Door wie?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Programma Pinkpop 2006
Kane (op tv bevestigd)
Ik tel 1,5 interessante bands.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Programma Pinkpop 2006
er zijn nog geen officiële bevestigingen, die worden vanaf 8 maart (persconferentie) verwacht
officieus bevestigd:
Alice Cooper (volgens http://www.sickthingsuk.co.uk/ )
Racoon (volgens René)
Kane (op tv bevestigd)
Anouk (volgens Dolf Jansen)
mogelijke kanshebbers (want al bevestigd voor Rock am Ring):
Deftones
Depeche Mode
Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs
Korn
Placebo
bevestigd voor het Island of Wight festival (het weekend na Pinkpop)
Goldfrapp
The Prodigy
sterke geruchten voor RaR en daarmee voor Pinkpop:
Alter Bridge, Bloodhound Gang, Coldplay, Danko Jones, Ill Nino, Kaizers Orchestra, Machine Head, Monster Magnet, Muse, Soulfly, System of a Down, The Bravery, The Darkness, The Streets, The Strokes, The Who, Tool, Type O Negative
sterke geruchten voor de zomerfestivals:
Radiohead, Smashing Pumpkins
bron: http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3409
je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onderquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik tel 1,5 interessante bands.![]()
Nee dan had ik 0 interessante bands herkend.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef t.s het volgende:
[..]
je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onder
Laat ik me voorzichtig uitdrukken en zeggen dat de meningen daarover verdeeld zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Coldplay is net klaar met 8/9 maanden touren ofzo, lijkt me sterk dat ze dan weer naar een festival gaan..
Maar áls ze gaan is dat wel heel vet..
eensch.... t mag van mij ook wegblijven....maar waarschijnlijk dat een hoop mensen er gelukkig mee zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat ik me voorzichtig uitdrukken en zeggen dat de meningen daarover verdeeld zijn![]()
Laten we wel even opmerken dat dit lijstje niet van bureau pinkpop komt, voor we ze alvast weer aan de schandpaal nagelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:02 schreef kroegtijger het volgende:ome Jan zal toch nog wat beters uit de hoge hoed moeten gaan toveren dan de namen in het laatste lijstje.... de deftones zijn wel cool, en de smashing pumpkins ook....maar voor de rest valt t wat tegen....
goed puntquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laten we wel even opmerken dat dit lijstje niet van bureau pinkpop komt, voor we ze alvast weer aan de schandpaal nagelen
zoals bijvoorbeeld: The Faint en Pj Harveyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:09 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
goed punt
misschien komen ze wel met namen waar we nog helemaal niet aan gedacht hadden
Voor deze bands zou ik nog wel één dag willen komen, als ze die troep nou op de andere dagen doen, primaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Deftones
Depeche Mode
Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs
Korn
Placebo
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor deze bands zou ik nog wel één dag willen komen, als ze die troep nou op de andere dagen doen, prima
Ome jan had al verteld dat die niet kwamen dacht ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:23 schreef Kimsomnia het volgende:
Depeche Mode staat tweede pinksterdag in Bremen en de dagen ervoor op RiP/RaR, die kan dus van het lijstje.
Jij bent zeker zo'n tenthippie die éénmaal per jaar naar een festival gaat en dan denkt dat hij weer helemaal op de hoogte is van de stand van zaken op muzikaal gebied? Lekker bier gooien in de modderquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n tenthippie die éénmaal per jaar naar een festival gaat en dan denkt dat hij weer helemaal op de hoogte is van de stand van zaken op muzikaal gebied? Lekker bier gooien in de modder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |