteel..

De straat waar het in ligt is trouwens een zijstraat van de Ramblas ..dus daarna even lekker nog daar een drankje doen..

Vond ook nog deze info online:

Can Culleretes

Address C/Quintana 5 Telephone 93 317 30 22
Public transport Metro Liceu
Opening hours 1.30-4pm, 9-11pm Tue-Sat; 1.30-4pm Sun; closed Mon. Closed 3wks July.

The second oldest restaurant in Spain has been going since 1786. Traditional dishes and a three-course menu of daisy-fresh seafood.
Het ligt op Placa Reial; een sfeervol pleintje met veel reastaurants en uitgaansgelegenheden.

Een drankje doen op de Ramblas is niet echt een aanrader; je wordt er afgezet en een straat verder is het vaak veel gezelliger en goedkoper.
pi_35252889
prima weer, lekker zon en heel druk ivm carnavalachtige praktijken, heerlijk hier
pi_35259515
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:41 schreef Douwe het volgende:
Of super lekkere tapas eten met sidra uit het vat bij Sagardi
.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:20:28 #120
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35261404
Ik heb er net een paar dagen Barcelona opzitten, heerlijk, prachtig weer lekker eten en drinken

Overmorgen weer naar huis
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_35291622
Ik ben vannacht ook weer teruggekomen uit Barcelona, ik wil terug! Weg uit dit ***koude regenachtige *****land!
Zaterdag was het 21 graden, echt heerlijk!
En ik heb superveel gedaan, heb er nog spierpijn van!
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:22:44 #122
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35359287
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:15 schreef Tasje het volgende:
Ik ben vannacht ook weer teruggekomen uit Barcelona, ik wil terug! Weg uit dit ***koude regenachtige *****land!
Ik heb ook spierpijn maar het was het wel waard, ik zit nu ook weer in NL en wat is het hier koud
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_35359735
Echt een heel verschil he! Ik verlang zo naar de zomer!
pi_35359996
maar t was dus allemaal oke daar?? wat hebben jullie allemaal gedaan??
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:00:53 #125
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35362194
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef Remco_h het volgende:
maar t was dus allemaal oke daar?? wat hebben jullie allemaal gedaan??
Alles, vandaar de spierpijn...

Het is een erg mooie leuke relaxte stad, zeker als het mooi weer is. Ik zou er echter niet met 30 graden willen zitten. Al is het strand dan natuurlijk vlakbij.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:44:46 #126
78089 PhatBastard
pi_35433240
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:15 schreef Tasje het volgende:
maak je geen zorgen na het weekend werd het weer kouder en het ziet er naar uit dat het zo blijft
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_35433501
Wij gaan van 24-27 maart Ik ga nu ff deel 1 doorlezen (Tapas Tapas staat al genoteerd )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35444124
Ik ben gisteravond terug gekomen. Zat in een royaal en luxe appartement in een zijstraat van de rambla. De metro in Barcelona is geniaal, ik zat in no time overal. Lekker zon gehad, af en toe wat fris maar over het algemeen wel lekker. Alle standaard dingen bezocht. Camp Nou, de sagrada, parc guell (die dag was het 19 graden, heerlijk) etc.
pi_35552343
Morgenochtend gaat de vlucht. Naar Girona wel te verstaan, om daar eerst 4 dagen te hockeyen. En dan vrijdagavond/zaterdag/zondag naar Barcelona zelf.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:08:14 #130
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35555399
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Maravilla het volgende:
Morgenochtend gaat de vlucht. Naar Girona wel te verstaan, om daar eerst 4 dagen te hockeyen. En dan vrijdagavond/zaterdag/zondag naar Barcelona zelf.
Veel plezier het is een erg leuke stad!

d'Or is leuk om te eten
Maar lekkerder en leuker is: Pla

Daar hebben we vorige week 2 keer gegeten, werkelijk geweldig
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:53:10 #131
143437 Rod-84
Too much is never enough
pi_35819617
Hoi, mijn eerste post op Fok! Ben wel een trouwe lezer, maar replyen... hehe nee.

Ik zit nu 3 weken in Barcelona en blijf nog wel een tijdje. Studeren, vrije tijd & Barcelona is geen onaardige combinatie
Nu loop ik er nog alleen steeds bij als gajes uit Venlo. Ik ben dus al enkele dagen op zoek naar wat fatsoendelijke kleren, zoals een paar sneakers, een paar blouzen / jeans.. Maar Jesus, die zaken zoals diesel, gstar en weet ik veel wat nog meer zijn dan wel best groot maar dan hebben ze slechts 5 broeken, een blousje en een petje uitgestald so to say. Zonder prijskaartjes. Echt heel anders dan in Nederland waar de winkels vol hangen. Heb al in een Corte Inglais gekeken maar das eigenlijk ook niet echt alles Iemand een idee van waar men zijn kleren hier in Barcelona vandaan haalt? lol
Shoot for the moon, even if you miss you will land among the stars
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:02:16 #132
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_35820019
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Rod-84 het volgende:
Hoi, mijn eerste post op Fok! Ben wel een trouwe lezer, maar replyen... hehe nee.

Ik zit nu 3 weken in Barcelona en blijf nog wel een tijdje. Studeren, vrije tijd & Barcelona is geen onaardige combinatie
Nu loop ik er nog alleen steeds bij als gajes uit Venlo. Ik ben dus al enkele dagen op zoek naar wat fatsoendelijke kleren, zoals een paar sneakers, een paar blouzen / jeans.. Maar Jesus, die zaken zoals diesel, gstar en weet ik veel wat nog meer zijn dan wel best groot maar dan hebben ze slechts 5 broeken, een blousje en een petje uitgestald so to say. Zonder prijskaartjes. Echt heel anders dan in Nederland waar de winkels vol hangen. Heb al in een Corte Inglais gekeken maar das eigenlijk ook niet echt alles Iemand een idee van waar men zijn kleren hier in Barcelona vandaan haalt? lol
Op de Passeig de Gracia zitten toch zat winkels met 'merkkleding'? Hecht je minder waarde aan merken, maar wil je wel leuke kleding, kun je het gebied in lopen dat begint bij Portal de L'Angel, die hele wijk zit vol kledingwinkels. Zeg maar dit hele gebied:

pi_35820099
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Rod-84 het volgende:
Iemand een idee van waar men zijn kleren hier in Barcelona vandaan haalt? lol
De twee grootste winkelcentra kun je vinden nabij Gloriès en Diagonal Mar. Daar zou je toch wel iets kunnen vinden

Passeig de Garcia is ook wel leuk, maar alleen voor Spaanse maten
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:34:06 #134
143437 Rod-84
Too much is never enough
pi_35823738
Passeig de Gracia ben ik inderdaad al eens helemaal afgelopen, maar de meeste zaken zijn te vergelijken met diesel qua voorraad aan kleding (almost nada).

Maar ik ga morgens op aanraden van Douwe door de Old City en El Raval banjeren en later ook nog een bij Gloriés en Diagonal Mar We zien wel.
Shoot for the moon, even if you miss you will land among the stars
pi_35823951
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef Rod-84 het volgende:
Maar ik ga morgens eens op aanraden van Douwe eens door de Old City en El Raval banjeren en later ook nog een bij Gloriés en Diagonal Mar
In Raval vind je naar mijn idee niet veel meer dan kleine voedselwinkeltjes, een markt, hangouderen en straatprostitutie. In de oude stad / Barra Gotic kun je leuke restaurants vinden, winkels wat minder.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:53:29 #136
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_35824652
In Raval zijn misschien wat minder kledingwinkels, maar wel de wat leukere, naar mijn mening. In de oude stad stikt het van de kledingwinkels, zeg maar het gedeelte tussen Portal de L'Angel en de Ramblas. Met daarin de wat meer 'alledaagse' zaken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:56:23 #137
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_35824790
Winkelen in Barcelona viel ons toch wel erg tegen ondanks dat het uitverkoop was, veel van het zelfde, of het was verschrikkelijk duur.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:58:26 #138
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_35824900
Daarom winkelen in Raval, wat meer onderscheidende winkels
pi_35825171
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef Douwe het volgende:
Daarom winkelen in Raval, wat meer onderscheidende winkels
Maar dan wel in het juiste deel van Raval

het deel dat ik bedoelde is tussen de Ramblas en de Rambla del Raval en rond het Museum voor moderne kunst... daar heb je weinig kans om kleding tegen te komen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:06:20 #140
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_35825303
Is dat niet de hoerenbuurt? Daar wordt me altijd coke en hasj aangeboden
pi_35825385
De grote ketens zoals H&M zijn in Barcelona niet te vergelijken met Nederland. Veel ruimer, groter, schoner en rustiger. Het assortiment is prima, er loopt voldoende personeel dat alles dat jij past eventueel weer netjes opvouwt en terug hangt, ipv in Nederland, waar iedereen het maar terug pleurt in een rek. De prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland, maar de service die je er voor terug krijgt is veel beter naar mijn idee. Het zegt sowieso wel wat dat elke winkel, klein en groot, een bewaker voor de deur heeft staan.
pi_35825594
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef Douwe het volgende:

[..]

Op de Passeig de Gracia zitten toch zat winkels met 'merkkleding'? Hecht je minder waarde aan merken, maar wil je wel leuke kleding, kun je het gebied in lopen dat begint bij Portal de L'Angel, die hele wijk zit vol kledingwinkels. Zeg maar dit hele gebied:

[afbeelding]
btw, de twee straten direct boven de placa catalunya zitten vol met leuke winkels, waaronder een ontzettend mooie H&M van 3 etages, een Puma en een Diesel store. Ik heb me er arm gekocht
pi_35827289
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Douwe het volgende:
Is dat niet de hoerenbuurt? Daar wordt me altijd coke en hasj aangeboden
Wat doe je daar dan ook altijd?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Casparovvv het volgende:
btw, de twee straten direct boven de placa catalunya zitten vol met leuke winkels, waaronder een ontzettend mooie H&M van 3 etages, een Puma en een Diesel store. Ik heb me er arm gekocht
Dat zijn de Passeig de Grácia en de Rambla del Catalunya
  woensdag 8 maart 2006 @ 08:44:49 #144
78089 PhatBastard
pi_35835289
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

[..]

Ik ga meestal kleren kopen als er meer dan 4 gaten in elk kleding stuk... dan ga ik naar zara, pull&bear, van die winkels waar je goedkope shit kan kopen. de boven grens van Raval is de calle Pelayo / carrer Pelai daar zou je genoeg moeten vinden.. der zijn in raval wel hippe winkeltjes maar dan moet je ook helemaal bovenin zitten, op tallers, zeg maar de straat onder pelayo, kun je gelijk een paar CDtjes of een vintage gitaar kopen.
pi_35835354
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:44 schreef PhatBastard het volgende:

[..]

Ik ga meestal kleren kopen als er meer dan 4 gaten in elk kleding stuk... dan ga ik naar zara, pull&bear, van die winkels waar je goedkope shit kan kopen. de boven grens van Raval is de calle Pelayo / carrer Pelai daar zou je genoeg moeten vinden.. der zijn in raval wel hippe winkeltjes maar dan moet je ook helemaal bovenin zitten, op tallers, zeg maar de straat onder pelayo, kun je gelijk een paar CDtjes of een vintage gitaar kopen.
Oh GOD, waar zit die zaak met gitaren? Daar moet ik lief bij uit de buurt houden Ik zie ons (hem) al vier dagen met een nieuwe vintage gitaar slepen..... Idem dito voor cd's....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35836625
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

[..]

oké Ik dacht dat de Ramblas ophielden bij placa Catalunya.

Vanaf het vliegveld is er trouwens voor 3 of 4 euro pp. een directe busverbinding naar placa Catalunya.
pi_35840892
In het winkelcentrum MareMagnum aan het eind van de Ramblas zitten ook wel een aantal aardige kledingwinkels hoor!
pi_35841797
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh GOD, waar zit die zaak met gitaren? Daar moet ik lief bij uit de buurt houden Ik zie ons (hem) al vier dagen met een nieuwe vintage gitaar slepen..... Idem dito voor cd's....
Wellicht in de Carrer de Taller (zijstraat van de Ramblas, in Raval). Die straat zit BOMvol met cd zaken in alle genres en diverse instrument winkels. Ik heb daar een groot aantal uren doorgebracht.
pi_35998964
Mijn vriendin en ik zaten er aan te denken om deze zomer 10 daagjes Barcelona te doen (15 t/m 25 july). Het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is: vlucht met de KLM, 150eu. pp incl alles. Appartement via Way2Stay, krijgt overal goede recencies. Wordt dan een beetje half zon/zee/strand half cultureel vakantie. Iemand nog ideeën/tips een beter appartement of goedkopere vlucht. We willen graag in het centrum, het liefst aan de haven/het strand. Budget = zo laag mogelijk. Alvast dank
pi_35999022
Barcalona heeft toch niet echt een strand wat de moeite waard is??
pi_35999296
is er geen strand in de buurt waar je met de bus oid heen kan?
  maandag 13 maart 2006 @ 20:04:04 #152
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36001261
Strand is prima te doen hoor, alleen het eerste gedeelte is een beetje druk en erg smal. t Wordt een stuk beter na die '2 hoge gebouwen'.
pi_36001673
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:04 schreef Douwe het volgende:
Strand is prima te doen hoor, alleen het eerste gedeelte is een beetje druk en erg smal. t Wordt een stuk beter na die '2 hoge gebouwen'.
Na de twin towers begint het naaktstrand, toch?

Voor een echt breed en rustig stuk strand kun je met de metro naar El Maresme Forum, nabij het voormalig Forum terrein en een groot winkelcentrum.
Maar het stukje bij Barceloneta is ook wel OK.
  maandag 13 maart 2006 @ 20:21:06 #154
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36001870
Niet alles daarna is naakstrand, hoor
pi_36024968
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef superheist het volgende:
Mijn vriendin en ik zaten er aan te denken om deze zomer 10 daagjes Barcelona te doen (15 t/m 25 july). Het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is: vlucht met de KLM, 150eu. pp incl alles. Appartement via Way2Stay, krijgt overal goede recencies. Wordt dan een beetje half zon/zee/strand half cultureel vakantie. Iemand nog ideeën/tips een beter appartement of goedkopere vlucht. We willen graag in het centrum, het liefst aan de haven/het strand. Budget = zo laag mogelijk. Alvast dank
Probeer eens met wat data te schuiven op www.vueling.com

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 15:41:29 (Typo) ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:07:54 #156
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36025891
¤150 p/p is best een nette prijs in het hoogseizoen, hoor.
pi_36281032
FF schoppen We gaan vrijdag vier dagen, en nu vroeg ik me af welke metrokaart we het beste kunnen nemen. We zitten op 500 meter ofzo van het vliegveld met ons hotel, dus echt WAY uit het centrum. Op de site van de metro kan ik nergens de zones terugvinden en dus ook niet narekenen of we beter een 10-rittenkaart kunnen nemen of een kaart voor 3 dagen onbeperkt.

Anyone?!
pi_36281323
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Syrena het volgende:
FF schoppen We gaan vrijdag vier dagen, en nu vroeg ik me af welke metrokaart we het beste kunnen nemen. We zitten op 500 meter ofzo van het vliegveld met ons hotel, dus echt WAY uit het centrum. Op de site van de metro kan ik nergens de zones terugvinden en dus ook niet narekenen of we beter een 10-rittenkaart kunnen nemen of een kaart voor 3 dagen onbeperkt.

Anyone?!
Dat kun je zien op >>>deze kaart.

De verschillende tickets kun je vinden op: http://www.emt-amb.com/links/eng/itarjetas/ifototarjetas.htm Je hebt dan een ticket nodig voor vier zones.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:47:10 #159
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36281507
Hangt er een beetje vanaf wat je wilt gaan doen in Barcelona. Alles is redelijk beloopbaar vanaf, zeg, Placa Catalunya, een bus of een metro heb je alleen nodig als je naar de wat meer afgelegen plekken als de Sagrada Familia, Camp Nou of Parc Guell wilt. En zélfs dat is nog wel loopbaar

Ik zou gewoon een 3 dagen onbeperkt kaart nemen, kost 'maar' ¤13,20, en je hebt nooit meer gezeur met kaartjes. Gewoon beslissen en gaan. Volgens deze site zou je alle bussen van de 'TMB' (vervoersmaatschappij in Barcelona) moeten kunnen nemen met deze kaart, dus ook de wat verder uit het centrum rijdende bussen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:26:32 #160
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_36283434
Als je met de bus gedropt word, kan je een kaartje kopen, wat geldig is voor openbaar vervoer en je krijgt een flinke korting op een aantal entree prijzen zoals bijvoorbeeld de Sagrada.

Wij hebben hem zelf niet gekocht maar wel berekent dat het voor ons goedkoper was geweest om toch die kaart te kopen
pi_36310457
We hebben geboekt precies het appartement & vlucht wat ik eerder al zei. Lekker aan de kust/in het centrum, de wijk heet Barceloneta geloof ik. 10 dagen lang cultuur, zon, lekker eten, beetje shoppen en heerlijk ontspannen. Ik heb er nu al zin in !

1 vraag, zo'n metro pas, kan je die ook al op het vliegveld kopen en dan meteen al die pas gebruiken om naar Barcelona te reizen? of is de pas echt alleen geldig in Barcelona..
  zaterdag 25 maart 2006 @ 02:55:09 #162
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36347125
De 10, 30 en 50 ritten kaarten kun je kopen op het treinstation bij de luchthaven (druk!). Ook een dagkaart kun je daar uit de automaat trekken. De 3/4 of 5 dagenkaarten moet je op de wat grotere metrostations kopen (zoals Espanya, Catalunya).
  zaterdag 25 maart 2006 @ 03:03:30 #163
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36347184
Let op met 20 euro biljetten. Die worden niet bij elke automaat "geslikt". Ik hoorde net dat er een Fok!ker op het vliegveld bij de kaartautomaat voor treinkaartjes de hele rij ophield omdat ie geen kleingeld mee had.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36436737
Ik ben de eerst week van mei weer in Barcelona. Op die zondag moet FC Barcelona spelen en omdat ik daar dan toch ben lijkt het me wel leuk om die wedstrijd bji te wonen.

Heeft er hier iemand ervaring met het kopen van die kaartjes? Wat zijn ongeveer de prijzen. Is er gewoon stadionverkoop of moet ik daar net als in Nederland een clubcard voor hebben?
pi_36437079
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 03:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde net dat er een Fok!ker op het vliegveld bij de kaartautomaat voor treinkaartjes de hele rij ophield omdat ie geen kleingeld mee had.
Er is ook een loket waar je kaartjes kan kopen op de luchthaven
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:55 schreef superheist het volgende:
1 vraag, zo'n metro pas, kan je die ook al op het vliegveld kopen en dan meteen al die pas gebruiken om naar Barcelona te reizen? of is de pas echt alleen geldig in Barcelona..
Dat kan op dit moment (tot en met december) niet. Je kunt alleen met de bus naar het centrum. kaartjes kun je - afhankelijk van welke bus je neemt - bij de chauffeur kopen, bij de balie op de luchthaven of uit de automaat.
pi_36438603
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Dizzee het volgende:
Ik ben de eerst week van mei weer in Barcelona. Op die zondag moet FC Barcelona spelen en omdat ik daar dan toch ben lijkt het me wel leuk om die wedstrijd bji te wonen.

Heeft er hier iemand ervaring met het kopen van die kaartjes? Wat zijn ongeveer de prijzen. Is er gewoon stadionverkoop of moet ik daar net als in Nederland een clubcard voor hebben?
Ik weet niet helemaal zeker hoe dat bij competitie wedstrijden is, toen ik in barcelona zat was er een vriendschappelijk duel tegen juventus, deze kaarten kon je gewoon zonder clubcard bij de vvv kantoren halen (de kleine op de ramblas of de grote onder placa cataluyna)

mijn kaartje was 30 euro, maar voor de grote wedstrijden (tegen real bijv) was de goedkoopste rond de 100 euro....even bij de vvv kijken dus
pi_36440651
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Remco_h het volgende:

[..]

Ik weet niet helemaal zeker hoe dat bij competitie wedstrijden is, toen ik in barcelona zat was er een vriendschappelijk duel tegen juventus, deze kaarten kon je gewoon zonder clubcard bij de vvv kantoren halen (de kleine op de ramblas of de grote onder placa cataluyna)

mijn kaartje was 30 euro, maar voor de grote wedstrijden (tegen real bijv) was de goedkoopste rond de 100 euro....even bij de vvv kijken dus
dankje.

volgende week is Barcalona - Real Madrid. de week dat ik er ben spelen ze tegen Espanyol. Staan vrij laag op de ranglijst dus hoop dat het met de prijs wel zal meevallen.
pi_36441156

Het was tof! Maar ga maar geen tapas eten bij QuQu, wat een boutzaak Ontzettend sjaggo personeel daar. Sagardi was helaas dicht toen we er wilden eten *snif*.
pi_36441204
Oh, we hebben uiteindelijk maar drie metrokaarten van 10 ritten gekocht (laatste hebben we maar 2 ritten op gedaan helaas, niet goed getimed). En de volgende keer een hotel in het centrum, nu moesten we zo'n 14 km met de trein (ca. 10-15 min).

En goeie schoenen mee en blarenpleisters....heb 2 dagen amper kunnen lopen, dat was echt klote.
pi_36441275
Wat me nl. niet duidelijk was, die kaart voor drie dagen onbeperkt, is die voor meer personen of voor 1 persoon? Ik nam aan voor eentje, maar als je met twee op zo'n kaart kan is het natuurlijk voordeliger.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 19:09:51 #171
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36442353
Officieel voor een persoon, maar als je hem doorgeeft kun je inderdaad met meer. Dan krijg je alleen een probleem als je in de metro zelf nogmaals aan een controle wordt onderworpen
pi_36443509
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:09 schreef Douwe het volgende:
Officieel voor een persoon, maar als je hem doorgeeft kun je inderdaad met meer. Dan krijg je alleen een probleem als je in de metro zelf nogmaals aan een controle wordt onderworpen
Oh dat doorgeven deden we ook met dat T10 ticket. Onder de ogen van het spoorwegpersoneel, en die zeiden er niks van iig. In de metro zelf heb ik nooit een controle gezien, alleen zag ik op de laatste dag (laatste rit) ineens een bord met: Reizen zonder geldig ticket 40 euro boete (en roken 30,05 euro boete )
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:08:55 #173
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36444301
¤30,05. Daar hebben ambtenaren ongetwijfeld lang over vergaderd
Controle is er nooit inderdaad, en ze doen over het algemeen niet zo moeilijk over die kaartjes.
pi_36450335
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

Het was tof! Maar ga maar geen tapas eten bij QuQu, wat een boutzaak Ontzettend sjaggo personeel daar. Sagardi was helaas dicht toen we er wilden eten *snif*.

tapa tapa
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:26:48 #175
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36450378
Tapa Tapa valt in het niet bij Sagardi. Kut dat het dicht was
pi_36450498
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef Dizzee het volgende:

[..]

dankje.

volgende week is Barcalona - Real Madrid. de week dat ik er ben spelen ze tegen Espanyol. Staan vrij laag op de ranglijst dus hoop dat het met de prijs wel zal meevallen.
http://www.barcelona-football-tickets.com/match/235

deze site had je ongetwijfeld al gezien even zo uit mijn hoofd deed mijn kaartje voor barca-juve op die site 80 euro...(bij de vvv 30 dus) kan je je vast een beetje voorbereiden en weet je zeker dat je ff langs de vvv moet

Overigens rijden de metro's savonds langer door als er wedstrijden zijn en kan je lekker met de metro terug naar je hotel/appartement
pi_36544523
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Remco_h het volgende:

[..]

http://www.barcelona-football-tickets.com/match/235

deze site had je ongetwijfeld al gezien even zo uit mijn hoofd deed mijn kaartje voor barca-juve op die site 80 euro...(bij de vvv 30 dus) kan je je vast een beetje voorbereiden en weet je zeker dat je ff langs de vvv moet

Overigens rijden de metro's savonds langer door als er wedstrijden zijn en kan je lekker met de metro terug naar je hotel/appartement
niet specifiek die site, maar wel een aantal nederlandse sites. vind de prijzen via die site wel aardig hoog. hopelijk gaat er bij de vvv wat af

ik heb overigens een auto ter beschikking. is de stad goed te doen met de auto?
pi_36555712
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef Syrena het volgende:

Oh dat doorgeven deden we ook met dat T10 ticket. Onder de ogen van het spoorwegpersoneel, en die zeiden er niks van iig. In de metro zelf heb ik nooit een controle gezien, alleen zag ik op de laatste dag (laatste rit) ineens een bord met: Reizen zonder geldig ticket 40 euro boete (en roken 30,05 euro boete )
Die boetes staan altijd op het scherm in de nieuwere metrostellen. Ik heb ook een 3dagen ticket genomen, en ben in de metro nooit gecontroleerd terwijl ik er toch veel gebruik van gemaakt heb. Verder staan ze wel 60% van de keren bij de poortjes, om te kijken of je er overheen springt ofzo.
pi_36689637
Super stad!! ga er deze zomer denk ik ook weer heen..
Alleen niet voor te shoppen want dat is 3x niks daar...
Heerlijk lekker op het strand liggen.. lekker door de steegjes banjeren en heerlijk lunchen/dineren oftewe... Heerlijk relaxen!!!
pi_36705609
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Lassekjus het volgende:

Alleen niet voor te shoppen want dat is 3x niks daar...
... pardon? ...
pi_36767501
Net terug van 5 dagen Barcelona. Die 5 dagen waren veel te kort. Ik kan je Poble Espanyol aanraden, verder de bekende bezienswaardighedenzoals de Sagrada Familia, Parc Guell en de fontijnen van Montjuic.
We zijn de eerste 2 dagen door Barcelona gereden met zo'n Bus Turistic. Je rijdt dan langs alle bezienswaardigheden en daar kun je op of instappen. Daarnaast hebben we een kaart gekocht waarmee we 5 dagen onbeperkt gebruik konden maken van de metro. Op de Ramblas kan je goed vertoeven, je vindt er veel terasjes en eettentjes. Kortom errug leuk. Alvast veel plezier!!!
pi_36903317
Ik heb ook net bedacht om eind mei / begin juni even naar Barcelona te gaan Ik heb er al een keer of 6 een dagtripje naartoe gemaakt vanuit andere Spaanse steden, maar wil er nu weleens een hele week naartoe.
Het goedkoopste vliegticket (met de gunstigste tijden) heb ik volgens mij al gevonden bij Vueling:
heen: di 30 mei 15.10 uur vertrek vanuit AMS ¤ 10 (¤ 47,90 incl.)
terug: di 06 jun 18.30 uur vertrek vanuit BCN ¤ 55 (¤ 69,51 incl.)
Maar ik kan op flexibele data vliegen, zolang het maar tussen 25/05 (vroegst mogelijke heenreis datum) en 10/06 (uiterste terugreis datum) valt, dus als iemand nog een goedkopere vlucht weet, hoor ik het graag!

Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkoop hotel/pension in het centrum, van rond de ¤ 50 per nacht (voor 2 personen). Volgens mij moet dit met een beetje speurwerk wel lukken, maar wat tips zouden handig zijn

amokaapjeeh O+
pi_36903921
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb ook net bedacht om eind mei / begin juni even naar Barcelona te gaan Ik heb er al een keer of 6 een dagtripje naartoe gemaakt vanuit andere Spaanse steden, maar wil er nu weleens een hele week naartoe.
Het goedkoopste vliegticket (met de gunstigste tijden) heb ik volgens mij al gevonden bij Vueling:
Maar ik kan op flexibele data vliegen, zolang het maar tussen 25/05 (vroegst mogelijke heenreis datum) en 10/06 (uiterste terugreis datum) valt, dus als iemand nog een goedkopere vlucht weet, hoor ik het graag!
De vlucht naar Barcelona kan nog iets goedkoper met ryanair.com vanaf Eindhoven naar Girona, maar dat ligt er dan maar net aan waarvandaan in Nedelrand je moet komen en of de vluchttijden je uitkomen.
quote:
Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkoop hotel/pension in het centrum, van rond de ¤ 50 per nacht (voor 2 personen). Volgens mij moet dit met een beetje speurwerk wel lukken, maar wat tips zouden handig zijn
Ik denk dat je het best kan zoeken op www.hostelz.com naar een tweepersoonskamer in een hostel / budget hotel. Anders even zoeken op www.expedia.nl of www.nl.lastminute.com

Veel plezier !
  woensdag 12 april 2006 @ 23:06:18 #184
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36905865
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Coconut het volgende:

Die prijzen van Vueling zijn al niet hoog! Dat is voor die tijd eigenlijk best nog wel voordelig!
Ryanair vanaf Eindhoven kan inderdaad wel voordeliger zijn, maar dan zit je in Girona, wat ook nog weer een eindje van het centrum van Barcelona zit.
pi_36952454
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Douwe het volgende:
Die prijzen van Vueling zijn al niet hoog! Dat is voor die tijd eigenlijk best nog wel voordelig!
Ryanair vanaf Eindhoven kan inderdaad wel voordeliger zijn, maar dan zit je in Girona, wat ook nog weer een eindje van het centrum van Barcelona zit.
Eindhoven - Girona is voor mij inderdaad niet handig en de prijs van Vueling viel mij ook reuze mee, dus gisteravond maar meteen geboekt

Wat betreft een hotel boeken we waarschijnlijk Hostal Rembrandt of Hostal Paris op www.barcelona30.com. Echt veel soeps zal het wel niet zijn, maar we hoeven er toch alleen maar te slapen en ze zitten wel op een toplocatie (aan de Ramblas) en zijn niet duur.
amokaapjeeh O+
pi_36953264
het is compleet gekkenhuis in Barca, 9 op de 10 mensen op straat zijn zakkenrollers waarvan 3 je ook nog eens dood vermoorden...

oftewel: als je een beetje oplet (wat je ook overal in NL moet doen) is er niets aan de hand
Dick Schaffa
pi_36954125
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is compleet gekkenhuis in Barca, 9 op de 10 mensen op straat zijn zakkenrollers waarvan 3 je ook nog eens dood vermoorden...

oftewel: als je een beetje oplet (wat je ook overal in NL moet doen) is er niets aan de hand
Gewoon goed op je spullen letten en je normaal gedragen, dan valt het allemaal best mee.
amokaapjeeh O+
pi_37068366
Ik ga over 2 weken naar Barcelona. Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
pi_37121719
ik ga van 30 april tot 6 mei naar barcelona.
iemand nog tips voor een leuk iets wat er te doen is.
het is de 9e keer dat ik ga in 4 jaar dus alle bezienswaardigheden heb ik al gezien.
leuk evenement of feest of super mooie expositie.
say it ill go!

love barcelona
he buur!
pi_37127639
haha tiez, wie weet kom ik je wel tegen
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:39:24 #191
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_37151916
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef anoukforza het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Barcelona. Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
Toen wij d'r waren was het besloten, is niet elke keer het geval.....dus hopen......
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:58:46 #192
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_37271370
Barcelona is een prachtige stad, het wordt alleen de hoogste tijd dat de hoge heren van de stad daar eens wat aan de toenemende brutale professionele criminaliteit gaat doen.
Let vooral op de nieuwe manier van werken, in groepsverband, waarbij een vloeistof over uw kleding wordt gegooid en kijk dan vooral uit voor de overdreven behulpzame omstander. (verhaal twee keer gehoord in 2 weken tijd). Tevens is het in-de-tas-graaien-van-een-toerist aan de orde van de dag.

In elke grote stad trekt criminaliteit aan, maar Barcelona staat toch wel binnen Europa in de hoogste regionen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37271987
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:58 schreef Bayswater het volgende:
Barcelona is een prachtige stad, het wordt alleen de hoogste tijd dat de hoge heren van de stad daar eens wat aan de toenemende brutale professionele criminaliteit gaat doen.
Let vooral op de nieuwe manier van werken, in groepsverband, waarbij een vloeistof over uw kleding wordt gegooid en kijk dan vooral uit voor de overdreven behulpzame omstander. (verhaal twee keer gehoord in 2 weken tijd). Tevens is het in-de-tas-graaien-van-een-toerist aan de orde van de dag.

In elke grote stad trekt criminaliteit aan, maar Barcelona staat toch wel binnen Europa in de hoogste regionen.
Helaas zijn zelfs de beste maatregelen niet bestand tegen het kortzichtige, domme, opzichtige en overdreven gedrag van de doorsnee Nederlandse toerist.
Grote rugtas, bergschoenen, zelf gesmeerde sandwiches in een beslagen plastic zakje, anwb-zonnebril en een camera om de nek.
Dan vraag je er gewoon om beroofd te worden.
pi_37272276
ik heb er twee weken rond gelopen, gewoon portomonnee in de kontzak nergens last van gehad..
je moet gewoon de beruchte dingen uit de weg gaan, zoals t balletje balletje, ook niet kijken..
in de metro gewoon lekker tegen een deur aanstaan, op straat geen geld tellen enzo die doe je hier ook niet, waarom daar dan wel...

de eerste paar dagen lette ik erg op op zakkenrollers enzo, maar dat werd met de dag minder, als ik in amsterdam rondloop let ik er meer op als dat ik in barcelona deed...

heb in die twee weken maar 1 geval meegemaaktd van diefstal van eigendom, was bij de subway ( ), vrouw had haar tas onder haar stoel gezet en iemand haalde haar portomonnee eruit...

en nee, ik heb niet 2 weken binnen gezeten
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:51:34 #195
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_37272879
Kwetsbare groepen worden eropuitgezocht, de oudere toerist en de dames. Verhaal komt trouwens van een nederlandse die al jaren in de buurt van Barcelona woonachtig is en waarschuwt dat het steeds professioneler wordt aangepakt.

Ikzelf heb ook altijd mijn portemonnee in mijn kontzak en nooit ergens last van gehad btw. Maar val dan ook niet in de doelgroep.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37276902
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:51 schreef Bayswater het volgende:
Kwetsbare groepen worden eropuitgezocht
das overal zo.... als jij iemand zou willen beroven pak je ook iemand die er zwakker uit ziet als jij zelf, mocht t tot een knokpartijtje komen....

ergo...

voordat je naar barcelona gaat, 1 jaar anabolen gebruiken en 7 dagen id week naar de sportschool
pi_37527775
Bedankt voor alle leuke en handige tips!

Samen met 2 vriendinnen wil ik begin juni naar Barcelona voor een bezoek van 3 dagen.
Nu had ik van een andere vriendin gehoord (zij is er vorig jaar juni geweest) dat Boleropark een aanrader was qua overnachting (5 Euro pppn!!), ff op www.boleropark.com gekeken en idd, je betaalt +- 12 euro pppn (zij zei ook dat de prijzen wat gestegen waren tov vorig jaar). Maaaaaar.. dit Bolerapark bevindt zich in Lloret de Mar en dat is dus NIET de bedoeling.
Heeft er iemand weleens van het Boleropark in Barcelona gehoord? Zoja.. heb je er misschien wat meer info over?
Alvast bedankt!
pi_37536990
Transavia heeft AMS-BCN en BCN-AMS nu trouwens in de supersale voor ¤19,99 enkele reis (excl.)
amokaapjeeh O+
pi_37583919
Mijn vriendin en ik gaan in de zomer 8 dagen naar Calella op 50km afstand van Barcelona. We kunnen er dus makkelijk een keer heen gaan, heeft iemand hier nog tips over dingen die je daar gewoon gezien moet hebben?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_37584963
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef Remco_h het volgende:
zoals t balletje balletje, ook niet kijken..
Misschien een hele domme vraag hoor, maar wat is dat?

Mijn lief en ik gaan volgende week zaterdag een weekje naar Barcelona
Ik ben er al eens geweest, hij nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')