How! is een leuk instap albumquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Norrage het volgende:
hier het topic. Kan iemand mij tips geven?
[..]
pfff, ik kan het niet eens op internet vinden om te kopen! En als ik al wat vind is het minstens 20 euro...is hij zo onbekend dat je het nergens kan vinden? waar vinden jullie het?quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
How! is een leuk instap albumVerder is brussel een goed overzicht van krang. verder
krang
andré manuel
kopen als het uitkomt en ik weet dat gehenna veel via marktplaats vind..quote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
pfff, ik kan het niet eens op internet vinden om te kopen! En als ik al wat vind is het minstens 20 euro...is hij zo onbekend dat je het nergens kan vinden? waar vinden jullie het?
ja het is echt veel zoeken en geluk hebben hoor. Zelfs mp3'tjes waren tot voor kort bijna niet aan tekomen. Toen via een Fratsen-Hyve de digitale verzameling compleet gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
pfff, ik kan het niet eens op internet vinden om te kopen! En als ik al wat vind is het minstens 20 euro...is hij zo onbekend dat je het nergens kan vinden? waar vinden jullie het?
Dat idd...quote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja het is echt veel zoeken en geluk hebben hoor. Zelfs mp3'tjes waren tot voor kort bijna niet aan tekomen. Toen via een Fratsen-Hyve de digitale verzameling compleet gemaakt.
op http://grooveshark.com/ kun je wel aardig wat nummers van Fratsen, Krang en ook Solo streamen.
en als je wilt kan wil ik best een Dropbox linkje sturen met wat albums, maar dat zal via PM moeten gaan denk ik
Ik durfde de hint niet letterlijk te gevenquote:Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja het is echt veel zoeken en geluk hebben hoor. Zelfs mp3'tjes waren tot voor kort bijna niet aan tekomen. Toen via een Fratsen-Hyve de digitale verzameling compleet gemaakt.
op http://grooveshark.com/ kun je wel aardig wat nummers van Fratsen, Krang en ook Solo streamen.
en als je wilt kan wil ik best een Dropbox linkje sturen met wat albums, maar dat zal via PM moeten gaan denk ik
PM verstuurdquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik durfde de hint niet letterlijk te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |