Misschien dat ik instaat ben een deal te maken, maar daar mag je dan voor mailen wil hier geen aanbiedingen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin met een vriend een webdesign bedrijfje en wil ook de mogelijkheid hebben onze klanten te hosten. Reseller hosting lijkt me met het oog op de grootte van ons bedrijfje de meest logische optie. Het punt is alleen dat je bij de meeste hostingbedrijven bijvoorbeeld 2gb ruimte afneemt, en dat we in het begin (uitgaande van ongeveer 100mb per klant) nogal wat overcapaciteit hebt als je een beetje langzaam van de grond komt..
Met het oog op de portemonee zoek ik dus een mogelijkheid om reseller hosting aan te bieden waarbij ik zelf niet te veel hoef in te kopen en bijvoorbeeld met een lage capaciteit kan beginnen en later makkelijk kan upgraden naar meer ruimte / bandwidth.
Tips anyone?
PC-extreme is een van de betere bedrijvenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef Lkw het volgende:
Iemand recente ervaringen met PC Extreme?
Ik ben zo wantrouwig als wat geworden en wil alles enorm checken voordat ik overstap
Dank alvast.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef Petertjuhh het volgende:
PC-extreme is een van de betere bedrijven![]()
En hoe zit het met de downtime & snelheid van de servers?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Berkery het volgende:
Over PC Extreme ben ik ook wel tevreden, vooral de prijs.
Wat weet je verder van Keurigonline? Wat een naam trouwens!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef pascalheister het volgende:
mijn oog is gevallen op http://www.keurigonline.nl/ mooie pakket voor een mooie prijs
binnenkort de boel maar eens in werking stellen
Dat zit ook wel goed, daar moet ik wel bij zeggen dat ik niet echt een intensief gebruiker benquote:Op zondag 19 maart 2006 13:14 schreef Lkw het volgende:
En hoe zit het met de downtime & snelheid van de servers?
Niets zo frustrerend als onbereikbare pagina's namelijk..
her en der goede reviews van gelezenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat weet je verder van Keurigonline? Wat een naam trouwens!![]()
In het overzicht bij Webhosters staan ze niet helaas. Hun site ziet er wel goed en duidelijk uit, maar ja, het gaat uiteindelijk om de bereikbaarheid van je eigen site natuurlijk..
Heb je info dat ze betrouwbaar zijn of neem je gewoon de gok?
waar dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
her en der goede reviews van gelezen
en je kunt dus mappen beveiligen met die htaccess?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een rukkers![]()
Ik zit inmiddels bij hostingdiscounter en die jongens zijn goed bezig, snelle reacties, duidelijk, beveiligde mappen kan en de site is extreem snel.![]()
vorige topics en een beetje googelenquote:
daarom is een van de sites waar ik momenteel aan werk zo traag als weet niet wat die daar gehost is..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:02 schreef Leijooo het volgende:
Ik heb mijn site lopen bij http://www.e-creative.nl
Goede hosting..betrouwbaar...500 mb opslag....10 gig dataverkeer....
Ik zie de trace naar e-creative.nl lopen via 2 openpeering-links.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef jagermaster het volgende:
[..]
daarom is een van de sites waar ik momenteel aan werk zo traag als weet niet wat die daar gehost is..
Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geldquote:Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
Ik lees in het overzicht van Webhosters wel een paar keer dat de webserver traag reageert.. Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Wat is jouw (jullie) ervaring daarmee?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geld![]()
Okee, thnx iigquote:Op zondag 26 maart 2006 17:43 schreef snabbi het volgende:
Nooit problemen mee gehad in elk geval, maar ik zit ook niet constant op mn eigen site te surfen, dus ik zeg ook niet dat het niet zo is. Ik heb het zelf nog niet ondervonden iig.
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef pekel het volgende:
Een vraag
Ik wil graag een webhost hebben, voor een onofficiele clubsite. Hierbij moet je denken aan 4 teams, met wedstrijdverslagen, foto's enz. Ook een forum en gastenboek. Zelf denk ik om Joomla te installeren, dit is voor mij het gemakkelijkst.. Er komen ongeveer tussen de 40-60 bezoekers per dag. Is PCExtreme.nl (Dynamic Medium) daarvoor geschikt?
Je eigen bedrijfje promoten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |