van uit het oosten komt mogenlijk wat sneeuw wat naar het zuiden trekt, wij moeten het met buitjes doenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar weet ik verder niks van, wat ik wel weet is dat ik dit stukje wel heel vaag vind:
Vanavond en vannacht zijn er enkele opklaringen en bovendien gaat het
licht vriezen. Ook valt er een enkele (natte) sneeuwbui. Tijdens
opklaringen en tijdens een sneeuwbui kan het opnieuw glad worden door
opvriezing, bevriezing of sneeuwval. De wind draait naar het
noordoosten.
Vanavond en vannacht zijn er enkele opklaringen en bovendien gaat hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
van uit het oosten komt mogenlijk wat sneeuw wat naar het zuiden trekt, wij moeten het met buitjes doen![]()
knmi is een beetje in de warquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanavond en vannacht zijn er enkele opklaringen en bovendien gaat het
licht vriezen. Ook valt er een enkele (natte) sneeuwbui. Tijdens
opklaringen en tijdens een sneeuwbui kan het opnieuw glad worden door
opvriezing, bevriezing of sneeuwval. De wind draait naar het
noordoosten.
eerst over sneeuwbui en dan over sneeuwval. Ze kunnen beter die sneeuwval maar weg laten, wat dan denk ik aan 5CM of meer.
Luchtduk snel naar beneden gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik voor overzicht. 23-01-06 tot nu
da's wel vaker als het donker wordtquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef michiel_merk het volgende:
1 + punt [afbeelding] tempratuur daalt wel weer vanuit het noordoosten![]()
ja okquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's wel vaker als het donker wordt![]()
Ik zie hier wel -iets- naar beden komen, maar het is verre van wit in Almelo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:45 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het is wit hier (Vriezenveen, Overijssel)
wie weet krijg je nog vorstquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:27 schreef Againzender het volgende:
zelfs in Amsterdam is de temperatuur al wat gedaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |