Nee he... maarja, ik schat dat zo'n 5% van de nu gemaakte allianties ook daadwerkelijk overleefd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef Hamotje het volgende:
Ik snap echt niet dat die gasten nu al alianties maken, je hebt er nu nog geen ene ruk aan
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef GorgeousRose het volgende:
tsssk... jij durftik dacht trouwens al dat die nie meer bestond die alliantie?? mah jah...
Heb je der plezier aan gehad?
quote:Graanakker vernietigd
Het dorp is compleet verwoest
Meedogenloze killer...quote:
Je krijgt er geen punten voor, maar het is gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Meedogenloze killer...Je kunt toch beter de recourses jatten?
heb je meer aan
of krijg je hier vele aanvals puntjes door? Als dat zo is ga ik da ook maar eens doen
hmm.. nou vooruit danquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je krijgt er geen punten voor, maar het is gewoon leuk om te doen
En ik heb op het moment van elke grondstof zo'n 4000 per uur aan inkomen, dus ik merk die 100 meer of minder niet echt
Twilight... ken ik meer mensen van jahquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef DJKoster het volgende:
Twillight is tof, alles is daar lekker strak geregeld.![]()
En ze hebben een leuk 'speelgoedje' waar ik niets over mag vertellen![]()
Foei!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb de laatste speler van Teddy van 250 naar 0 pop geschoten![]()
Alleen inactivesquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Foei!![]()
das niet leuk om te doen!
Ik zelf gebruik alleen katapulten in situaties waar het echt nodig is (bij overnamens van dorpen) voor de rest nooit. Ik vind het niet leuk om spelers die kleiner zijn zomaar weg te schieten.
Zou jij toch moeten weten, aangezien dat bij iemand in je vorige alliantie is gebeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |