En door...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet mijn verhaal nog schrijven en ik heb geen ideeen.....maar dat komt morgen wel
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:22 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn verhaal is zo goed, ik heb er geen woorden voor.
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk vergeven de mods deze amateurpoëet
Dat hij hierbij even schaamteloos Teeveepeet.
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is het geen "wie heeft de langste"-wedstrijd, ik zou meteen verliezen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
TVP's zijn gewoon toegestaan in TTK hoor, maar niet in te grote maten, anders word je even flink Theatricaal, Taalkundig en Kunstzinnig onder handen genomen door mijn allerliefste medemod Isabeau
bij deze dus die van mij...
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En de 'wie heeft het meeste geduld'-wedstrijd zal voor jou ook al niet in een overwinning eindigen
quote:
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben deze keer heel geduldig geweest, tot de verlenging kwam. Maar ja, je kan natuurlijk ook niet overal in uitblinken.
Laat ik zeggen: meer dan 500, minder dan 1000.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Uit hoeveel woorden bestaat het dan?
Ik denk dat je onze recordposter bent hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Totdat ik er kwam. Nee hoor, ik post niet zo heel veel in TTK.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach Erik, je maakt iig een zeer goede kans indien er een 'ben zo veel mogenlijk online'-wedstrijd komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |