Dat wel, maar niet feilloos dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef tonks het volgende:
Geen last van gehad.
Gmail is imo de beste gratis webmail
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:31 schreef tonks het volgende:
Geen last van gehad.
Gmail is imo de beste gratis webmail
* Het_hupt klaagt niet over G-Mail dat eruit ligtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef Alicey het volgende:
GMail ligt er vandaag om de haverklap uit.
Klaag hier mee.
Het spamfilter werkt prima moet ik zeggen, hij filtert netjes de zooi eruit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Forcefuzz het volgende:
ik heb gister ook mijn eerste spam gehad
GMail is al bijna 2 jaar beta. Het wordt eens tijd dat het echt officieel gelanceerd wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef kletskop het volgende:
[[url= https://mail.google.com/mail/help/images/logo.gif ]afbeelding[/url]]
tis niet voor niets een beta![]()
Delete was ik even kwijt vanochtend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
Werkt perfect.
En eindelijk de 'Delete' button in gmail.
Kan ik de FF extension weer weghalen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef tonks het volgende:
Van wie heb je eigenlijk zo'n dringende mail Alicey
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij bijna nooit, maar vandaag dus wel vaak.
Hm, was mij nog geeneens opgevallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
Werkt perfect.
Kan ik de FF extension weer weghalen.
Inderdaad. En nog niet 1 false positive gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het spamfilter werkt prima moet ik zeggen, hij filtert netjes de zooi eruit.
Kan @Home niet forwarden? Want ik ken iemand die het met zijn providermail doet, doorsturen naar Gmail. Bij Gmail is het dus geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Hm, was mij nog geeneens opgevallen.
Nu nog mogelijk maken dat ik m'n @home mail in Gmail kan ophalen..
Nope. Ook server errors van GMail. Op dit moment werkt het overigens.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef Developersrus het volgende:
Geen last hoor. Waarschijnlijk PC probs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not gonna happen. Op het moment dat het officiëel gelanceerd wordt, zijn ze in strijd met verscheidene wetten. Zo kunnen ze theoretisch je mail inkijken, en (electronische) brievenpost mag nog altijd niet ingekeken worden door derden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
GMail is al bijna 2 jaar beta. Het wordt eens tijd dat het echt officieel gelanceerd wordt.
Een internet-provider kan dat theoretisch ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Not gonna happen. Op het moment dat het officiëel gelanceerd wordt, zijn ze in strijd met verscheidene wetten. Zo kunnen ze theoretisch je mail inkijken, en (electronische) brievenpost mag nog altijd niet ingekeken worden door derden.
En doet het ook. Niet handmatig, maar met botjes. Om spam te filteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een internet-provider kan dat theoretisch ook.
Dat vind ik zelf niet echt onder inkijken vallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En doet het ook. Niet handmatig, maar met botjes. Om spam te filteren.
Elke e-mail provider kan je mail inkijken en scant je e-mail, op spam en virussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Not gonna happen. Op het moment dat het officiëel gelanceerd wordt, zijn ze in strijd met verscheidene wetten. Zo kunnen ze theoretisch je mail inkijken, en (electronische) brievenpost mag nog altijd niet ingekeken worden door derden.
quote:
Zowieso nooit begrepen waarom die er nooit in zat...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef popolon het volgende:
Werkt perfect.
Het is wel vergelijkbaar met een van de eigenschappen van Gmail waarover veel gezeik is geweest. Gmail scant niet alleen om te weten of het spam is, maar ook om gerichter banners te kunnen plaatsen. Nu vind ik dat ook geen probleem, zolang het inderdaad door botjes gebeurt en geen informatie over de inhoud, het resultaat van die scans dus, opgeslagen wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf niet echt onder inkijken vallen.![]()
Dat klopt, maar je gaat er in theorie mee accoord dat ze je mail in zouden kunnen kijken, je zegt dus; 'oké, als ik van jullie dienst mag gebruik maken mogen jullie mn mail inkijken'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is wel vergelijkbaar met een van de eigenschappen van Gmail waarover veel gezeik is geweest. Gmail scant niet alleen om te weten of het spam is, maar ook om gerichter banners te kunnen plaatsen. Nu vind ik dat ook geen probleem, zolang het inderdaad door botjes gebeurt en geen informatie over de inhoud, het resultaat van die scans dus, opgeslagen wordt.
http://www.google.com/talk/quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:19 schreef -Lillith- het volgende:
geen problemen...hij wordt alleen trager als je meer dan 50 berichten met 1 en dezelfde persoon hebt....maar ja...gmail is ook geen chatprogramma he....
ik doe het precies andersom, ik stuur alle mail van mijn gewone accounts door naar Gmail, scheelt een hoop frustratie bij het poppen, en dat spamfilter werkt uitermate goed. Overigens heb ik tot nu pas een keer meegemaakt dat het er uit lag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik laat het allemaal doorsturen naar een ander account. Dus ik merk het nooit. Wat ik wel een fijne ontdekking vond, is dat Gmail de mail wel opslaat, zodat ik het online bij hen in ieder geval nog kan raadplegen als ik het zelf, om welke reden dan ook, kwijt ben.
Van mij wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:
De mijne is al voor de helft vol, mag ik daar ook over klagen?
Gooi je spam eens wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef yvonne het volgende:
De mijne is al voor de helft vol, mag ik daar ook over klagen?
Mailenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Van mij wel.
Wat doe je er dan mee?
Veel foto's van tieten en piemels dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen
Allemaal FOK!mail
En deze heb ik pas sinds mei.
Die gooi ik iedere week leegquote:
Die van mij werkt sinds kort niet meer, stuk rustiger zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die gooi ik iedere week leeg
Rond de 2500 iedere keer, lang leve het FOK!account
off-topic: Dames en iets wat naar techniek ruiktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Geen last van gehad.
Een klaagtopic over Gmail, dat kan toch niet?!
Deze avond heb ik re nog geen problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef Het_hupt het volgende:
on-topic: [fast chat mode]Doet je G-mail het inmiddels weer?[/fast chat mode]
Het kan aan mij liggen, maar Hotmail knikkert er bij mij veel vaker uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef Alicey het volgende:
GMail ligt er vandaag om de haverklap uit.
Klaag hier mee.
Bij Gmail gebeurt dat een dag... bij Hotmail iedere dag... daarom is er nu ook een klaagtopic over Gmail omdat dat opvalt... dat Hotmail eruit ligt is niet zo bijzonder meer....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar Hotmail knikkert er bij mij veel vaker uit![]()
Onder beta heb je minder verantwoordelijkheden. Wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
GMail is al bijna 2 jaar beta. Het wordt eens tijd dat het echt officieel gelanceerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |