abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36372682
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geld
  zondag 26 maart 2006 @ 17:40:20 #52
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_36382316
quote:
Op zondag 26 maart 2006 10:54 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geld
Ik lees in het overzicht van Webhosters wel een paar keer dat de webserver traag reageert.. Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Wat is jouw (jullie) ervaring daarmee?
Stop the world, I want to get out.
pi_36382410
Nooit problemen mee gehad in elk geval, maar ik zit ook niet constant op mn eigen site te surfen, dus ik zeg ook niet dat het niet zo is. Ik heb het zelf nog niet ondervonden iig.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:10:52 #54
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_36383093
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:43 schreef snabbi het volgende:
Nooit problemen mee gehad in elk geval, maar ik zit ook niet constant op mn eigen site te surfen, dus ik zeg ook niet dat het niet zo is. Ik heb het zelf nog niet ondervonden iig.
Okee, thnx iig
pi_36403536
Een vraag

Ik wil graag een webhost hebben, voor een onofficiele clubsite. Hierbij moet je denken aan 4 teams, met wedstrijdverslagen, foto's enz. Ook een forum en gastenboek. Zelf denk ik om Joomla te installeren, dit is voor mij het gemakkelijkst. . Er komen ongeveer tussen de 40-60 bezoekers per dag. Is PCExtreme.nl (Dynamic Medium) daarvoor geschikt?
Hoi.
pi_36430975
Hoi.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:04:56 #57
25637 hbruyn
Ben benieuwd
pi_36431203
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef pekel het volgende:
Een vraag

Ik wil graag een webhost hebben, voor een onofficiele clubsite. Hierbij moet je denken aan 4 teams, met wedstrijdverslagen, foto's enz. Ook een forum en gastenboek. Zelf denk ik om Joomla te installeren, dit is voor mij het gemakkelijkst. . Er komen ongeveer tussen de 40-60 bezoekers per dag. Is PCExtreme.nl (Dynamic Medium) daarvoor geschikt?
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.

pi_36431451
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef hbruyn het volgende:

[..]

Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.

Je eigen bedrijfje promoten?

Nee serieus, als ik de verhalen zo lees lijkt me PCExteme.nl een goede host. Waarom zou Webhype een betere zijn?
Hoi.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 13:19:07 #59
25637 hbruyn
Ben benieuwd
pi_36431541
Ik ken pc extreme niet, dus dat kan ik niet vertellen.
Ik weet wel wat ik zelf te bieden heb, en dat is veel voor weinig geld.
Maar de keuze is aan jou. Als je een goed gevoel hebt bij pc extreme, dan moet je dat natuurlijk gewoon doen.
Succes er mee.
pi_36431830
Bedankt
Hoi.
pi_36432737
Ik zie dat LunarPages nu 400gb dataverkeer per maand heeft voor $6.95? Dat is geen geld.

Host 10 Sites on 1 Account!!
FREE Domain Name For Life
UNLIMITED MySQL Databases
Up To 5000 Megabytes Storage
400 Gigabytes Data Transfer

Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid? Een 'basic' hosting pakket met 400 gig dataverkeer is wel opmerkelijk. Ik heb voor een project binnenkort erg veel dataverkeer nodig, maar wat uptime zou ook handig zijn.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:44:26 #62
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_36434189
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef Nevermind het volgende:
Ik zie dat LunarPages nu 400gb dataverkeer per maand heeft voor $6.95? Dat is geen geld.

Host 10 Sites on 1 Account!!
FREE Domain Name For Life
UNLIMITED MySQL Databases
Up To 5000 Megabytes Storage
400 Gigabytes Data Transfer

Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid? Een 'basic' hosting pakket met 400 gig dataverkeer is wel opmerkelijk. Ik heb voor een project binnenkort erg veel dataverkeer nodig, maar wat uptime zou ook handig zijn.
Additional bandwidth is available for $3.95 per GB per month. We can also do a temporary increase until the end of the month if needed.
Where's my fear???
pi_36434917
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Additional bandwidth is available for $3.95 per GB per month. We can also do a temporary increase until the end of the month if needed.
Hmm, ja. Apart. En bij het aanvragen van een pakket is 400GB dus $6.95, maar 450GB is $204.45.
Ze gaan er dus vanuit dat 99,9% van de aanvragers toch nooit die 400GB haalt. Ik ga er ook niet vanuit dat ik dat ooit zou kunnen halen, maar dan verwacht ik ook geen gezeik van ze als ik 390GB per maand trek.
pi_36470275
Ik host mijn website bij Webreus.nl en ben er zeer tevreden mee! Ook host ik een domeinnaam bij lycos, waar ik ZEER ONTEVREDEN mee ben.... wat zijn die mensen dom zeg... Er wordt enorm langs elkaarheen gewerkt, DNS veranderen gebeurt niet automatisch maar duurt enorm lang, en als het niet lukt krijg je daar geen melding van. Antwoord op e-mails duren lang (hoewel het de laatste tijd iets verbetert) en als je dan antwoord krijg waarom DNS verandering niet lukken krijg je zulke antwoorden:
U vroeg naar een DNS wijziging voor het domein [url=http://www.****.nl]www.****.nl[/url].

Zoals beloofd kom ik terug op uw aanvraag.

Het antwoord wat ik van de SIDN ontving is volgende:

Uw aanvraag is (correct) verwerkt. Het probleem (met het IP) is dat de opgegeven nameserver buiten de .NL nameserver valt. U kunt dit probleem oplossen door uw wijziging (de nieuwe nameservergegevens) door te geven aan INTERNIC.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

woensdag 29 maart 2006 @ 20:24:01 #65
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_36472812
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef NPower het volgende:
Ik host mijn website bij Webreus.nl en ben er zeer tevreden mee! Ook host ik een domeinnaam bij lycos, waar ik ZEER ONTEVREDEN mee ben.... wat zijn die mensen dom zeg... Er wordt enorm langs elkaarheen gewerkt, DNS veranderen gebeurt niet automatisch maar duurt enorm lang, en als het niet lukt krijg je daar geen melding van. Antwoord op e-mails duren lang (hoewel het de laatste tijd iets verbetert) en als je dan antwoord krijg waarom DNS verandering niet lukken krijg je zulke antwoorden:
U vroeg naar een DNS wijziging voor het domein [url=http://www.****.nl]www.****.nl[/url].

Zoals beloofd kom ik terug op uw aanvraag.

Het antwoord wat ik van de SIDN ontving is volgende:

Uw aanvraag is (correct) verwerkt. Het probleem (met het IP) is dat de opgegeven nameserver buiten de .NL nameserver valt. U kunt dit probleem oplossen door uw wijziging (de nieuwe nameservergegevens) door te geven aan INTERNIC.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Schijnbaar registreerd lycos buitenlandse (.com/.info/.org etc) domeinnamen bij internic, en als Lycos dit niet goed administreerd, heb je zulke problemen.
Je kan proberen om het domein naar webreus te verhuizen, dit zal betekenen dat je nog wel wat maandjes aan lycos vastzit qua contract, maar het gezeik over is
pi_36484576
Ben zelf erg te spreken over de mogelijkheden en vrijheid bij Webreus. Ze zijn niet duur en dmv een control panel kun je je domein en webruimte beheren. Bijvoorbeeld op een simpele manier applicaties als Mambo en Gallery installeren, subdomeinen aan maken en het spamfilter (Spamassassin) trainen etc. Zat hiervoor bij yournamewebhosting, ook een prima club maar (voor mijn bescheiden website) twee keer zo duur en zonder PHP/SQL ondersteuning.
pi_36520021
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef hbruyn het volgende:

[..]

Hoe serieus denk je dat je bent als je onbeperkt aan probeert te bieden?
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:50:12 #68
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_36545486
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Hoe serieus denk je dat je bent als je onbeperkt aan probeert te bieden?
zo te zien aan de website, hebben ze een leuke template ervoor gebruikt (en dan te bedenken dat ze schijnbaar ook webdesign aanbieden )
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:54:07 #69
67251 thijs121
Interfacing
pi_36648609
waarom is www.pcextreme.nl stukken goedkopen dan http://lientje.com/??
moet binnenkort voor iemand een website bouwen, maar heb eigenlijk nog nooit echt zelf een webhoster gezocht. draai namelijk vanaf me eigen server. pcextreme kom ik opzich vaker tegen. toch wel goed toch?
And music Will change the world
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:07:47 #70
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36649085
lientje.com biedt wel heel weinig aan voor die prijs...
censuur :O
pi_36652687
Jeetje dat lientje is echt duur. Pakket e is te vergelijken met wat ik heb. Daar kost het 80 euro en bij mij 16 euro per jaar.

Wat dat betreft lijkt me pcextreme een stuk beter. Hier kom ik met een vergelijkbaar pakket op 9 euro per jaar, maar dan moet je nog wel een domeinnaam nemen.

Voor mij blijft webreus toch de beste optie, daar de voorwaarden daar toch gunstiger zijn. Ik weet alleen niet wat je allemaal denkt nodig te hebben op je te bouwen site. Wat dat betreft kan je toch het beste even naar webhosters gaan voor een vergelijking over de sites.
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:52:53 #72
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_36652986
Waarom is de een duurder dan de ander?
Leuke vraag, maar ik vermoed wel een beetje waar 't aan ligt: eigen netwerk, personeel, huisvesting. (er zullen heus wel nog meer punten zijn, maar vermoed dat dit een van de grootste kostenposten zijn voor een hostingbedrijf)

Eigen Netwerk: veel goedkope hostingbedrijven maken vooral gebruik van open peering (doe maar eens een tracert naar pcextreme.nl bijv.) en heeft dus geen eigen netwerk wat onderhouden moet worden (of ze 'lenen' (in de vorm van plaatsen van (colo) servers) het van een grotere host die wel eigen netwerk heeft).
Personeel: de meeste goedkope hostingbedrijven draaien op minimaal personeel, dit betekend dat je minder telefonische support kan verwachten, en misschien wel 3-4 dagen moet wachten op een antwoord van de email.
Huisvesting: is het bedrijf gevestigd in een achterkamer van een woonhuis, of heeft het bedrijf een eigen pand? Dit is ook een van de meest dure post voor een hostingbedrijf, dus dat zie je ook weer terug in de kosten die je betaald voor 't hosting pakket.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:23:44 #73
39240 jagermaster
pi_36654232
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef snabbi het volgende:
Jeetje dat lientje is echt duur. Pakket e is te vergelijken met wat ik heb. Daar kost het 80 euro en bij mij 16 euro per jaar.

Wat dat betreft lijkt me pcextreme een stuk beter. Hier kom ik met een vergelijkbaar pakket op 9 euro per jaar, maar dan moet je nog wel een domeinnaam nemen.

Voor mij blijft webreus toch de beste optie, daar de voorwaarden daar toch gunstiger zijn. Ik weet alleen niet wat je allemaal denkt nodig te hebben op je te bouwen site. Wat dat betreft kan je toch het beste even naar webhosters gaan voor een vergelijking over de sites.
beetje appels met peren vergelijken. Je weet niet waar je mee vergelijkt omdat je het grootste deel niet weet. Je kan de vragen stellen van hoe is het regeld ingeval van ziekte, van vakantie, backup, crash systeem, enz..
Where's my fear???
pi_36654445
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef jagermaster het volgende:
beetje appels met peren vergelijken. Je weet niet waar je mee vergelijkt omdat je het grootste deel niet weet. Je kan de vragen stellen van hoe is het regeld ingeval van ziekte, van vakantie, backup, crash systeem, enz..
Er zijn vele zaken die je niet met elkaar kan vergelijken, maar dat hou je toch altijd. Zoals hierboven wordt gesuggereerd dat bedrijven verschillende kosten hebben door allerlei voorzorgsmaatregelen zal ook zeker waar zijn, echter het is niet per definitie zo dat een bedrijf wat meer vraagt ook meer levert. Zij kunnen immers al leven op de gedachte bij hun klanten dat zij extra betalen voor zekerheid.

Hetgeen wat daarom wel handig is op de site van webhosters is dat je ervaringen van users kan lezen. Wel moet je de zaken daar natuurlijk met een korreltje zout nemen, omdat je niet weet wie de feedback plaatst. Toch geeft de site je wel een goed beeld vind ik, nu zal je niet altijd voor de allergoedkoopste kiezen, maar het geeft je wel een makkelijke manier om op een aantal kernpunten zaken te vergelijken.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:41:14 #75
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_36661292
ik ben nog steeds groot aanhanger van www.virtuosonetsolutions.com

ik heb daar zelf een reseller pakket maar voor gewone hosting (zie onderstaande gegevens) zijn ze vergeleken met de Nederlandse providers spotgoedkoop en als je kijkt wat je in ruil voor dat geld krijg snap ik niet dat mensen nog steeds hosten bij een nederlands hostingbedrijf

Overzicht gewone hosting:
http://virtuosonetsolutions.com/sharedlinux.htm
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_36664724
En hoe is de snelheid daarvan ?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  woensdag 5 april 2006 @ 10:41:00 #77
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_36666296
goed, niks te klagen en heb aantal redelijk bandbreedteslurpende websites erop staan
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  maandag 10 april 2006 @ 16:12:33 #78
46794 Berkery
Fat bastard
pi_36825642
Vanochtend stond er het volgende op de website van m'n werkgever http://www.berkery.nl/fok/haha.html

Volgens de helpdesk van Hostnet waren we niet de enige. Ik mocht niet lachen, maar inwendig was ik
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_36855009
Weten jullie of www.1mhosting.nl goed is. Ze hebben leuke prijzen. Ik hoop dat er iemand ervaring met hun heeft
pi_36949263
Even een tvp.

Met een grote noob vraag.
domein registratie en hosting zijn 2 verschillende dingen toch?
Moet je voor domein registratie ook elk jaar betalen?
Mijn roepnaam.com is nog beschikbaar

zoekt iets van 50mb.
normaal data verkeer
Emailadressen@mijndomeinnaam.com zou ook stoer zijn
en erg goedkoop en betrouwbaar (het liefste intotaal niet meer als 20E per jaar)
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:17:32 #81
39240 jagermaster
pi_36951663
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Even een tvp.

Met een grote noob vraag.
domein registratie en hosting zijn 2 verschillende dingen toch?
Moet je voor domein registratie ook elk jaar betalen?
Mijn roepnaam.com is nog beschikbaar

zoekt iets van 50mb.
normaal data verkeer
Emailadressen@mijndomeinnaam.com zou ook stoer zijn
en erg goedkoop en betrouwbaar (het liefste intotaal niet meer als 20E per jaar)
het zijn twee aparte dingen welke vaak met elkaar geleverd worden. In het algemeen betaal je voor beide per jaar. Er zullen maar weinig hostingbedrijven zijn die domeinnamen per maand aan bieden. Goedkoop en betrouwbaar zijn vaak zaken die niet met elkaar samen gaan. Het is geheel wat voor eisen je stelt aan betrouwbaar. 20 euro is behoorlijk budgethosting! en ik weet niet wat je normala dataverkeer noemt?
Where's my fear???
pi_36959134
betrouwbaar. Dat als het down is niet al te lang down. en binnen een dag weer gefixed is.

en data verkeer. eens kijken een filmpje van 20 mb 20*gedownload = 400 mb. normaal geen eens 100mb dataverkeer in de maand. maar dat het ook mogelijk is om 1-2gb in de maand sporadisch te hebben.

en 20euro is idd behoorlijk budget. Iemand mss een suggestie?
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:42:06 #83
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36959735
outcast_within ==> Ik heb http://www.speurders.nl/speurder.php?id=19353887 genomen! Volgens mij een jong gozertje, reageert snel, en is erg behulpzaam!
Ik zie wel of-ie het het hele jaar uithoudt, neem aan van wel. En tot nog toe werkt alles prima! Sterker nog: domeinen toevoegen in het control panel kan ook, iets wat vrijwel elke host alleen tegen bijbetaling doet.

(en mocht er binnen een jaar wel iets misgaan: dan ben ik 6 euro kwijt... Domein bij transip.nl kan ik zo een andere DNS-instelling geven)
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:24:15 #84
39240 jagermaster
pi_36962475
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef outcast_within het volgende:
betrouwbaar. Dat als het down is niet al te lang down. en binnen een dag weer gefixed is.

en data verkeer. eens kijken een filmpje van 20 mb 20*gedownload = 400 mb. normaal geen eens 100mb dataverkeer in de maand. maar dat het ook mogelijk is om 1-2gb in de maand sporadisch te hebben.

en 20euro is idd behoorlijk budget. Iemand mss een suggestie?
tja, zelf ben ik wat te duur voor je gok ik. Je zou is kunnen kijken bij http://www.e-creative.nl/ Als het werkt is het goedkoop. Van die telefoon die ze hebben hoef je niet veel te verwachten. Als het down is hoef je ook niet te verwachten dat het binnen 3 uurtjes weer up is, trek daar rustig 24 uur voor uit. Als je geen gebruik maakt van een database zou het een keus kunnen zijn voor je.
Where's my fear???
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:49:16 #85
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_36963084
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef pekel het volgende:
Een vraag

Ik zit nu anderhalf jaar bij pcextreme, heb zelfs het pakket dat je noemt, en ja ik denk dat het prima geschikt is voor zo'n site. 60 bezoekers per dag, foto's, forum, dan heb je die ruimte en bandbreedte in ieder geval wel nodig.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_36980260
K heb net een (aanbiedings)pakket besteld van 100 gb dataverkeer voor 15 euro..
K heb geen hoge verwachtingen, maar it's worth the try....
pi_36981119
Bedankt voor de reacties. E-creative is best goedkoop (1E per maand. Alleen een .com is weer 15E (tegenover 6E wat normaal goedkoop is?)

Die ene van speurders is wel tof. 6E maar en precies wat ik wil

Aangeraden wordt om een account te kopen icm. een reeds aangekochte
domeinnaam, omdat u anders een IPadres als webadres krijgt.

Alleen dit laatste snap ik niet zo erg.
Eerst los dus ergens anders een .com domein naam halen?

Verschilt nogal in prijzen. iemand nog een idee om ergens goedkoop een domein naam te registeren i.c.m. die jongen die voor 6E hosting levert.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:59:50 #88
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36982316
outcast_w ==> Op www.transip.nl (of ergens anders natuurlijk) registreer je een domeinnaam (.com of .nl, wat jij wil). Kost 7,13 dit jaar en volgend jaar een eurootje meer.
  dinsdag 18 april 2006 @ 07:28:24 #89
93616 Adik
That's me!
pi_37053242
Ik zit nu een jaar of 2 bij Jumpline met VDS (Virtual dedicated server) hosting met het J2-VDS pakket ($15 dollar per maand, nu als actieprijs $8 per maand voor het eerst jaar.. maar da's niet voor bestaande klanten ).

Complete specs van het hosting account.

Pros:
+ Dedicated IP
+ SSH toegang (shell access)
+ DNS record management
+ chroot access
+ Zeer zeer zeer goede en snelle support
+ Goed control Panel
+ Chilisoft ASP
+ Hosting van 20 domeinnamen op 1 pakket

Cons:
- Er zijn goedkopere pakketen (of grotere pakketen voor die $15, maar dan geen SSH en Dedicated IP)
- Geen secure IMAP maar POP3
- Uptime is 99,5 en niet 99,99
- In de US (dat maakt in principe niet uit, maar als je in NL wil hosten kan dat een nadeel zijn)

neeh ik heb geen aandelen en eauk geen affiliate programma
pi_37080923
Ik heb die speurders jongen een mailtje gestuurd.
Meteen even kijken hoe lang hij erover duurt om te reageren (customer support enzo )
pi_37091738
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:49 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ik zit nu anderhalf jaar bij pcextreme, heb zelfs het pakket dat je noemt, en ja ik denk dat het prima geschikt is voor zo'n site. 60 bezoekers per dag, foto's, forum, dan heb je die ruimte en bandbreedte in ieder geval wel nodig.
Ik heb inmiddels het pakket, en ben tevreden. . Ook gelijk een .nl domeinnaam aangevraagd, en sindsdien in het bezoekersaantal gestegen naar 90 per dag. . Het gaat goed. .
Hoi.
pi_37093854
als je nog wat zoekt zou ik voor Pcextreme of Lunarpages gaan. Sohosted heb zelf nog twee sites staan maar iets teveel downtime.
pi_37096118
Ik heb nu dus die speurders jongen in combo met transip. heb nu alles wat ik wou voor minder als 20E
Erg bedankt voor de tips.
in dit topic dat al reeds op slot is. Kun je de uiteindelijke domein naam vinden
Wie helpt me met mijn nieuwe site?
  woensdag 19 april 2006 @ 15:43:24 #94
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_37097163
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef pascalheister het volgende:
mijn oog is gevallen op http://www.keurigonline.nl/ mooie pakket voor een mooie prijs
binnenkort de boel maar eens in werking stellen
Humz, op de mainpagina wordt gesproken over geen verhuiskosten, maar wanneer je bij je bestelling aangeeft dat je je domein naar keurigonline.nl wilt verhuizen, dan zie je wel dat ze 10 euro in rekening willen brengen voor de verhuizing
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_37100786
Heej! Die speurders-jongen, dat ben ik

Ik vond het al zo vreemd dat ik na gisteren opeens zoveel aanvragen voor hosting kreeg, terwijl die ad op speurders al een week of 2 er staat
pi_37101235
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef Maypole het volgende:
Heej! Die speurders-jongen, dat ben ik

Ik vond het al zo vreemd dat ik na gisteren opeens zoveel aanvragen voor hosting kreeg, terwijl die ad op speurders al een week of 2 er staat
hoi (tevreden klant )
Nu nog een website bouwen
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:12:59 #97
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_37148561
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef outcast_within het volgende:

[..]

hoi (tevreden klant )
Nu nog een website bouwen
Je bent een tevreden klant, maar je hebt geen website online staan?
Waarover ben je precies tevreden dan?
pi_37153077
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je bent een tevreden klant, maar je hebt geen website online staan?
Waarover ben je precies tevreden dan?
Mijn site is wel online. Alleen ik kan niet zo 1 2 3 kant en klare php gastenboekes en weblog dingen vinden. Dus het enige wat er nut staat is dit
www.taipau.com (maar de email adressen doen het, de ftp ook, en de myphpadmin ook
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:20:46 #99
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37153634
outcast_within ==> Installatron ==> Advanced Guestbook? En een hele collectie blogs! Hoe kant en klaar wil je het hebben?
pi_37153684
Ik zal even kijken waar ik dat kan vinden. ^_^
tot zover heeft google nog niks opgelevert.

Maar iig bedankt voor de tip.

Edit: gevonden! en het gaat me niks extra's kosten

eddit: owwww hoe vet
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')