quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef Mokster het volgende:
Ik wacht nog steeds...
Zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog steeds niet...
Doe eens een foto van jezelf?
Joey die iets minder beledigd is dat zn naam in t midden van de OP zitquote:
dat is het toch al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef melismay het volgende:
Ik wil weekendddddddd
Me tooquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die wil ik best wel op mn neuklijstje hoor!![]()
Niet zo moeilijk doen jij!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey die iets minder beledigd is dat zn naam in t midden van de OP zit
Sluit naadloos aan bij je signature in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die wil ik best wel op mn neuklijstje hoor!![]()
Je staat toch duidelijk onder het midden hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey die iets minder beledigd is dat zn naam in t midden van de OP zit
Ik wil dat t 10 uur is... Dan mag ik van mezelf gaan slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef melismay het volgende:
Ik wil weekendddddddd
Vind je hem mooi?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sluit naadloos aan bij je signature in ieder geval.
Joey heeft last van presteren onder druk...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spreken we met zn drieëen af binnenkort?
Ow dat mailtje was voor iemand anders bedoeld...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:40 schreef Mokster het volgende:
Zat in een mailtje dat ik gisteren kreeg
dan ga je bovenopquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey heeft last van presteren onder druk...![]()
Tssskquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow dat mailtje was voor iemand anders bedoeld...![]()
Ik kan 't geeneens ontkennen ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssk![]()
Niemand heeft geilere blauwe ogen en een betere spank-ass dan ik!![]()
naah dat van die ogen ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssk![]()
True, ow so truequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssk![]()
Dat valt me wel een klein beetje van je tegen hoor schat...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey heeft last van presteren onder druk...![]()
quote:
borsthaar ok, aapmanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die man wordt niet voor niets apeman genoemd
En nee ik plaats geen naaktfoto's van de beste man![]()
Die van mij ook, dus hij om half 1 naar huis, wij mogen gewoon doorwerkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
mijn baas besloot dat t eerder weekend werd vandaag
hier niet mocht om half 3 gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van mij ook, dus hij om half 1 naar huis, wij mogen gewoon doorwerken
Hmmmz... dan trek ik hierbij mijn eerdere opmerkingen terug. Ik hou niet van behaarde mannen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit echt overal.
Echt. Overal.
Lekker hequote:
Ah... jij gaat alvast voor mij voelen hoe het is om 32 te worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
Ik heb volgende week vrijdag wel vrij. Alvast voor mijn verjaardag
Dat is niet eerlijkquote:
waarom vrij op je verjaardag?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
Ik heb volgende week vrijdag wel vrij. Alvast voor mijn verjaardag
Yep, even kijken of dat wel ineens heel anders isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah... jij gaat alvast voor mij voelen hoe het is om 32 te worden?
kan je dat niet dan?quote:
Altijd vrij op mijn verjaardag, en ben de dinsdag erop pas jarig, die vrijdag begint de mentale voorbereidingquote:
heb je er meer gehad dan ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb dit jaar 2 kaarten gekregen (tja, nu 2 oma's he) en een e-card. Al vermoed ik dat _arual_ erachter zit dat ik die twee extra gekregen heb, na het zien van één kaart van mijn eigen oma
Verjaardagen zijn stom en saai in mijn geval
Neequote:
je hebt fokkers over de vloer gehadquote:
Ik doe ook niet aan verjaardagen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ik heb dit jaar 2 kaarten gekregen (tja, nu 2 oma's he) en een e-card. Al vermoed ik dat _arual_ erachter zit dat ik die twee extra gekregen heb, na het zien van één kaart van mijn eigen oma
Verjaardagen zijn stom en saai in mijn geval
Oh jawel, die "systeembeheerders" in amersfoort hebben een gaatje laten liggen waardoor ik toch kan msn'en. Kwestie van een tweede proxy weten waar ze de laatste wijzigingen nog niet doorgevoerd hebbenquote:
Waarom niet?quote:
zelfs dat niet, ik hoor nooit meer wat van mijn eigen familie. Op mijn oma na dan. Like I care, maar ze moeten dan ook niet gaan zeuren als ik ze vergeet een kaartje te sturen. Wat ik altijd braaf vergeet natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan verjaardagen...
Helaas gaat iedereen me op die dag dan wel suf sms-en en bellen, zodat ik er toch weer aan herinnerd word
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit echt overal.
Echt. Overal.
Omdat ik tegen nodeloos inloggen benquote:
handig als je een trui wilt breienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt ook wel weer mee hoor...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan erger... Maar ik heb ze liever een stukje gladder...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
tweeling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Bij mij zit iedereen keurig bij mijn broertje, helemaal goed, weet ik zeker dat ze niet komen
Ik denk niet dat dat hm veel zal derenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan erger... Maar ik heb ze liever een stukje gladder...
wel samen jarig?quote:
Principesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik tegen nodeloos inloggen ben
Jij zou hm laten staan als ie je probeerde te versieren?quote:
Denk t ook niet inderdaad...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hm veel zal deren
Kzou iig zo met hm ruilen... Met wie neukt ie tegenwoordig?
Op dezelfde dag geborenquote:
Sinds kort is hij weer min of meer vrij toch? Waar is de SHO-SC-crossover als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef JoeyT het volgende:
Kzou iig zo met hm ruilen... Met wie neukt ie tegenwoordig?
jah ik wel jahquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij zou hm laten staan als ie je probeerde te versieren?![]()
[afbeelding]
das timingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op dezelfde dag geboren![]()
Maar samen jarig, dat niet echt hoor![]()
Weet je wat... Post jij ff foto van je vriendje en dan gaan we vergelijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ik wel jah
krijg echt geen gevoellens bij die persoon
Ik niet in ieder geval...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
neeh hoor dat hoeft nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je wat... Post jij ff foto van je vriendje en dan gaan we vergelijken
Zelfs ik zou erop in gaanquote:
jij laat niemand staanquote:
quote:
Hij is in ieder geval al uit mn sig...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
ik voel me ineens niet speciaal... Bovendien ben ik ook diep beledigd over de tekst van mokster in de OP![]()
GF is verleden tijd
Hmm dat heb ik gelukkig nooit gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval al uit mn sig...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik gelukkig nooit gezien...![]()
Als ie z'n kleren aan hield was het nog te doen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zorgen dat de datum niet al te bekend wordt, werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan verjaardagen...
Helaas gaat iedereen me op die dag dan wel suf sms-en en bellen, zodat ik er toch weer aan herinnerd word
Euhm... wat wou je dan vervolgens met hem gaan doen als ie je versierd had?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie z'n kleren aan hield was het nog te doen ja
Joey snapt ineens waarom jij nog maagd bentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie z'n kleren aan hield was het nog te doen ja
Ja, dat wilde ik jullie dus even besparen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opnieuw... twee zielen, één gedachtequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey snapt ineens waarom jij nog maagd bent![]()
hem waxenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... wat wou je dan vervolgens met hem gaan doen als ie je versierd had?
Een platonische relatie kan ook heel mooi zijn hoor,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... wat wou je dan vervolgens met hem gaan doen als ie je versierd had?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Opnieuw... twee zielen, één gedachte![]()
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een platonische relatie kan ook heel mooi zijn hoor,.
Nou ok, dan mag het uit op voorwaarde dat ik hem wax.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk wel wat lastig met zn kleren aan...
Gewoon vaker dan één keer waxenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk wel wat lastig met zn kleren aan...
quote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef Frezer het volgende:
[..], na de seks kun je uitstekend platonisch keuvelen.
Hoi harige,quote:
Op den duur krijg je die kleren wel van hem afgewaxt. Alhoewel daar ongetwijfeld snellere methodes voor te vinden zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... ik geloof dat ik het even niet begrijp...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |