Nee he... maarja, ik schat dat zo'n 5% van de nu gemaakte allianties ook daadwerkelijk overleefd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:45 schreef Hamotje het volgende:
Ik snap echt niet dat die gasten nu al alianties maken, je hebt er nu nog geen ene ruk aan
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef GorgeousRose het volgende:
tsssk... jij durftik dacht trouwens al dat die nie meer bestond die alliantie?? mah jah...
Heb je der plezier aan gehad?
quote:Graanakker vernietigd
Het dorp is compleet verwoest
Meedogenloze killer...quote:
Je krijgt er geen punten voor, maar het is gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Meedogenloze killer...Je kunt toch beter de recourses jatten?
heb je meer aan
of krijg je hier vele aanvals puntjes door? Als dat zo is ga ik da ook maar eens doen
hmm.. nou vooruit danquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je krijgt er geen punten voor, maar het is gewoon leuk om te doen
En ik heb op het moment van elke grondstof zo'n 4000 per uur aan inkomen, dus ik merk die 100 meer of minder niet echt
Twilight... ken ik meer mensen van jahquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef DJKoster het volgende:
Twillight is tof, alles is daar lekker strak geregeld.![]()
En ze hebben een leuk 'speelgoedje' waar ik niets over mag vertellen![]()
Foei!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb de laatste speler van Teddy van 250 naar 0 pop geschoten![]()
Alleen inactivesquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:59 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Foei!![]()
das niet leuk om te doen!
Ik zelf gebruik alleen katapulten in situaties waar het echt nodig is (bij overnamens van dorpen) voor de rest nooit. Ik vind het niet leuk om spelers die kleiner zijn zomaar weg te schieten.
Zou jij toch moeten weten, aangezien dat bij iemand in je vorige alliantie is gebeurd![]()
Godverdomme, komen die nerdjes weer mijn spel verpesten...quote:om precies 20:00 heeft ZAFT de oorlog verklaard aan
--LP--
Nah, ze zullen zich wel weer vervelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:18 schreef LostFormat het volgende:
Was er een aanleiding?
Edit: zie net dat ik door de 1000 inwoners ben gegaan vandaag.
Damn!quote:
Moet je beersoft is zien:p die zit in onze alliantie en wordt aardig goed verdedigdquote:Op zondag 12 februari 2006 23:45 schreef DJKoster het volgende:
Whehehe, samen met je alliantie zorgen dat iemand zijn dorp niet word overgenomen is cool..
Eerst zo goed als 800 Zwaardvechters en 11 katapulten slopen en een paar minuten later de onderleider zien sterven is erg mooi om te zien, de aanvaller was er niet zo blij mee![]()
Eerst alles naar 1, dan alles naar 2 etc. etc. Dan heb je er het meeste aan, zeker in het begin, want van 1 naar 2 is al een stuk duurder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef Fliepke het volgende:
Wat kan ik nu als n00b nu beter doen. Zoveel mogelijk veldjes upgraden naar level 1 of ietsjes meer investeren en een aantal veldjes naar level 2 brengen?
quote:
Ik begrijp je keuze volledig. Als je genoeg graan per uur hebt wil ik je best een keer komen versterken mocht het nodig zijn (IG heet ik ook Zebbie stuur me maar een PM)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb al m'n velden op lvl 10 en momenteel dus een behoorlijk zwakke verdediging.
Hét perfecte doel voor een raid, en jij denkt dat ik nu ga vertellen waar m'n dorp is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |