stevige spreiding van de berekeningen, komt de voorspelbaarheid niet ten goede lijkt mij?quote:
des te onverwachter wordt het plotselinge winternoodweerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, hoe meer spreiding, hoe meer onzekerheid
Sneeuwval van 1 meter per dagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
des te onverwachter wordt het plotselinge winternoodweer
Laatste GFS run gezien zeker?quote:
ssssssssstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laatste GFS run gezien zeker?
ik probeer me in te houdenquote:
Nee, sneeuw, elfstedentocht enz.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:35 schreef Adelante het volgende:
gewoon lekker Hollandse natte nawinter.... niks sneeuw, regen willen we
Ja ranzig he, ze zijn aan het mestenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef Grimli het volgende:
stons zonet in Leeuwarden buiten en je kon de winter gewoon ruiken in de lucht
zooooo.... dat ziet er wel koud uit ja!!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ver weg maar zeg hier maar amen tegen
[afbeelding]
Die kaart is van op grote hoogte. Daar tekenen de drukgebieden zich af en kun je zien wat de globale weersontwikkelingen zijn. Temperaturen op die hoogte zijn niet zo relevant.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:47 schreef blekboks het volgende:
Ha die Keromane ,
Welke temperaturen moet ik me hierbij voorstellen (er zijn 4 groene blokjes en 3 blauwe blokjes)
zie soms minus 20 , minus 35 maar dat is toch niet op zeeniveau ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |