Vuilak!quote:
Ban-aanvraag!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vuilak!
Ik wou zeggen heb je de op wel gelezen.. maar daar staat het niet meer in dat dat niet mag...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Pluto_Nium het volgende:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
quote:
Hij snapt het nietquote:In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef NJ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vuilak!
Ik wou zeggen heb je de op wel gelezen.. maar daar staat het niet meer in dat dat niet mag...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef Pluto_Nium het volgende:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Je loopt achter.. maar ja wat wil je met twee poten benen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef Slikchick het volgende:
[..]
[..]
Hij snapt het niet
Iedereen Dago zijn mooie Tag al gezien btw? Of loop ik al weer achter?
Jaja.. dat had die andere kutmod net ook al gepost..quote:
En dát had ik ook al gepost.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. dat had die andere kutmod net ook al gepost..
Maar dan zonder de referentie naar kutmods...quote:
Vanavond.. bier.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef NJ het volgende:
Wat een kuttopic.
Mwah.. ik ga vanavond pas aan het bier omdat ik nu op school zit en omdat ik nog geen bier in huis heb..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes wachten.
Anders ga ik allemaal rare dingen in mijn jaarrekening zetten.![]()
Je kan jezelf ook langzaam ombouwen met een kaasschaaf, maar dat doe je toch ook niet.quote:
Spam!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Slikchick het volgende:
Beatboxende Najib Amhali vanaf 1 minuut 30 ongeveer
Ligt eraan wat voor tekst en hoeveel bier...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
Als ik een keer een vertaling moet hebben van een tekst dan kan ik die toch wel naar jou toe sturen in ruil voor wat bier?
De laatste keer dat ik dat probeerde werd ik zonder eten naar bed gestuurd, m'n huisgenoten waren helemaal overstuur dat er bloed op het tapijt zatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook langzaam ombouwen met een kaasschaaf, maar dat doe je toch ook niet..
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:28 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat probeerde werd ik zonder eten naar bed gestuurd, m'n huisgenoten waren helemaal overstuur dat er bloed op het tapijt zat![]()
Maar wat voor dingen leer je daar nou eigenlijk allemaal, ik kan me voorstellen dat je goed moet kunnen vertalen, maar dat zal vast niet het enige zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor tekst en hoeveel bier...![]()
_ wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.
Mwah... ben nu bezig met softwarevertalen, tolken, ondertitelen, presenteren en vertalen.. dus mwah..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar wat voor dingen leer je daar nou eigenlijk allemaal, ik kan me voorstellen dat je goed moet kunnen vertalen, maar dat zal vast niet het enige zijn![]()
Wat jij wil knulquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oke, maar spaties in een bestandsnaam doe je dus niet.
*troostende schouder biedtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
ik mis chowi waar is chowi ik wil chowi ze moet terug
Je bent me voorquote:
ja dus? your point being?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Slikchick het volgende:
Beatboxende Najib Amhali vanaf 1 minuut 30 ongeveer
Dan bieden we er allebei eentje..quote:
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.quote:
Mijne krijgt ze dus mooi nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan bieden we er allebei eentje..
There, there my dear..quote:
Ach waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.
jaenalsjeallesaanelkaartyptdansnaptniemanderwatvan:{quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad! Dan heb je tenminste geen lelijke %20's in URL's en in console mode hoef je geen quotes te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jaenalsjeallesaanelkaartyptdansnaptniemanderwatvan:{MONGOOL je geeft toch nooit zo'n kankerlange naam aan een bestand denk na!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Die is nog steeds Turken aan het neuqen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
ik mis chowi waar is chowi ik wil chowi ze moet terug
jahoor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is nog steeds Turken aan het neuqen lijkt me.
defotointurkijewaarwegezelligmetznallenophetterraszaten.jpgquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
MONGOOL je geeft toch nooit zo'n kankerlange naam aan een bestand denk na!
kloon van ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Leuk?
Zo leuk, dat ik ik het leuk genoeg vond om met jullie te delen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
defotointurkijewaarwegezelligmetznallenophetterraszaten.jpg
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar het begon allemaal met 13.heelerglangenaamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
okeujquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Leuk?
Zo leuk, dat ik ik het leuk genoeg vond om met jullie te delen?
als je deze al leuk vind, had je mn boeli de sneeuwpop eens moeten zienquote:
zien zien zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
als je deze al leuk vind, had je mn boeli de sneeuwpop eens moeten zien![]()
tssquote:
jah.. dies gesmolte deze zomer..quote:
Zonde zonde zondequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jah.. dies gesmolte deze zomer..![]()
Maar de herinnering leeft voor
oja boeiendquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:04 schreef punkgirl het volgende:
[..]
tssik hoor bij de oude kern van [bef]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja boeiendje bent er anders nooit
dat is dus bijna nooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef punkgirl het volgende:
[..]
boeiend.. misschien ben k er niet als jij er bent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |