Zeg ik, Gammaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat ook in het nieuwsbericht natuurlijk!![]()
Van het Graz-forum.quote:Het blijven nog geruchten, maar we hebben van een goede bron vernomen dat de Bloodhoundgang op Pinkpop, RockWerchter en Pukkelpop zal optreden.
Bron: http://www.rockminded.com/
Gepost door de beheerder van die site, dus de Bloodhound Gang is ook een zekerheidje lijkt mij.quote:
René is laatste tijd niet zo heel scherp meer en moet het ook van anderen hebben laatste tijd. Maar goed opzich heeft René het programma afgelopen jaren redelijk juist gehad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef ThomYorke het volgende:
[..]
Gepost door de beheerder van die site, dus de Bloodhound Gang is ook een zekerheidje lijkt mij.
ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
In ieder geval bij kut namen ga ik niet
Kans groot? Ze zijn al bevestigd voor meerdere dingen o.a. in UK.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef t.s het volgende:
RHCP lijkt mij niet, omdat jan smeets 2 a 3 jaar geleden zei dat er geen stadionacts meer naar pinkpop zouden komen, al is de kans dat ze gaan touren wel groot: op 9 mei komt het nieuwe album, stadium arcadium, uit! 2002 waren ze in europa, oa rock werchter, en stonden ze niet op pinkpop
Voortschrijdend inzicht noem ik datquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kans groot? Ze zijn al bevestigd voor meerdere dingen o.a. in UK.
Dus ze gaan tourenEn och een man kan altijd terugkomen van zijn eerder genoemde woorden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ook Deze post is van het grazforum getrokken maar inmiddels zit ik er een aantal jaar en R0n is over het algemeen een user die niet zomaar dingen post.. Dus keep this in mind..
bron: http://grazforum.comfusion.nl/showpost.php?p=134642&postcount=170quote:Re: Voorspelling Programma 2006
--------------------------------------------------------------------------------
Ik maakte maar een grapje. Ik dacht wat Jimmy kan dat kan ik ook. Helaas heb ik de radio niet gehaald!
Mijn excuses aan de mensen die hier de humor niet van inzien.
Het was trouwens ook niet echt een geloofwaardig lijstje. Ik denk niet dat Pinkpop dat kan betalen na de afgelopen slechte jaren.
Ik zag jouw reactie op Graz ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
@ Thom: ik las het idd..
Och zondagsmiddag humor
Maar ja die is dan wel weer scherpquote:
Door wie?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Programma Pinkpop 2006
Kane (op tv bevestigd)
Ik tel 1,5 interessante bands.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Programma Pinkpop 2006
er zijn nog geen officiële bevestigingen, die worden vanaf 8 maart (persconferentie) verwacht
officieus bevestigd:
Alice Cooper (volgens http://www.sickthingsuk.co.uk/ )
Racoon (volgens René)
Kane (op tv bevestigd)
Anouk (volgens Dolf Jansen)
mogelijke kanshebbers (want al bevestigd voor Rock am Ring):
Deftones
Depeche Mode
Franz Ferdinand
Kaiser Chiefs
Korn
Placebo
bevestigd voor het Island of Wight festival (het weekend na Pinkpop)
Goldfrapp
The Prodigy
sterke geruchten voor RaR en daarmee voor Pinkpop:
Alter Bridge, Bloodhound Gang, Coldplay, Danko Jones, Ill Nino, Kaizers Orchestra, Machine Head, Monster Magnet, Muse, Soulfly, System of a Down, The Bravery, The Darkness, The Streets, The Strokes, The Who, Tool, Type O Negative
sterke geruchten voor de zomerfestivals:
Radiohead, Smashing Pumpkins
bron: http://grazforum.comfusion.nl/showthread.php?t=3409
je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onderquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik tel 1,5 interessante bands.![]()
Nee dan had ik 0 interessante bands herkend.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef t.s het volgende:
[..]
je moet ook niet meteen ophouden met lezen als je kane en anouk ziet, de interessante bands staan wat verder naar onder
Laat ik me voorzichtig uitdrukken en zeggen dat de meningen daarover verdeeld zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 23:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Coldplay is net klaar met 8/9 maanden touren ofzo, lijkt me sterk dat ze dan weer naar een festival gaan..
Maar áls ze gaan is dat wel heel vet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |