die ene keer dat ik ze gezien heb op PP waren zequote:
20-05-02. Was briljantquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die ene keer dat ik ze gezien heb op PP waren ze
dat was toen aan het iende van de middag ofzo, daar was ik ook volgens mijquote:
Die keer daarvoor was nog veel briljanter. In de 3fm tent, alleen muscle museum nog in de top veertig gehad. Geweldig wat een gaaf optreden was dat. Dat optreden van 2002 was helaas een grote herhaling van het LL optreden van het jaar daar voor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was toen aan het iende van de middag ofzo, daar was ik ook volgens mij
Jaaa, nu ga ik wel denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:30 schreef nr.126 het volgende:
David Gray op de Pinkpop maandag
http://www.davidgray.com/news.php?id=1050048611
Ik heb ze in Duitsland live gezien, ze waren erg goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef ErikT het volgende:
Coldplay Live lijkt me niet echt spannend
Ik op Rock Werchter en ik vond het vrij mat eigenlijk..quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb ze in Duitsland live gezien, ze waren erg goed.
Als coldplay ook op pinkpop komt dan ga ik dus echt wel.. heeft m'n vader toch echt ff mooi pech gehad met z'n 50e verjaardagquote:Op woensdag 15 februari 2006 06:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even naar tourdates gekeken van Coldplay en ik theorie moet het kunnen.
Maar och horen we de 8e wel
Of Life of agonyquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef kroegtijger het volgende:
coldplay hoeft voor mij eigenlijk niet zobeetje geforceerd gevoelige muziek
liever een band die met wat pit speelt....of nog mooier....ouderwetse ventilator-rock zoals Van Halen
Dat kan ik bij dezen inderdaad bevestigenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef ThomYorke het volgende:
Van Graz
[..]
Iemand die dit kan bevestigen?
Spamquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat kan ik bij dezen inderdaad bevestigen
http://www.festivalsite.com/download/download.php?file=2
tsja...we kunnen natuurlijk niet aan de gang blijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk niet dat het the cure wordt (naast dat ze maar een keer zouden optreden dit jaar) omdat ze in 1986 al op Pinkpop stonden.
Maar da's 20 jaar geleden!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk niet dat het the cure wordt (naast dat ze maar een keer zouden optreden dit jaar) omdat ze in 1986 al op Pinkpop stonden.
Nou ja, omdat Smeets in het filmpje van L1 zegt dat het een band is die hij al heel lang wil hebben ga ik er van uit dat de band nog nooit op Pinkpop heeft gestaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar da's 20 jaar geleden!
Ze zouden stom zijn die kans niet te pakken, maar ik denk dat meneer Smith de boot zal afhouden tot zijn eigen onnavolgbare tourplannen
Ik inderdaad ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Smeets in het filmpje van L1 zegt dat het een band is die hij al heel lang wil hebben ga ik er van uit dat de band nog nooit op Pinkpop heeft gestaan.
Ik ben benieuwd... De line-up van Pink Floyd zou ook wel iets zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Smeets in het filmpje van L1 zegt dat het een band is die hij al heel lang wil hebben ga ik er van uit dat de band nog nooit op Pinkpop heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |