abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 19:11:10 #51
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34387226
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Programma Pinkpop 2006

Kane (op tv bevestigd)
Door wie?
pi_34387995
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Door wie?
geen idee, dit jaar hopelijk als kermisattractie in de schiettent
pi_34390064
quote:
Programma Pinkpop 2006

er zijn nog geen officiële bevestigingen, die worden vanaf 8 maart (persconferentie) verwacht

officieus bevestigd:

Alice Cooper (volgens http://www.sickthingsuk.co.uk/ )
Racoon (volgens René)
Kane (op tv bevestigd)
Anouk (volgens Dolf Jansen)

mogelijke kanshebbers (want al bevestigd voor Rock am Ring):

Deftones
Depeche Mode
Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs
Korn
Placebo

bevestigd voor het Island of Wight festival (het weekend na Pinkpop)
Goldfrapp
The Prodigy

sterke geruchten voor RaR en daarmee voor Pinkpop:
Alter Bridge, Bloodhound Gang, Coldplay, Danko Jones, Ill Nino, Kaizers Orchestra, Machine Head, Monster Magnet, Muse, Soulfly, System of a Down, The Bravery, The Darkness, The Streets, The Strokes, The Who, Tool, Type O Negative

sterke geruchten voor de zomerfestivals:
Radiohead, Smashing Pumpkins

bron: http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3409
Ik tel 1,5 interessante bands.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34390428
WAT moeten we in hemelsnaam met Alice Cooper? De genoemde Nederlandse bands mogen/moeten thuis blijven.
pi_34390500
Ik ben erg benieuwd welke derderangs niet-rockbands ze deze keer gaan uitnodigen.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_34390907
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ik tel 1,5 interessante bands.
je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onder

wel weinig nieuwe bands, ongeveer drie kwart van deze bands heb ik al eens of meerdere keren gezien op de festivals de laatste 3, 4 jaar

de strokes mogen er ook wel eens bij zitten trouwens, die hebben op het vaste europese land tot nu toe vooral geschitterd in afwezigheid
voorheen: -
pi_34391088
Komt Kane weer? Die waren toch allang internationaal doorgebroken? Hij roept iig al 5 jaar dat ze volgend jaar internationaal door gaan breken, dus ik neem aan dat hij dan toch wel aan het touren is in Amerika en Azië.
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_34393316
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef t.s het volgende:

[..]

je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onder
Nee dan had ik 0 interessante bands herkend.

Nu is het Nu-metal en aanverwante rotzooi + Nederlandse rotzooi + Hypes van vorige festivaljaar + Radiohead (1) + Smashing Pumpkins die ik best wel is live zou willen zien (0,5). =1,5 interessante bands. Excuses voor mijn ongenuanceerde mening.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34397353
Coldplay is net klaar met 8/9 maanden touren ofzo, lijkt me sterk dat ze dan weer naar een festival gaan..

Maar áls ze gaan is dat wel heel vet..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 23 januari 2006 @ 23:12:43 #60
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34397428
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Coldplay is net klaar met 8/9 maanden touren ofzo, lijkt me sterk dat ze dan weer naar een festival gaan..

Maar áls ze gaan is dat wel heel vet..
Laat ik me voorzichtig uitdrukken en zeggen dat de meningen daarover verdeeld zijn
pi_34400090
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Laat ik me voorzichtig uitdrukken en zeggen dat de meningen daarover verdeeld zijn
eensch.... t mag van mij ook wegblijven....maar waarschijnlijk dat een hoop mensen er gelukkig mee zijn
pi_34401521
Radiohead, The Cure of Arcade Fire doen mij definitief naar pinkpop komen.

Coldplay hoeft voor mij echt niet meer, heb het helemaal gehad met ze.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:44:07 #63
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_34404056
Klinkt goed! Behalve Kane en Anouk natuurlijk, maar je bent gelukkig niet verplicht om alles te zien en te horen
pi_34404327
ome Jan zal toch nog wat beters uit de hoge hoed moeten gaan toveren dan de namen in het laatste lijstje.... de deftones zijn wel cool, en de smashing pumpkins ook....maar voor de rest valt t wat tegen....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:05:10 #65
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34408733
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:02 schreef kroegtijger het volgende:
ome Jan zal toch nog wat beters uit de hoge hoed moeten gaan toveren dan de namen in het laatste lijstje.... de deftones zijn wel cool, en de smashing pumpkins ook....maar voor de rest valt t wat tegen....
Laten we wel even opmerken dat dit lijstje niet van bureau pinkpop komt, voor we ze alvast weer aan de schandpaal nagelen
pi_34408867
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:

[..]

Laten we wel even opmerken dat dit lijstje niet van bureau pinkpop komt, voor we ze alvast weer aan de schandpaal nagelen
goed punt
misschien komen ze wel met namen waar we nog helemaal niet aan gedacht hadden
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:16:05 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34409087
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

goed punt
misschien komen ze wel met namen waar we nog helemaal niet aan gedacht hadden
zoals bijvoorbeeld: The Faint en Pj Harvey
pi_34413774
Nou, Radiohead en The Strokes zouden het al waard maken te gaan.. Maar van die andere namen word ik niet echt warm.. (Muse is ook wel ok).
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_34418405
quote:

Deftones
Depeche Mode
Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs
Korn
Placebo
Voor deze bands zou ik nog wel één dag willen komen, als ze die troep nou op de andere dagen doen, prima
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34426324
Depeche Mode staat tweede pinksterdag in Bremen en de dagen ervoor op RiP/RaR, die kan dus van het lijstje.
pi_34431620
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Voor deze bands zou ik nog wel één dag willen komen, als ze die troep nou op de andere dagen doen, prima
een dagjesmens

pi_34431651
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Kimsomnia het volgende:
Depeche Mode staat tweede pinksterdag in Bremen en de dagen ervoor op RiP/RaR, die kan dus van het lijstje.
Ome jan had al verteld dat die niet kwamen dacht ik
pi_34432702
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

een dagjesmens

Jij bent zeker zo'n tenthippie die éénmaal per jaar naar een festival gaat en dan denkt dat hij weer helemaal op de hoogte is van de stand van zaken op muzikaal gebied? Lekker bier gooien in de modder

pi_34432775
Verder heb ik gewoon geen zin ergens veel geld voor te dokken terwijl er dan allerlei kutten spelen zoals zeikanouk of kutkane, dan liever één dag naar fields of rock bijvoorbeeld
pi_34436487
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n tenthippie die éénmaal per jaar naar een festival gaat en dan denkt dat hij weer helemaal op de hoogte is van de stand van zaken op muzikaal gebied? Lekker bier gooien in de modder

maar natuurlijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')