De vraag is mag ik hier roken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:49 schreef Gehenna het volgende:
ja klopt, eind was een beetje cheesy, maar dat was dan ook maar een fractie van het hele nummer die verder erg tof was
leuk decor, gevatte teksten, tof thema en de gebruikelijke goeie humor
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef Gehenna het volgende:
Vanavond staat hij weer met Dancing Dollkamp op Crossing Border hier in Enschede
maar tegelijkertijd staat ook op een ander podium Wim de Bie te spelen/vertellen...
ik twijfel nog
quote:14 / 11 / 2012
Het al lange tijd voorbereide optreden van Wim de Bie op Crossing Border kan wegens omstandigheden helaas niet doorgaan.
hast du eine sigarette fur michquote:Op donderdag 15 november 2012 12:45 schreef Gehenna het volgende:
oh wacht beslissing is al voor me genomen
[..], oh well: Dancing Dollekamp it is
Ja echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed....quote:Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Gehenna het volgende:
De nationale mental coach was het eerste wat ik van hem kende () dat vond ik idd niet veel aan. Later ben ik Van Koten en de Bie eens gaan ontdekken maar dat is wel echt masterlijk hoor
Daar stond eerst wel vanalles maar dat hebben ze eraf gehaald... zodat je niet eens meer kunt vinden wanneer ze waar optredenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Gehenna het volgende:
er is een nieuwe site:
http://www.dancingdollekamp.nl/
waar verder niets opstaat
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Gehenna het volgende:
Hé DJ DNA, zat gewoon in Urban Dance Squad ja..
ik vond hem al aardig toffe truukjes uithalen
idd en ik heb keine gezichtbuch, hoe was het concert nog nieuwe nummers?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Gehenna het volgende:
oh en komende optredens van Dancing Dollekamp zijn te vinden op hun Facebook groep, kom ik zonet achter:
https://www.facebook.com/groups/242507725824273/
maar dan moet je volgens mij wel lid ervan zijn, om dat te zien...
geen nieuwe, maar elke uitvoering is sowieso elke keer anders.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd en ik heb keine gezichtbuch, hoe was het concert nog nieuwe nummers?
oh dat is jammer die is wel brilliantquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
geen nieuwe, maar elke uitvoering is sowieso elke keer anders.
Het leek er even op, of het 'bedankt dit was het'-nummer nog gespeeld werd, maar daar gingen ze niet mee verder, tijd was op denk ik
GVD wat ben ik jaloersquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef Gehenna het volgende:
was weer tof gisteren
Two Gallants & Mark Lenagan ook trouwens.
Ik vond TG op plaat nog niet eens zo heel tof, maar live knallen die behoorlijk
De heldquote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef Gehenna het volgende:
Hé DJ DNA, zat gewoon in Urban Dance Squad ja..
ik vond hem al aardig toffe truukjes uithalen
Koot en Bie het mooiste dat Nederlanfd op TV heeft voortgebracht. Talloze topics over geopend. Ze weten niet wat ze missen tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Gehenna het volgende:
De nationale mental coach was het eerste wat ik van hem kende () dat vond ik idd niet veel aan. Later ben ik Van Koten en de Bie eens gaan ontdekken maar dat is wel echt masterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |