abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34696081
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tool was in 2001 groots op PP, dus waarom zou het persé weer zo slecht worden als jouw ervaring van 3 jaar geleden?
Als je Tool al groots vind, tsja..
quote:
Tja van mij hoeft het niet.... Maar zoals eerder gezegd: je moet ook eten, dus van mij mag het.
In ieder geval een band die probeert iedere keer een goede ceedee af te leveren ipv. te leunen op een middelmatig succesje van 5 jaar terug
quote:
Death Cab for Cutie is overigens nog altijd erg klein, dus ik zie werkelijk niet wat voor bezwaar je daartegen zou kunnen hebben. Of heb jij liever een festival met alleen maar acts die je leuk vindt, waardoor je de helft mist?
Dus je hebt het liefst een festival met middelmatigheid en zwakke broeders omdat je zo die één of twee grote namen tenminste kunt zien
Dat kun je niet menen hoop ik..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34698133
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik heb Tool 3 jaar terug gezien in het Goffertpark, wat ten-en-krom-me-nd slecht zeg! Een gebodypainte zanger die een beetje interessant staat te doen op erg matige metaldeuntjes (en ja, ik ken Tool al eerder dan het gros hier op fok! dus je hoeft me niet uit te leggen hoe goed het eigenlijk is )
Ondanks dat het een zwak optreden was (in het daglicht, slecht geluid, nauwelijks video) was het een verademing na al die true metalbands die al twintig jaar op hetzelfde succes teerden. Slayer was bijvoorbeeld niet slecht, maar het als ik voor die show extra had moeten betalen dan had ik mijn geld terug gevraagd. Het was precies hetzelfde als de vorige keer toen ze er waren. En zo is het met het gros van die ouwe metalbands gesteld helaas. Okee, dat je de kunstuitingen van Keenan niet begrijpt vind ik normaal (ik snap ze ook niet, en volgens mij is dat ook de bedoeling) maar Tool afdoen als een overschatte band (dat maak ik hier namelijk uit op) slaat nergens op.
pi_34698306
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ondanks dat het een zwak optreden was (in het daglicht, slecht geluid, nauwelijks video) was het een verademing na al die true metalbands die al twintig jaar op hetzelfde succes teerden. Slayer was bijvoorbeeld niet slecht, maar het als ik voor die show extra had moeten betalen dan had ik mijn geld terug gevraagd. Het was precies hetzelfde als de vorige keer toen ze er waren. En zo is het met het gros van die ouwe metalbands gesteld helaas. Okee, dat je de kunstuitingen van Keenan niet begrijpt vind ik normaal (ik snap ze ook niet, en volgens mij is dat ook de bedoeling) maar Tool afdoen als een overschatte band (dat maak ik hier namelijk uit op) slaat nergens op.
Ik vind het een ernstig overschatte band zelfs... puur bekendheid vanwege hun artistieke (en immer weer dezelfde) videoclips en een zanger die niet terugdeinst een spektakel van zichzelf te maken. Muzikaal vind ik het echt niet veel bijzonders hoor

heb ik nou je gevoelens gekwetst?
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:58:34 #105
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34698665
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als je Tool al groots vind, tsja..
[..]
Ik zei dat het optreden groots was.... lezen wat er staat!
quote:
In ieder geval een band die probeert iedere keer een goede ceedee af te leveren ipv. te leunen op een middelmatig succesje van 5 jaar terug
[..]
dat kan en is een goed streven, maar ik vond en vind er geen bal aan.
quote:
Dus je hebt het liefst een festival met middelmatigheid en zwakke broeders omdat je zo die één of twee grote namen tenminste kunt zien
Nee, want dat stond er ook niet....... Lees het nog maar eens...
pi_34698787
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja
Deftones vind ik daarentegen weer wél zwaar okee... maakt dat het iets beter?
pi_34698952
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik zei dat het optreden groots was.... lezen wat er staat!
Raar dat ze een jaar later zo crappy waren dan..
quote:
dat kan en is een goed streven, maar ik vond en vind er geen bal aan.
Dat kan, heel erg veel mensen vinden het gelukkig wel een goede band
quote:
Nee, want dat stond er ook niet....... Lees het nog maar eens...
Stond er impliciet wel, maar ja.. ik heb liever zoveel mogelijk leuke bands en goede acts. Nogmaals, ik weet heus wel dat er compromissen zullen moeten worden gesloten. Tis geen reading of Glastonbury, maar toch
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:13:25 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34699296
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef kamagurka het volgende:
Stond er impliciet wel, maar ja.. ik heb liever zoveel mogelijk leuke bands en goede acts. Nogmaals, ik weet heus wel dat er compromissen zullen moeten worden gesloten. Tis geen reading of Glastonbury, maar toch
Dat stond er niet impliciet, maar ach...
Natuurlijk heeft iedereen zo veel mogelijk leuke acts, maar soms is het ook prettig om een uurtje rust te hebben.
pi_34700425
Placebo bevestigt zichzelf voor de zaterdag op hun eigen site! (gelezen op graz.nl forum)
Dikke kans dast ik dus ook maar naar pinkpop ga
watch like nobody's dancing
pi_34702184
't zal me benieuwen.. (which means: tvp)
pi_34709204
Geen slecht begin:
quote:
ANOUK * FRANZ FERDINAND
PLACEBO * TOOL * RACOON
OP PINKPOP 2006

Pinkpop pakt meteen goed uit bij de bekendmaking van de eerste 5 namen voor de komende 37e editie. Het zijn ook groepen die hoog scoren in de jaarlijkse lijst voor de "Gouden Tip" waarvan de Nederlandse groep RACOON de absolute "winnaar" is geworden. Via de website www.pinkpop.nl gaven in drie weken tijd meer dan 7000 unieke bezoekers drie namen op. In de top 20 staan verder de met veel prijzen gelauwerde en festivallieveling ANOUK, de Britse topgroep FRANZ FERDINAND (de revelatie van Pinkpop 2004), de zeer succesvolle Britse formatie PLACEBO en de veelbesproken Amerikaanse groep TOOL. De organisatie prijst zich gelukkig om deze vijf toppers te hebben kunnen vastleggen en de echte popliefhebber hoeft natuurlijk geen verdere toelichting over deze namen. Het volledige programma wordt bekendgemaakt op woensdag 8 maart in Paradiso Amsterdam.
pi_34709248
Idd
pi_34709401
Overigens was voor de verzending van de nieuwsbrief de bevestiging al te horen op 3FM bij Claudia de Breij.

Zij bevestigde echter ook Arctic Monkeys, maar die staan nog niet in het persbericht..

Overzichtje van geruchten en bevestigingen
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:08:10 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34709739
Een fraai begin!
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:13:39 #116
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34709926
bah bah bah... alweer FF

En mn ergste nachtmerrie is uitgekomen... Tool op Pinkpop... dan zal Lowlands er wel niet inzitten
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34709950
Wat is dit voor bullshit over een rock podium dat is ingeruilt voor kk muziek zo als Rap en R&B?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:14:53 #118
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34709967
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is dit voor bullshit over een rock podium dat is ingeruilt voor kk muziek zo als Rap en R&B?
Huh, waar hoe?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34710012
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef Siegfried het volgende:
Overigens was voor de verzending van de nieuwsbrief de bevestiging al te horen op 3FM bij Claudia de Breij.

Zij bevestigde echter ook Arctic Monkeys, maar die staan nog niet in het persbericht..

Overzichtje van geruchten en bevestigingen
Dan ga ik ook maar naar pinkpop haha, aangezien ik geen kaartje voor 27 februari heb

Handige site trouwens!
pi_34710025
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Huh, waar hoe?
Ze willen dit soort evenementen als pinkpop en Lowlands toch meer all music maken ofzo.
Dus meer rap dance trance en al die troep en minder Rock
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_34710157
Ok, Arctic Monkeys komen NIET

Ik heb zojuist met Jan Smeets gemaild, en hij heeft dit gerucht ontkracht met de volgende mededeling:
quote:
Helaas zijn/is de ARTIC MONKEYS niet beschikbaar
in de periode van Pinkpop 2006.
Dus al die berichten valt onder de noemer
"wishful thinking"
pi_34710267
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Siegfried het volgende:
Ok, Arctic Monkeys komen NIET

Ik heb zojuist met Jan Smeets gemaild, en hij heeft dit gerucht ontkracht met de volgende mededeling:
[..]
Ah nee
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:24:46 #123
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34710283
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:
bah bah bah... alweer FF

En mn ergste nachtmerrie is uitgekomen... Tool op Pinkpop... dan zal Lowlands er wel niet inzitten
Waarom die negatieve benadering weer? Waarom niet de positieve dingen zien?
pi_34710327
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:
bah bah bah... alweer FF

Misschien moet je dan maar eens van je 1-festival-per-jaar-en-dat-is-lowlands-ritme af
pi_34710678
Ook Alice Cooper komt NIET

Wederom gemaild met Jan Smeets:
quote:
Dat van Alice Cooper was/is echt grote onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')