Behoefte wel, zin niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
ja in het berggebied. logisch. je ziet overal wel waar dat soort volk nog steeds voor vrouwonvriendelijk beleid kiest. ook de grotere steden van kosovo hebben behoefte aan een meisje van het vwo.
Ja, en in de grote steden is het heel prettig voor een vrouwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
nogmaals mwan dat gebeurt in de afgelegen gebieden, waar enge mannetjes het woord van god nog steeds zo interpreteren dat ze er altijd voordeel van hebben.
in vrijwel elke hoofdstad is een liberaal beleid. vrijheid, consumptie, vrouwen die ook wat te zeggen hebben etc. waarom zou dat in de grote steden van kosovo niet zo zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en in de grote steden is het heel prettig voor een vrouw![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Woutey het volgende:
laat haar het examen doen, en daarna terug naar kosovo.
kan ze daar aan een universiteit studeren.
iedereen blij toch?
Nee, maar stel da regels op die humaan zijn. Het zijn immers wel mensen, geen cijfers of papiertjes. Er wordt helaas wel zo naar gekeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Tja regels zijn regels. Erg he? Ik weet wat, laten we overal uitzonderingen voor maken
Dan moet je mijn "pleidooien" eens beter lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. en die honderduizenden wil jij eigenlijk ook hier hebben als ik al je pleidooien mag geloven.
Aangezien ze de opleiding niet afgemaakt heeft, is de opleiding dus nutteloos geweest en mag ze alles overnieuw doen in Kosovoquote:het meisje mag blij zijn zulk een hoge opleiding gevolgd te hebben, heeft ze erg veel aan in kosovo. tweetalig, vette voorsprong op haar medeleerlingen en straks welkom op elke universteit. beter kan het toch niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho je vergeet nog steeds te kijken naar de zelfde póst etc... ten tijde van paars.
Wat is humaan? Regels die rekening moeten houden met de gevoelsmens?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:31 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nee, maar stel da regels op die humaan zijn. Het zijn immers wel mensen, geen cijfers of papiertjes. Er wordt helaas wel zo naar gekeken.
get a lifequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Mainport het volgende:
VWO'ers boos over uitzetting klasgenote
De beknopte versie: op mijn school, de Driemark in Winterswijk, hebben ze een achttienjarige VWO-scholiere zonder pardon uit het leslokaal getrokken en in de cel gestopt. Ze zit nu (volgens mij) in Den Haag, en zal binnenkort het land uit worden gezet. In haar geboorteland Kosovo zal ze als inmiddels negentienjarige in de brugklas worden geplaatst, terwijl ze nu haar examen bijna binnenheeft.
Belachelijk! Ik hoop dat ze nu het stadhuis aan het afbreken zijn. Bah.
Humaan is inderdaad subjectief. Ik denk echter wel dat als het beleid om mensen gaat, dat mensen geen papiertjes en cijfers worden en dat gebeurt op deze manier wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat is humaan? Regels die rekening moeten houden met de gevoelsmens?Denk je dat een ambtenaar zich niet houdt aan de humane regels? Wat voor jouw humaan is, kan voor een ander niet zijn.
Helaas denken mensen dat er wel zo wordt gekeken![]()
Ik zag in je profiel dat je nog een student bent (was ik het nog maar). Wacht maar tot je gaat werken en écht in de maatschappij gaat draaien. Dan wordt je een papiertje en een cijfertje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:04 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Humaan is inderdaad subjectief. Ik denk echter wel dat als het beleid om mensen gaat, dat mensen geen papiertjes en cijfers worden en dat gebeurt op deze manier wel.
Snap wat je bedoelt. Het is ook iets van de maatschappij wat mijn tegenstaat. Het draait in de maatschappij om cijfers en papiertjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik zag in je profiel dat je nog een student bent (was ik het nog maar). Wacht maar tot je gaat werken en écht in de maatschappij gaat draaien. Dan wordt je een papiertje en een cijfertje.![]()
Dus als je de juiste cijfers en papiertjes niet hebt en je gaat tóch in de schoolbanken zitten, dan is het niet verwonderlijk dat ze van school wordt gehaald en linea recta naar DH wordt gedeponeerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Het is ook iets van de maatschappij wat mijn tegenstaat. Het draait in de maatschappij om cijfers en papiertjes.
en zo is het. maar het alternatief is totaal niet werkbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Het is ook iets van de maatschappij wat mijn tegenstaat. Het draait in de maatschappij om cijfers en papiertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |