Tja nu is het allemaal heel zielig voor haar omdat je haar kent. Als het een of andere vage neger uit A'dam was zou je er geen reet om geven. Lekker hypocriet. Maar ik ben ook wel voor het "geval per geval"- bekijken van uitzettingen. Maar goed, vaak is het lastig om de waarheid te achterhalen. En ach, uitgezet worden naar Kosovo, er zijn ergere dingen.quote:
Waarom zou dat hypocriet zijn? Het is logisch dat je je druk maakt om mensen die je kent, daar is niks hypocriet aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Tja nu is het allemaal heel zielig voor haar omdat je haar kent. Als het een of andere vage neger uit A'dam was zou je er geen reet om geven. Lekker hypocriet. Maar ik ben ook wel voor het "geval per geval"- bekijken van uitzettingen. Maar goed, vaak is het lastig om de waarheid te achterhalen. En ach, uitgezet worden naar Kosovo, er zijn ergere dingen.
Weinig aan toe te voegen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Vhiper het volgende:
Weer een prachtig voorbeeldje van het compleet falen van het beleid van Verdonk![]()
Is er eentje die naar school gaat, Nederlands leert, etc, pakken ze die op, terwijl er honderdduizenden illegalen rondzwerven die rotzooi trappen en met rust gelaten worden.
Illegaal is overdreven, het gaat alleen om een stukkie papier...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef BobRooney het volgende:
Ze zit hier toch illegaal? Of niet?
Ik bedoel ook niet dat je je er niet druk om mag maken, het gene wat ik hypocriet vind is dat "het gemeentehuis gesloopt moet worden" enz. Ik bedoel nu is de wereld ineens te klein, terwijl dit de dagelijkse gang van zaken is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Waarom zou dat hypocriet zijn? Het is logisch dat je je druk maakt om mensen die je kent, daar is niks hypocriet aan.
Ik weet niet of je ooit in Kosovo bent geweest, waarschijnlijk niet. Ik denk dan ook dat het bijzonder kortzichtig is om te stellen dat er ergere dingen zijn.
zo zo. en die honderduizenden wil jij eigenlijk ook hier hebben als ik al je pleidooien mag geloven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Vhiper het volgende:
Is er eentje die naar school gaat, Nederlands leert, etc, pakken ze die op, terwijl er honderdduizenden illegalen rondzwerven die rotzooi trappen en met rust gelaten worden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef BobRooney het volgende:
Ze zit hier toch illegaal? Of niet?
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Er klopt helemaal niets van dit beleid!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Vhiper het volgende:
Weer een prachtig voorbeeldje van het compleet falen van het beleid van Verdonk![]()
Ze kent de taal niet. Bovendien moet ze helemaal weer in de brugklas beginnen. Fijn is dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. en die honderduizenden wil jij eigenlijk ook hier hebben als ik al je pleidooien mag geloven.
het meisje mag blij zijn zulk een hoge opleiding gevolgd te hebben, heeft ze erg veel aan in kosovo. tweetalig, vette voorsprong op haar medeleerlingen en straks welkom op elke universteit. beter kan het toch niet.
ja ja, ook henk westbroek heeft er over geschreven, verhuizen doet even pijn.
volgens mij heeft niemand hier in nederland behalve een paar rijke regeringsdudes die het toch geen tering kan schelen dit afgesprokenquote:
Ja en wie hebben op ze gestemd, duh!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef thedude0 het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand hier in nederland behalve een paar rijke regeringsdudes die het toch geen tering kan schelen dit afgesproken
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Woutey het volgende:
laat haar het examen doen, en daarna terug naar kosovo.
kan ze daar aan een universiteit studeren.
iedereen blij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |