abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 17:49:00 #295
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124995491
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Norrage het volgende:
:o hier het topic. Kan iemand mij tips geven?

[..]

How! is een leuk instap album :) Verder is brussel een goed overzicht van krang. verder *O* krang *O* andré manuel *O*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_124995704
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

How! is een leuk instap album :) Verder is brussel een goed overzicht van krang. verder *O* krang *O* andré manuel *O*
pfff, ik kan het niet eens op internet vinden om te kopen! En als ik al wat vind is het minstens 20 euro...is hij zo onbekend dat je het nergens kan vinden? waar vinden jullie het? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 17:54:57 #297
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124995764
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

pfff, ik kan het niet eens op internet vinden om te kopen! En als ik al wat vind is het minstens 20 euro...is hij zo onbekend dat je het nergens kan vinden? waar vinden jullie het? :D
kopen als het uitkomt en ik weet dat gehenna veel via marktplaats vind..

de wat recentere albums van de ketterse fanfare en dancing dollekamp is te vinden via silvox studio: http://www.silvox.nl/... je kun ook via sonos kopietjes van fratsen albums kopen.. beetje raar maar zo staan ze bij mij in de kast :{
  zondag 7 april 2013 @ 18:04:31 #298
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124996187
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

ja het is echt veel zoeken en geluk hebben hoor. Zelfs mp3'tjes waren tot voor kort bijna niet aan tekomen. Toen via een Fratsen-Hyve de digitale verzameling compleet gemaakt. :D

op http://grooveshark.com/ kun je wel aardig wat nummers van Fratsen, Krang en ook Solo streamen.
en als je wilt kan wil ik best een Dropbox linkje sturen met wat albums, maar dat zal via PM moeten gaan denk ik :P
Robert Moog died for our synths
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 18:07:50 #299
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_124996308
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Gehenna het volgende:

[..]

ja het is echt veel zoeken en geluk hebben hoor. Zelfs mp3'tjes waren tot voor kort bijna niet aan tekomen. Toen via een Fratsen-Hyve de digitale verzameling compleet gemaakt. :D

op http://grooveshark.com/ kun je wel aardig wat nummers van Fratsen, Krang en ook Solo streamen.
en als je wilt kan wil ik best een Dropbox linkje sturen met wat albums, maar dat zal via PM moeten gaan denk ik :P
Dat idd...
pi_124997181
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:04 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik durfde de hint niet letterlijk te geven ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 7 april 2013 @ 18:57:25 #301
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_124998367
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik durfde de hint niet letterlijk te geven ;)
PM verstuurd :D
Robert Moog died for our synths
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')