Mijn mentaliteit of de mentaliteit die ik in mijn post schets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Dat zal eerst nog wel niet gebeuren, die kans acht ik zeer klein.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Wáárom zit jij thuis dan?quote:Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!![]()
![]()
Onrechtvaardig kut land!
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
'opgeleiden'? 'mauwen'?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen stakkers hebben we hier al meer dan genoeg.
Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland.
Moet je mij eens vertellen waar een reguliere migrant dat allemaal kan krijgen, want dan heb ik nog wat tegoed van vadertje staat!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.
Aangezien de voorzieningen voor asielzoekers uit de algemene middelen betaald worden, betalen ze er ook aan meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Ik vraag me af. Als degenen die zo zitten te janken dat is uitgezet haar levensonderhoud en eventuele uitkeringen zouden moeten betalen zouden ze dan nog zo tegen haar uitzetting zijn?
Hoogopgeleid ben ik niet nee, maar ik werk wel 40 tot 50 uur in de week, Ik volg wel constant opleidingen om mijn kennis te vergroten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dan mogen ze jou als eerste het land uitzetten, zo te zien ben je niet inzetbaar in de kenniseconomie.
Als je had gelezen, zag je dat het hier om iemand ging die voor oorlog is weggevlucht en hierdoor asiel heeft gekregen.
Oorlog is voorbij, persoontje terug.
Klopt, maar dat heeft hier niets mee te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Hoogopgeleid ben ik niet nee, maar ik werk wel 40 tot 50 uur in de week, Ik volg wel constant opleidingen om mijn kennis te vergroten.
Ik kots op mensen die doelbewust op kosten van de staat leven en weigeren mee te participeren in onze samenleving, We zijn de laatste afgelopen jaren overspoelt met dit soort walgelijke figuren.
Nederland zou iedere mogelijkheid moeten halen om kennis binnen te halen, ook als dit een oorlogs vluchteling betreft ja!!
Amerikaans asielbeleidquote:Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan het australische / amerikaanse asielbeleid. Heb je een kwaliteit die de maatschappij goed kan gebruiken dan ben je welkom, heb je de maatschappij niks te bieden dan blijft de deur dicht.
Je kunt je uitzetbeleid nu eenmaal niet baseren op de IQ-waarde van een asielzoeker. Dat is wat ik wil zeggen. Snap you?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.
Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland. Maar nee Nederland doet hard zijn best om zijn kennis zo snel mogelijk af te stoten naar het buitenland. HULDE!!!!![]()
Maaratquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Klopt, maarat heeft hier niets mee te maken
Een typo is iets anders dan een taalfout (mauw i.p.v. mouw).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
MaaratZegt er een wat over mijn gramatica
![]()
Daar zou ik wel voorstander van zijn. Als jij kan bewijzen dat je een wetenschappijke opleiding kan volgen en ook nog over westerse normen en waarden beschikt dan zou je per direct een verblijfsvergunning moeten krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je kunt je uitzetbeleid nu eenmaal niet baseren op de IQ-waarde van een asielzoeker. Dat is wat ik wil zeggen. Snap you?
Daar zit inderdaad wat in. Alleen als ik mijzelf moet presenteren naar een bedrijf / in een bedrijf dan maak ik deze fouten nietquote:Voorbeeld: Jij schrijft 'mauwen' ipv 'mouwen' en 'paracieten' ipv 'parasieten', dat vind ik betrekkelijk dom. Als je een asielzoeker zou zijn, zou jij dus eerder het land uitmoeten dan een asielzoeker die wel goed kan spellen. Eerlijk en rechtvaardig hè?
Helaas heb ik me inderdaad laten verleiden om een kinderachtige reactie te plaatsen op jou kinderachtige post jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een typo is iets anders dan een taalfout (mauw i.p.v. mouw).
Wordt de discussie je teveel?
Je weet verdomt goed wat ik bedoelquote:
We hebben niet alleen mensen nodig met academische kwaliteiten, maar ook lager opgeleide mensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Daar zou ik wel voorstander van zijn. Als jij kan bewijzen dat je een wetenschappijke opleiding kan volgen en ook nog over westerse normen en waarden beschikt dan zou je per direct een verblijfsvergunning moeten krijgen.
Omdat er in uitspraak geen verschil zit nee.quote:[..]
Daar zit inderdaad wat in. Alleen als ik mijzelf moet presenteren naar een bedrijf / in een bedrijf dan maak ik deze fouten niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |