Vuilak!quote:
Ban-aanvraag!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vuilak!
Ik wou zeggen heb je de op wel gelezen.. maar daar staat het niet meer in dat dat niet mag...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Pluto_Nium het volgende:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
quote:
Hij snapt het nietquote:In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef NJ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vuilak!
Ik wou zeggen heb je de op wel gelezen.. maar daar staat het niet meer in dat dat niet mag...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Pluto_Nium het volgende:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Je loopt achter.. maar ja wat wil je met twee poten benen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef Slikchick het volgende:
[..]
[..]
Hij snapt het niet
Iedereen Dago zijn mooie Tag al gezien btw? Of loop ik al weer achter?
Jaja.. dat had die andere kutmod net ook al gepost..quote:
En dát had ik ook al gepost.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. dat had die andere kutmod net ook al gepost..
Maar dan zonder de referentie naar kutmods...quote:
Vanavond.. bier.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef NJ het volgende:
Wat een kuttopic.
Mwah.. ik ga vanavond pas aan het bier omdat ik nu op school zit en omdat ik nog geen bier in huis heb..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes wachten.
Anders ga ik allemaal rare dingen in mijn jaarrekening zetten.![]()
Je kan jezelf ook langzaam ombouwen met een kaasschaaf, maar dat doe je toch ook niet.quote:
Spam!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Slikchick het volgende:
Beatboxende Najib Amhali vanaf 1 minuut 30 ongeveer
Ligt eraan wat voor tekst en hoeveel bier...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
Als ik een keer een vertaling moet hebben van een tekst dan kan ik die toch wel naar jou toe sturen in ruil voor wat bier?
De laatste keer dat ik dat probeerde werd ik zonder eten naar bed gestuurd, m'n huisgenoten waren helemaal overstuur dat er bloed op het tapijt zatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook langzaam ombouwen met een kaasschaaf, maar dat doe je toch ook niet..
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde werd ik zonder eten naar bed gestuurd, m'n huisgenoten waren helemaal overstuur dat er bloed op het tapijt zat![]()
Maar wat voor dingen leer je daar nou eigenlijk allemaal, ik kan me voorstellen dat je goed moet kunnen vertalen, maar dat zal vast niet het enige zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor tekst en hoeveel bier...![]()
_ wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.
Mwah... ben nu bezig met softwarevertalen, tolken, ondertitelen, presenteren en vertalen.. dus mwah..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar wat voor dingen leer je daar nou eigenlijk allemaal, ik kan me voorstellen dat je goed moet kunnen vertalen, maar dat zal vast niet het enige zijn![]()
Wat jij wil knulquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.
*troostende schouder biedtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
ik mis chowi waar is chowi ik wil chowi ze moet terug
Je bent me voorquote:
ja dus? your point being?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Slikchick het volgende:
Beatboxende Najib Amhali vanaf 1 minuut 30 ongeveer
Dan bieden we er allebei eentje..quote:
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.quote:
Mijne krijgt ze dus mooi nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan bieden we er allebei eentje..
There, there my dear..quote:
Ach waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.
jaenalsjeallesaanelkaartyptdansnaptniemanderwatvan:{quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jaenalsjeallesaanelkaartyptdansnaptniemanderwatvan:{MONGOOL je geeft toch nooit zo'n kankerlange naam aan een bestand denk na!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Die is nog steeds Turken aan het neuqen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
ik mis chowi waar is chowi ik wil chowi ze moet terug
jahoor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is nog steeds Turken aan het neuqen lijkt me.
defotointurkijewaarwegezelligmetznallenophetterraszaten.jpgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
MONGOOL je geeft toch nooit zo'n kankerlange naam aan een bestand denk na!
kloon van ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Leuk?
Zo leuk, dat ik ik het leuk genoeg vond om met jullie te delen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
defotointurkijewaarwegezelligmetznallenophetterraszaten.jpg
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar het begon allemaal met 13.heelerglangenaamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
okeujquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Leuk?
Zo leuk, dat ik ik het leuk genoeg vond om met jullie te delen?
als je deze al leuk vind, had je mn boeli de sneeuwpop eens moeten zienquote:
zien zien zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
als je deze al leuk vind, had je mn boeli de sneeuwpop eens moeten zien![]()
tssquote:
jah.. dies gesmolte deze zomer..quote:
Zonde zonde zondequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jah.. dies gesmolte deze zomer..![]()
Maar de herinnering leeft voor
oja boeiendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
tssik hoor bij de oude kern van [bef]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja boeiendje bent er anders nooit
dat is dus bijna nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef punkgirl het volgende:
[..]
boeiend.. misschien ben k er niet als jij er bent
![]()
ik ga m eens zoekenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zonde zonde zondenu ben ik nieuwsgierig
![]()
ah tiek finallyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
Nog ruim een uur en dan weekend!!!![]()
![]()
*gooit wat gezelligheid het topic in![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:08 schreef punkgirl het volgende:
Bouli Bouli!
Ik ben er weer mopquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan er uren naar kijken![]()
Net als die kip van Ook_Gek
Ik vind die van cerror geniaal.. elke keer weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan er uren naar kijken![]()
Net als die kip van Ook_Gek
Dat is een kloon van Dribbelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dat heb ik nou met de avatar van biogarde
En niemand antwoord gewoon hè?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn de weekendplannen?
werken.. net of jou dat iest boeit...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
En niemand antwoord gewoon hè?![]()
![]()
Sterf allemaal!!!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
En niemand antwoord gewoon hè?![]()
![]()
Sterf allemaal!!!![]()
voor eventjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
Het topic weer leven inblazen is gelukt zie ik![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:34 schreef punkgirl het volgende:
oi, ik ga me omklede.. ik mag zo gaan werken![]()
Maa....maar ik gebruikte een PIquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
Niet leuk. Echt niet.![]()
*wijst naar OP
Vooruit. Het is je vergeven deze keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maa....maar ik gebruikte een PI![]()
sorry zal het niet meer doen![]()
Ik ga mezelf helemaal te buiten en flink uit de ban springenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
En wat ga jij dan doen dit weekend ?
fokken ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga mezelf helemaal te buiten en flink uit de ban springen![]()
mits bier.quote:
Frietquote:
Bier en neuken 14.gifquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn de weekendplannen?
euj jaguarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef jaguar het volgende:
*Beft....
Foei!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Bizznitch het volgende:
Kwartet
bizznichtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef jaguar het volgende:
[..]
Bizznitch(of hoe onuitspreekbaar je dat ook schrijft
hoe je het schrijft is duidelijk he n00bquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef jaguar het volgende:
[..]
Bizznitch(of hoe onuitspreekbaar je dat ook schrijft
da's wel jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoe je het schrijft is duidelijk he n00ben hoe je het uitspreekt gewoon zoals je het schrijft
laatst op action radio deden ze het iig foutloos! dus het zal wel niet moeilijk wezen
Joah misschien welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef jaguar het volgende:
[..]
da's wel jammer
dan zal je toch voor achemdzinktink moeten gaan denk ik
Je blijft bezig met kwartetten hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef Bizznitch het volgende:
he verdorie
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je blijft bezig met kwartetten he![]()
In alle betekenissen van die zinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoi... dit is dus niet de bedoeling he
die beaver pic zit nog in mijn geheugen gebrandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
In alle betekenissen van die zin![]()
Ze eerst ff de frituur pan aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Do I make you horny baby?.... DO I!?
Alwaysquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Do I make you horny baby?.... DO I!?
daar heeft zo'n kotertje toch geen verstand vanquote:
quote:
Wat denk je dan van die foto's van yvonnequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
die beaver pic zit nog in mijn geheugen gebrand
nou die waren serieus een stuk minder ergquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:19 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Wat denk je dan van die foto's van yvonne![]()
Dan deed het nog wel pijn aan m'n ogenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou die waren serieus een stuk minder erg
misschien tijd voor een cursus bierkennis?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
daar heeft zo'n kotertje toch geen verstand vandie kan het verschil tussen een trapisten en een abdij bier niet uit elkaar houden
whehehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dan deed het nog wel pijn aan m'n ogen![]()
BIER!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Misstique het volgende:
Mensen, ik ga weekend vieren, laters!![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef jaguar het volgende:
[..]
misschien tijd voor een cursus bierkennis?
koolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Das mooi want ik meende er niks van
jahquote:
Ik wist wel dat je stieken toch een postopkrikster was.quote:
Gaan er geen flashkaartjes in?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:47 schreef rompompom het volgende:
Ik kan de memorystick voor m'n telefoon niet vinden
Zo had ik ook een keer mijn oude mp3 speler gevonden ook in de mand naast de wasmachine, alleen kwam daar net de gewasse was uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef rompompom het volgende:
Jeej!!! Gevonden!
Hij zat in een broekzak van een broek die al in de wasmand lag
Topickiller!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zo had ik ook een keer mijn oude mp3 speler gevonden ook in de mand naast de wasmachine, alleen kwam daar net de gewasse was uit![]()
ik straks ff hier in meppel de stad in, naar clouso... gezellig café'tje..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Straks schoolfeest, hele calvijn scholengemeenschap. Zullen vast nog wel wat leuke wijven daar zijn.
als je gister een beetje opggelet had ..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
oi, en moet ik gokken wie jullie zijn of
toen ik met een sloot bier op bandjes aan het kijken was bedoel je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als je gister een beetje opggelet had ..
Doe je best.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
oi, en moet ik gokken wie jullie zijn of
Het was de usericon die het weggaf??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
valt weinig te gokken he met een usericon die zo een duidelijke hint geeft
of nouja username danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:10 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Het was de usericon die het weggaf??
Dag Janet en cerror.quote:
Oh, het topic was al 1,5 uur gekilled?quote:
je was gewoon te laatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, het topic was al 1,5 uur gekilled?
Hm, laat dan maar.
Het was pas half elf.quote:
iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
Kansloosch topic.
Heey geen privé dingen op fok vies vuil sletjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:56 schreef _mimic het volgende:
guitarist.nl was al lam voor ie de kroeg haalde, hele fles bessen :/
die opende de eeste BeF ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is Havoc iedereen de baas.
Ik denk dat dat z'n enige post in BeF was, trouwensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
One BeFfer to rule them all.
Een van de 5.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat dat z'n enige post in BeF was, trouwens
Stond in de OPquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ah heb um gevonden ..
[Bef] Nieuwe reeks!!
jeugdsentimentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES!
idd, er zijn wel wat dingen van vroeger die nog wel es uitgezonden worden..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
En nog steeds helden.
COWABANGA!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES!
Geen idee, maar ze blijven coolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, er zijn wel wat dingen van vroeger die nog wel es uitgezonden worden..
Turtles ook ??
Jeugdsentiment is achterhaald. Daar had iedereen het in 2005 ook al over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.jeugdsentiment.tk/
Turtles staan er geen eens bij
Goh iemand had zei vandaag nog tegen me dat ik wat dynamischer moest zijn ofzo,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:03 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is achterhaald. Daar had iedereen het in 2005 ook al over.
Retro is ook al weggevaagd.
Dynamisch leven en te toekomst omarmen. Dat wordt het in 2006.
-edit: verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goh iemand had zei vandaag nog tegen me dat ik wat dynamischer moest zijn ofzo,
ik dacht nog is dat het word van 2006 ofzo
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
Zon. Een grasveldje. Live muziek op de achtergrond. Een blikje Fanta Pomelo. Een sigaret.
Ik voel de zomer alweer komen.
Opzich haat ik de winter niet... lekker met je schouders in je nek door de sneeuw stiefelen en zwijmelen over een warme kop choco die je thuis gaat zetten...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
![]()
* guitarist.nl haat de winter!!
edit: zonder sigaret en met acoustisch gitaartje
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Opzich haat ik de winter niet... lekker met je schouders in je nek door de sneeuw stiefelen en zwijmelen over een warme kop choco die je thuis gaat zetten...
En natuurlijk om je aan het eind weer lekker op de zomer te gaan verheugen.
#Summertiiime, and the living is easy!
Daarom vind ik de zomer idd ook wel een stukkie beter dan de winterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
warme choco met slagroom!
![]()
maar toch, lekker met je tshirt naar buiten, niet eerst 15 min. aankleden enzo!
en dan lekker genieten van het mooie weer!
iedereen is ook veel vrolijker in de zomer
ik las laats dat er +- elke week 3 mensen voor de trein springen..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Daarom vind ik de zomer idd ook wel een stukkie beter dan de winter
welke films heb je gezien ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er kwamen maar twee vrienden opdagen voor mijn filmavond, maar het was desalniettemin erg gezellig.
En de films waren tof.
ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:56 schreef remlof het volgende:
doe mij maar een biertje dan!
hi-fi ken ik (was van de week nog op tv) maar die andere zegt me niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:58 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
High Fidelity en The Edukators.
dat dacht ik 3 peuken geleden ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik niet. Ben bezig aan mijn laatste peuk en dan ga ik slapen.
Een duitse filmhuisfilm. Erg tof.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:59 schreef remlof het volgende:
[..]
hi-fi ken ik (was van de week nog op tv) maar die andere zegt me niks
beter je best doen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:15 schreef remlof het volgende:
hier nog bijna een krat grolsch, dat krijg ik niet op!
Op stap geweest, veel te veel gezopen, en nu nog last van slapeloosheid, hoe zwaar kan het leven zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:32 schreef Tha_wrecka het volgende:
nou, gewoon lekker biertje drinken en fokken dus! zoals het hoort! wat hebben jullie vanavond gedaan? ik ben ff in tilburg wezen stappen. zeer gezellig!
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:35 schreef remlof het volgende:
een paar afleveringen 'Lost' gekeken en effe naar de kroeg geweest
Bitter weinig, behalve vrede in zuid-oost afrika en twee blonde dames van 25 natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
lekker he blueeyed! Ik heb het eigenlijk ook niet slecht, kort samengevat woon ik in een huis dat in de tuin bij mijn pa staat in regio den bosch, keukentje, badkamer, wc dat deel ik met mijn jonge zusje van 20, maar die heeft sinds vorige week een kamer in nijmegen (doet Medicijnen aan radbout in nijmegen) dus morgen met brakke hoofd wat dingen veranderen en ik woon op mezelf in de tuin bij vaders... wat kan je nog meer wensen behalve dat je zelf je 100 euro ziektenkostenverzekering moet betalen met 34 euro zorgtoeslag?
in arnhemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:37 schreef Tha_wrecka het volgende:
Waar zit die kroeg remlof?
nee joh, ik download ze de dag nadat ze in amerika zijn uitgezonden op ABC en aflevring 11 is afeglopen woensdag uitgezonden. ze zitten pas halverwege seizoen 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:43 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Heb je het hele seizoen 2 toevallig al dan, incl. NL subtitles?
Oke dan, wist ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:46 schreef remlof het volgende:
[..]
nee joh, ik download ze de dag nadat ze in amerika zijn uitgezonden op ABC en aflevring 11 is afeglopen woensdag uitgezonden. ze zitten pas halverwege seizoen 2
het wordt steeds gekker! en spannenderquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:47 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Oke dan, wist ik nietHad voor kerst de DVD box van seizoen 1 gekregen, echt in 1 ruk uitgekeken, echt een super serie!
Vandaar dat ik niet kan wachten op 2 eigenlijk
I know, maar heb het bewust niet gelezen, verpest te veelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
het wordt steeds gekker! en spannender
er loopt een topicreeks over in het TV subforum trouwens
edit: Lost (USA) Deel 17: This is our Island
Locke? ja, hoewel z'n rol wel iets minder wordt. de hoofdpersonen blijken allemaal nog meer geheimen te hebben en bovendien komen er een paar nieuwe bij...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:54 schreef BlueEyed het volgende:
Maar die kale vent gaat nog wel een prominente rol spelen zeker , of niet?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Locke? ja, hoewel z'n rol wel iets minder wordt. de hoofdpersonen blijken allemaal nog meer geheimen te hebben en bovendien komen er een paar nieuwe bij...
het is nu al downloadbaar (bittorrent), maar ik denk dat ik ook nog wel de DVD's gaan aanschaffen, ijzersterke seriequote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:59 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat t hele seizoen 2 snel verkrijgbaar (ofwel downloadbaar) is dan!
Niet iedereen heeft een krantenwijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:23 schreef Bizznitch het volgende:
goeie morgen BeFjes en kutnewbieswaarom kunnen jullie nou niet gewoon om 1:00 naar bed gaan ofzo
Ook een goeiekankermorgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:23 schreef Bizznitch het volgende:
goeie morgen BeFjes en kutnewbieswaarom kunnen jullie nou niet gewoon om 1:00 naar bed gaan ofzo
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een krantenwijk
Zo naar Haarlem, even helpen de laatste vijfeneenhalf uur van Le Mans te racen op de Dreamcast, 14.24uur
Nee ik voel me echt verkankerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat ben je vrolijk... heb je geneukt ofzo
whehehehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*insert random niet gemeende doodverwensing.
wat wat wat wil je doen dan wawawawat wil je doen danquote:
Een random persoon helemaal lens meppen..... midden op straat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat wat wat wil je doen dan wawawawat wil je doen dan
Tof ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een random persoon helemaal lens meppen..... midden op straat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:23 schreef Bizznitch het volgende:
goeiemorgen kutnewbieswaarom kunnen jullie nou niet gewoon om 1:00 naar de trein springen ofzo
Niet lekker geslapen?quote:
Heerlijk geslapen alleen te kortquote:
Werd je wakkergehouden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen alleen te kort![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:21 schreef Dagonet het volgende:
Op zaterdag 21 januari 2006 09:23 schreef Bizznitch het volgende:
goeiemorgen kutnewbies waarom kunnen jullie nou niet gewoon om 1:00 naar voor de trein springen ofzo
De zijkant mag ook.quote:
Do tell...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |