abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:19:43 #141
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34287811
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Kijk, het is door dit soort mentaliteit waarom hoog-opgeleiden emigreren
Mijn mentaliteit of de mentaliteit die ik in mijn post schets.

Het is vrijdag dus echt helder ben ik niet vanavond

[ Bericht 21% gewijzigd door Speed-Addicted op 20-01-2006 19:29:10 ]
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:31:33 #142
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34288187
Nederland heeft onderdak geboden aan een oorlogsslachtoffer, nu is de oorlog voorbij dus moet de persoon terug.
Zo simpel is het, wat diegene heeft bereikt in Nederland doet er niet toe.
Dat wist hij van tevoren toch?

Kan hij trouwens niet opnieuw asiel aanvragen?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:33:14 #143
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_34288237
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Als Servië bij de EU binnenkort gaat horen brul je wel anders.
Dat zal eerst nog wel niet gebeuren, die kans acht ik zeer klein.
Zullen ze wel eerst een lading oorlogsmisdadigers moeten uitleveren
Trouwens 'k vind het onzin om mensen die al zolang hier zijn uit te zetten, ondanks dat ze dat wel wisten dat ze terug moesten als het kon.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_34288425
quote:
Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Wáárom zit jij thuis dan?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:10:11 #145
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_34289368
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:11 schreef Speed-Addicted het volgende:
SCHOP VERDOMME KANSLOZE ALLOCHTONEN UITKERINGS TREKKERS ZSM HET LAND UIT, TRAP DIE CRIMINELE KUT MAROKKANEN ERUIT NIET MENSEN MET EEN VWO OPLEIDING DIE LATER WAT VOOR NL KUNNEN BETEKENEN!!!!!!!!!!! OM TE KOTSEN!!!!!!!!!

Onrechtvaardig kut land!
Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:19:38 #146
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34289702
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:10 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ach ja, dát is rechtvaardig en uitvoerbaar. VWO'ers mogen blijven maar VMBO'ers of uitkeringstrekkers mogen fijn oprotten. Denk toch eens wat verder man ipv dommig maar wat teksten te brallen.
Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.

Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland. Maar nee Nederland doet hard zijn best om zijn kennis zo snel mogelijk af te stoten naar het buitenland. HULDE!!!!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_34289705
Winterswijk is toch niet in Holland?
Ich bin der Führer.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:24:10 #148
100054 Quarks
pi_34289868
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen stakkers hebben we hier al meer dan genoeg.

Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland.
'opgeleiden'? 'mauwen'?
Dan mogen ze jou als eerste het land uitzetten, zo te zien ben je niet inzetbaar in de kenniseconomie.

Als je had gelezen, zag je dat het hier om iemand ging die voor oorlog is weggevlucht en hierdoor asiel heeft gekregen.
Oorlog is voorbij, persoontje terug.

P.S. De uitdrukking luidt: "De handen uit de mouwen steken"
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:25:06 #149
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34289899
Ik vraag me af. Als degenen die zo zitten te janken dat is uitgezet haar levensonderhoud en eventuele uitkeringen zouden moeten betalen zouden ze dan nog zo tegen haar uitzetting zijn?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_34289953
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

behalve onderdak, financiële hulp waar nodig, subsidies en onderwijs krijgen ze hier idd geen ene zak.
Moet je mij eens vertellen waar een reguliere migrant dat allemaal kan krijgen, want dan heb ik nog wat tegoed van vadertje staat!

Als partner van een migrant zal ik toch zeker wel dondersgoed weten hoe de vork in de steel zit, zeker? Ook jij kletst maar wat uit je nek. Reguliere migranten moeten geld meenemen c.q een partner hebben die alles voor ze betaald. De staat betaald NIETS voor ze (En terecht)

Rot dus even op met die kulverhalen zeg
pi_34289995
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Ik vraag me af. Als degenen die zo zitten te janken dat is uitgezet haar levensonderhoud en eventuele uitkeringen zouden moeten betalen zouden ze dan nog zo tegen haar uitzetting zijn?
Aangezien de voorzieningen voor asielzoekers uit de algemene middelen betaald worden, betalen ze er ook aan mee
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:28:43 #152
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34290031
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef Quarks het volgende:

[..]

Dan mogen ze jou als eerste het land uitzetten, zo te zien ben je niet inzetbaar in de kenniseconomie.

Als je had gelezen, zag je dat het hier om iemand ging die voor oorlog is weggevlucht en hierdoor asiel heeft gekregen.
Oorlog is voorbij, persoontje terug.
Hoogopgeleid ben ik niet nee, maar ik werk wel 40 tot 50 uur in de week, Ik volg wel constant opleidingen om mijn kennis te vergroten.

Ik kots op mensen die doelbewust op kosten van de staat leven en weigeren mee te participeren in onze samenleving, We zijn de laatste afgelopen jaren overspoelt met dit soort walgelijke figuren.

Nederland zou iedere mogelijkheid moeten benutten om kennis binnen te halen, ook als dit een oorlogs vluchteling betreft ja!!

Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan het australische / amerikaanse asielbeleid. Heb je een kwaliteit die de maatschappij goed kan gebruiken dan ben je welkom, heb je de maatschappij niks te bieden dan blijft de deur dicht.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:31:46 #153
100054 Quarks
pi_34290117
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Hoogopgeleid ben ik niet nee, maar ik werk wel 40 tot 50 uur in de week, Ik volg wel constant opleidingen om mijn kennis te vergroten.

Ik kots op mensen die doelbewust op kosten van de staat leven en weigeren mee te participeren in onze samenleving, We zijn de laatste afgelopen jaren overspoelt met dit soort walgelijke figuren.

Nederland zou iedere mogelijkheid moeten halen om kennis binnen te halen, ook als dit een oorlogs vluchteling betreft ja!!
Klopt, maar dat heeft hier niets mee te maken

Dan moet die persoon onder andere omstandigheden asiel aanvragen.
Op dit ogenblik is zijn traject in Nederland voorbij, of hij nu VWO, VMBO of helemaal niets doet.
quote:
Nederland zou een voorbeeld moeten nemen aan het australische / amerikaanse asielbeleid. Heb je een kwaliteit die de maatschappij goed kan gebruiken dan ben je welkom, heb je de maatschappij niks te bieden dan blijft de deur dicht.
Amerikaans asielbeleid
Je hoeft alleen maar aan een loterij mee te doen om een verblijfsvergunning te bemachtigen.

Australië heeft die mensen nodig, ze werven actief migranten naar hun land toe.
Daar is nog volop ruimte voor ze, hier niet echt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Quarks op 20-01-2006 20:37:59 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:33:35 #154
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_34290187
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Flikker toch op wereld verbeteraar. Nederland heeft opgeleide mensen nodig, kansarmen paracieten die thuis zitten te niks nutten hebben we hier al meer dan genoeg.

Willen we over 20 jaar nog wat betekenen in de wereld dan hebben we ASAP (hoog)opgeleiden mensen nodig die de armen uit de mauwen willen steken voor Nederland. Maar nee Nederland doet hard zijn best om zijn kennis zo snel mogelijk af te stoten naar het buitenland. HULDE!!!!
Je kunt je uitzetbeleid nu eenmaal niet baseren op de IQ-waarde van een asielzoeker. Dat is wat ik wil zeggen. Snap you?

Voorbeeld: Jij schrijft 'mauwen' ipv 'mouwen' en 'paracieten' ipv 'parasieten', dat vind ik betrekkelijk dom. Als je een asielzoeker zou zijn, zou jij dus eerder het land uitmoeten dan een asielzoeker die wel goed kan spellen. Eerlijk en rechtvaardig hè?
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:34:00 #155
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34290205
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Quarks het volgende:

[..]

Klopt, maarat heeft hier niets mee te maken
Maarat Zegt er een wat over mijn gramatica
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:37:44 #156
100054 Quarks
pi_34290341
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Maarat Zegt er een wat over mijn gramatica
Een typo is iets anders dan een taalfout (mauw i.p.v. mouw).
Wordt de discussie je teveel?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:40:16 #157
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34290423
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je kunt je uitzetbeleid nu eenmaal niet baseren op de IQ-waarde van een asielzoeker. Dat is wat ik wil zeggen. Snap you?
Daar zou ik wel voorstander van zijn. Als jij kan bewijzen dat je een wetenschappijke opleiding kan volgen en ook nog over westerse normen en waarden beschikt dan zou je per direct een verblijfsvergunning moeten krijgen.
quote:
Voorbeeld: Jij schrijft 'mauwen' ipv 'mouwen' en 'paracieten' ipv 'parasieten', dat vind ik betrekkelijk dom. Als je een asielzoeker zou zijn, zou jij dus eerder het land uitmoeten dan een asielzoeker die wel goed kan spellen. Eerlijk en rechtvaardig hè?
Daar zit inderdaad wat in. Alleen als ik mijzelf moet presenteren naar een bedrijf / in een bedrijf dan maak ik deze fouten niet
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:41:31 #158
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34290466
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef Quarks het volgende:

[..]

Een typo is iets anders dan een taalfout (mauw i.p.v. mouw).
Wordt de discussie je teveel?
Helaas heb ik me inderdaad laten verleiden om een kinderachtige reactie te plaatsen op jou kinderachtige post ja
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:42:24 #159
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_34290506
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Quarks het volgende:

Amerikaans asielbeleid
Je weet verdomt goed wat ik bedoel
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:42:54 #160
100054 Quarks
pi_34290521
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:40 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Daar zou ik wel voorstander van zijn. Als jij kan bewijzen dat je een wetenschappijke opleiding kan volgen en ook nog over westerse normen en waarden beschikt dan zou je per direct een verblijfsvergunning moeten krijgen.
We hebben niet alleen mensen nodig met academische kwaliteiten, maar ook lager opgeleide mensen.
quote:
[..]

Daar zit inderdaad wat in. Alleen als ik mijzelf moet presenteren naar een bedrijf / in een bedrijf dan maak ik deze fouten niet
Omdat er in uitspraak geen verschil zit nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')