Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geldquote:Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
Ik lees in het overzicht van Webhosters wel een paar keer dat de webserver traag reageert.. Daar zit ik dus zeker niet op te wachten. Wat is jouw (jullie) ervaring daarmee?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook bij webreus. Vindt het echt een geweldige hoster, zeker omdat ik ook java applicaties kan laten draaien voor bijna geen geld![]()
Okee, thnx iigquote:Op zondag 26 maart 2006 17:43 schreef snabbi het volgende:
Nooit problemen mee gehad in elk geval, maar ik zit ook niet constant op mn eigen site te surfen, dus ik zeg ook niet dat het niet zo is. Ik heb het zelf nog niet ondervonden iig.
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef pekel het volgende:
Een vraag
Ik wil graag een webhost hebben, voor een onofficiele clubsite. Hierbij moet je denken aan 4 teams, met wedstrijdverslagen, foto's enz. Ook een forum en gastenboek. Zelf denk ik om Joomla te installeren, dit is voor mij het gemakkelijkst.. Er komen ongeveer tussen de 40-60 bezoekers per dag. Is PCExtreme.nl (Dynamic Medium) daarvoor geschikt?
Je eigen bedrijfje promoten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.
![]()
Additional bandwidth is available for $3.95 per GB per month. We can also do a temporary increase until the end of the month if needed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:58 schreef Nevermind het volgende:
Ik zie dat LunarPages nu 400gb dataverkeer per maand heeft voor $6.95? Dat is geen geld.Host 10 Sites on 1 Account!!
FREE Domain Name For Life
UNLIMITED MySQL Databases
Up To 5000 Megabytes Storage
400 Gigabytes Data Transfer
Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid? Een 'basic' hosting pakket met 400 gig dataverkeer is wel opmerkelijk. Ik heb voor een project binnenkort erg veel dataverkeer nodig, maar wat uptime zou ook handig zijn.
Hmm, ja. Apart. En bij het aanvragen van een pakket is 400GB dus $6.95, maar 450GB is $204.45.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Additional bandwidth is available for $3.95 per GB per month. We can also do a temporary increase until the end of the month if needed.
Schijnbaar registreerd lycos buitenlandse (.com/.info/.org etc) domeinnamen bij internic, en als Lycos dit niet goed administreerd, heb je zulke problemen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef NPower het volgende:
Ik host mijn website bij Webreus.nl en ben er zeer tevreden mee! Ook host ik een domeinnaam bij lycos, waar ik ZEER ONTEVREDEN mee ben.... wat zijn die mensen dom zeg... Er wordt enorm langs elkaarheen gewerkt, DNS veranderen gebeurt niet automatisch maar duurt enorm lang, en als het niet lukt krijg je daar geen melding van. Antwoord op e-mails duren lang (hoewel het de laatste tijd iets verbetert) en als je dan antwoord krijg waarom DNS verandering niet lukken krijg je zulke antwoorden:
U vroeg naar een DNS wijziging voor het domein [url=http://www.****.nl]www.****.nl[/url].
Zoals beloofd kom ik terug op uw aanvraag.
Het antwoord wat ik van de SIDN ontving is volgende:
Uw aanvraag is (correct) verwerkt. Het probleem (met het IP) is dat de opgegeven nameserver buiten de .NL nameserver valt. U kunt dit probleem oplossen door uw wijziging (de nieuwe nameservergegevens) door te geven aan INTERNIC.
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Hoe serieus denk je dat je bent als je onbeperkt aan probeert te bieden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef hbruyn het volgende:
[..]
Waarom niet hosten bij webhype? Je betaald 5 euries per maand, maar daar krijg je ook een compleet pakket voor, met bijna alles (behalve dataverkeer en serverruimte) onbeperkt.
![]()
zo te zien aan de website, hebben ze een leuke template ervoor gebruiktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hoe serieus denk je dat je bent als je onbeperkt aan probeert te bieden?
beetje appels met peren vergelijken. Je weet niet waar je mee vergelijkt omdat je het grootste deel niet weet. Je kan de vragen stellen van hoe is het regeld ingeval van ziekte, van vakantie, backup, crash systeem, enz..quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef snabbi het volgende:
Jeetje dat lientje is echt duur. Pakket e is te vergelijken met wat ik heb. Daar kost het 80 euro en bij mij 16 euro per jaar.
Wat dat betreft lijkt me pcextreme een stuk beter. Hier kom ik met een vergelijkbaar pakket op 9 euro per jaar, maar dan moet je nog wel een domeinnaam nemen.
Voor mij blijft webreus toch de beste optie, daar de voorwaarden daar toch gunstiger zijn. Ik weet alleen niet wat je allemaal denkt nodig te hebben op je te bouwen site. Wat dat betreft kan je toch het beste even naar webhosters gaan voor een vergelijking over de sites.
Er zijn vele zaken die je niet met elkaar kan vergelijken, maar dat hou je toch altijd. Zoals hierboven wordt gesuggereerd dat bedrijven verschillende kosten hebben door allerlei voorzorgsmaatregelen zal ook zeker waar zijn, echter het is niet per definitie zo dat een bedrijf wat meer vraagt ook meer levert. Zij kunnen immers al leven op de gedachte bij hun klanten dat zij extra betalen voor zekerheid.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef jagermaster het volgende:
beetje appels met peren vergelijken. Je weet niet waar je mee vergelijkt omdat je het grootste deel niet weet. Je kan de vragen stellen van hoe is het regeld ingeval van ziekte, van vakantie, backup, crash systeem, enz..
het zijn twee aparte dingen welke vaak met elkaar geleverd worden. In het algemeen betaal je voor beide per jaar. Er zullen maar weinig hostingbedrijven zijn die domeinnamen per maand aan bieden. Goedkoop en betrouwbaar zijn vaak zaken die niet met elkaar samen gaan. Het is geheel wat voor eisen je stelt aan betrouwbaar. 20 euro is behoorlijk budgethosting! en ik weet niet wat je normala dataverkeer noemt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:07 schreef outcast_within het volgende:
Even een tvp.
Met een grote noob vraag.
domein registratie en hosting zijn 2 verschillende dingen toch?
Moet je voor domein registratie ook elk jaar betalen?
Mijn roepnaam.com is nog beschikbaar
zoekt iets van 50mb.
normaal data verkeer
Emailadressen@mijndomeinnaam.com zou ook stoer zijn
en erg goedkoop en betrouwbaar (het liefste intotaal niet meer als 20E per jaar)
tja, zelf ben ik wat te duur voor je gok ik. Je zou is kunnen kijken bij http://www.e-creative.nl/ Als het werkt is het goedkoop. Van die telefoon die ze hebben hoef je niet veel te verwachten. Als het down is hoef je ook niet te verwachten dat het binnen 3 uurtjes weer up is, trek daar rustig 24 uur voor uit. Als je geen gebruik maakt van een database zou het een keus kunnen zijn voor je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef outcast_within het volgende:
betrouwbaar. Dat als het down is niet al te lang down. en binnen een dag weer gefixed is.
en data verkeer. eens kijken een filmpje van 20 mb 20*gedownload = 400 mb. normaal geen eens 100mb dataverkeer in de maand. maar dat het ook mogelijk is om 1-2gb in de maand sporadisch te hebben.
en 20euro is idd behoorlijk budget. Iemand mss een suggestie?
Ik zit nu anderhalf jaar bij pcextreme, heb zelfs het pakket dat je noemt, en ja ik denk dat het prima geschikt is voor zo'n site. 60 bezoekers per dag, foto's, forum, dan heb je die ruimte en bandbreedte in ieder geval wel nodig.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef pekel het volgende:
Een vraag
Ik wil graag een webhost hebben, voor een onofficiele clubsite. Hierbij moet je denken aan 4 teams, met wedstrijdverslagen, foto's enz. Ook een forum en gastenboek. Zelf denk ik om Joomla te installeren, dit is voor mij het gemakkelijkst.. Er komen ongeveer tussen de 40-60 bezoekers per dag. Is PCExtreme.nl (Dynamic Medium) daarvoor geschikt?
Ik heb inmiddels het pakket, en ben tevreden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:49 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik zit nu anderhalf jaar bij pcextreme, heb zelfs het pakket dat je noemt, en ja ik denk dat het prima geschikt is voor zo'n site. 60 bezoekers per dag, foto's, forum, dan heb je die ruimte en bandbreedte in ieder geval wel nodig.
Humz, op de mainpagina wordt gesproken over geen verhuiskosten, maar wanneer je bij je bestelling aangeeft dat je je domein naar keurigonline.nl wilt verhuizen, dan zie je wel dat ze 10 euro in rekening willen brengen voor de verhuizingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef pascalheister het volgende:
mijn oog is gevallen op http://www.keurigonline.nl/ mooie pakket voor een mooie prijs
binnenkort de boel maar eens in werking stellen
hoiquote:Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef Maypole het volgende:
Heej! Die speurders-jongen, dat ben ik![]()
Ik vond het al zo vreemd dat ik na gisteren opeens zoveel aanvragen voor hosting kreeg, terwijl die ad op speurders al een week of 2 er staat![]()
Je bent een tevreden klant, maar je hebt geen website online staan?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoi(tevreden klant
)
Nu nog een website bouwen
Mijn site is wel online. Alleen ik kan niet zo 1 2 3 kant en klare php gastenboekes en weblog dingen vinden. Dus het enige wat er nut staat is ditquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je bent een tevreden klant, maar je hebt geen website online staan?
Waarover ben je precies tevreden dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |