gebeurt toch nog niet.... t i s pas een echte bevestiging als we het van de organisatie van PP horen,en dat krijg je pas te horen bij de persconverentie in paradiso in maart. Hooguit als een band t verkeerd op zn site zet ofzo dat t uitlekt, maar anders zal je echt nog effe geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:42 schreef Dupje het volgende:
De eerste echte bevestigingen mogen nu wel komen hoor!
hij werd vanmorgen nog wakkergebeld bij Gielquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:02 schreef Siegfried het volgende:
Jan Smeets is vandaag jarig
Hij is 61 geworden![]()
heeft ie nog wat laten vallen in de zin van verwachte acts?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij werd vanmorgen nog wakkergebeld bij Giel
haha, profiteren van de slaperige toestand van ome jan en hem meteen alles vragenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft ie nog wat laten vallen in de zin van verwachte acts?
Muse, bloodhound gang (die band met die paar suffe hitjes in de 90s), Arctic monkeys, deathcab for cutie, tool, zuco103, sugarbabes, dropkick murphys.. dat soort niet-bands (waar je dan nog veel voor moet neertikken), dáár zou ik mee zitten, maargoedquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:17 schreef superheist het volgende:
Ik ziet er niet mee, het enige waar ik écht mee zou zitten zijn de matige nederlandse acts, met als favouriet: Kane
Tool zou ik echt wel in de 3fm tent willen zien hoor, als Tent-afsluiter Maandag bv. Arctic monkeys hebben leuke liedjes.. maar weet natuurlijk niet of ze ook op een festival passen. Maar jij hebt liever Kane dan jou lijstje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Muse, bloodhound gang (die band met die paar suffe hitjes in de 90s), Arctic monkeys, deathcab for cutie, tool, zuco103, sugarbabes, dropkick murphys.. dat soort niet-bands (waar je dan nog veel voor moet neertikken), dáár zou ik mee zitten, maargoed
Placebo is een alleraardigst begin zou ik zeggen
Ik heb Tool 3 jaar terug gezien in het Goffertpark, wat ten-en-krom-me-nd slecht zeg!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef superheist het volgende:
[..]
Tool zou ik echt wel in de 3fm tent willen zien hoor, als Tent-afsluiter Maandag bv. Arctic monkeys hebben leuke liedjes.. maar weet natuurlijk niet of ze ook op een festival passen. Maar jij hebt liever Kane dan jou lijstje?
Tool was in 2001 groots op PP, dus waarom zou het persé weer zo slecht worden als jouw ervaring van 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb Tool 3 jaar terug gezien in het Goffertpark, wat ten-en-krom-me-nd slecht zeg!Een gebodypainte zanger die een beetje interessant staat te doen op erg matige metaldeuntjes (en ja, ik ken Tool al eerder dan het gros hier op fok! dus je hoeft me niet uit te leggen hoe goed het eigenlijk is
)
Ze schijnen anders hun faam vooral aan de live-optredens te danken hebben. Dat het muzikaal allemaal niet superieur is, doet dan toch niet ter zake? Dat is bij Kaiser Chiefs ook niet zo en toch geven die erg fijne live-optredens.quote:Arctic Monkeys is natuurlijk een hype eersteklas (niet de beste daarvan overigens) en de meeste van die andere bandjes ook.
Tja van mij hoeft het niet.... Maar zoals eerder gezegd: je moet ook eten, dus van mij mag het.quote:Nee, ik heb liever Placebo dan een van deze bands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |