ik heb wel ergens een duf fond bij de ING maar verdre niet. En ik ben er ook niet echt overdreven geïnteresserd in. Op internet post ik zelfs nauwlijks over, ik kan me het iig niet herinneren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef MisterICE het volgende:
Zit je zelf in de aandelen?
De meeste spam die ik krijg is ook allemaal doorstuur spam van een oud adres, eigenlijk behalve deze aandelenspam. Ik kan me eigenlijk niet iets herinneren waar het van zou kunnen zijn, maar ik zal idd toch wel een keer een flater begaan hebben ergens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:48 schreef nlboy het volgende:
Nog nooit spam gekregen via Gmail, dus ik denk dat je op de verkeerde site hebt ingeschreven met je Gmail account.
Ja, dat zal ik idd maar eens gaan doen ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik krijg zo'n tien aandelenspam mailtjes per dag op gmail, maak gewoon een filter aan zodat het meteen naar je trash gaat.
Op dit moment staan er 2293 spammailtjes in m'n spambox van gmail en dan nog moet ik er een zooi tussenuit filteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef B_BOY het volgende:
slechts 2 mail spam gehad op gmailik hou van gmail.
hey dat is wel handigquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Murray het volgende:
Maar je kan bijvoorbeeld ook +fok in je adres zetten, en alle mail die binnenkomt op dat adres automatisch het label 'fok' geven.
Ik heb labels voor m'n @fok adres, de mail die gestuurd wordt naar forum@fok en nog een zooi hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Murray het volgende:
Maar je kan bijvoorbeeld ook +fok in je adres zetten, en alle mail die binnenkomt op dat adres automatisch het label 'fok' geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |