thxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:34 schreef Sautor het volgende:
Sautor`s dorp Brengt naar kogelcity
Aankomst 5:09:55 u. om 04:44
Grondstoffen 0 | 0 | 500 | 500
Doe ik t wel
Ik hoorde wat over NPC-dorpen en ooit eens een "barbarian invasion"?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef jorryt het volgende:
[..]
Niet echt, s1 loopt precies gelijk met s2 en s3 qua gebouwen enzo.
Zeik niet, ik heb dit ge c/p't van het travian forum. Heb zelfs geen moment naar de url van het plaatje gekeken. Maargoed, ff de link er uit vissen en in een nieuw venster openen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef ZigoSOS het volgende:
Waarom blijft iedereen toch ImageShack gebruiken
Al geprobeerd om dit adres: http://home.tiscali.nl/erik_erik/travian1/ in dat vakje te zetten? Dan hoef je niks te looien enzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef Zebbie het volgende:
Werkt niet icm de aangepaste browser die ik gebruik
Mwoah, je moet gewoon even goed verklaren waarom jij in NAVO wil en wat jij NAVO kan bieden. Je aanvraag gaat op het forum en daar wordt er gestemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef DJKoster het volgende:
Pff... NOVA wil wel alles van je weten voordat je lid mag worden..![]()
Gast please man.. Je blijft continu schooien iedereen moest bij 0 beginnen. En 1 keer vragen is meer dan zat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef peksin het volgende:
Zou iemand anders mij dan mssn nog wat goederen toe willen sturen? Ingame naam: tommans. Dan ben ik je eeuwig dankbaar en zal ik in een later stadium ook jou helpen.
Ik wou het zelf niet zeggen. En die dankbaarheid is ook vrij relatief, heb voor m'n zending van gisteren geen enkel bedankje ontvangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:40 schreef Hamotje het volgende:
[..]
Gast please man.. Je blijft continu schooien iedereen moest bij 0 beginnen. En 1 keer vragen is meer dan zat.
Jullie hebben wel gelijk, zal er bij deze mee kappen, ik was ff wanhopig. En ik heb je echt wel een bedankje gestuurd!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik wou het zelf niet zeggen. En die dankbaarheid is ook vrij relatief, heb voor m'n zending van gisteren geen enkel bedankje ontvangen.
Hmm, je hebt gelijk. Ik was 't glad vergeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:55 schreef peksin het volgende:
En ik heb je echt wel een bedankje gestuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |