toen ik gisteren keek zag het er veel beter uit. Het kan dus elk moment weer veranderen naar een koude weekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef Keromane het volgende:
[..]
Die kans zit er altijd in. Je kunt maar een paar dagen vooruit kijken en voorlopig staat er vorst voor de deur.
Die in Moskou of in Denemarken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
die temps van -30 zijn windchill temps.. Het waait er nogal hard, windkracht 10 of zo.. > 120 km/h
Die lijntjes zijn de verschillende scenario's. Als vele lijntjes ongeveer hetzelfde aangeven (dezelfde temperatuur dan is de kans groter dat dat gebeurt. Je ziet ook dat hoe verder men vanaf vandaag komt, hoe verder de scenario's uit elkaar lopen, dus hoe onzekerder alles wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef E.T. het volgende:
die plaatjes met 300 lijntjes snap ik allemaal geen moer van..
maar ik geloof dat 't volgende week koud gaat worden
Done.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:55 schreef i2Them2 het volgende:
Netjes:
[afbeelding]
TVP
De link in de OP naar DASOO kan wel even vernieuwd worden. Als je er op klikt kom je op deel 125. We zijn al bij deel 138![]()
Ook overdag liggen de temperatuur onder nulquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:48 schreef renz0r het volgende:
Korte samenvatting: De eerste 2 weken van februari worden dus koud? Dus vriezen, ook overdag?
Goeie vraag, ik zou het zelf niet weten, maar dit lijkt me erg mooi om op mijn website te zetten. Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:26 schreef ChampUnited het volgende:
Ik heb een klein vraagje. Ik lees op andere fora wel eens de kreet Joki. Weet iemand wat dit betekent?
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |