Maak me FA en ik doe hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zouden ze ook eens moeten doen bij banmeldingen!![]()
Is het topic ineens weer open?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit zouden ze ook eens moeten doen bij banmeldingen!![]()
Ik heb de merge al aangevraagd, leermeesterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Tjabbo het volgende:
he alex kijk ook ff bij het gesloten tractor topique
Nee je geeft aan dat er doorgaans wel wat staat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is toch pas lekken als je zegt dat er wel iets staat?
smart studentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de merge al aangevraagd, leermeester
Wordt ook nooit gebruikt hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Dit is vaag.
Het topic is sticky, maar staat onderaan in het forum, wel open. WTF?
Done.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
he dago mag deze weer unsticky?
Ja, maar dat kan ik helemaal niet weten, want ik ben versquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee je geeft aan dat er doorgaans wel wat staat.![]()
![]()
Jij hoort een topicnote te zetten waarin je aangeeft dat je alles gelezen en veranderd hebtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik helemaal niet weten, want ik ben vers
En als jij het topic had gelezen, wat je als mod uiteraard hort te odnehad je geweten dat de motormuizen me welkom hebben geheten per TR
topicnotesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij hoort een topicnote te zetten waarin je aangeeft dat je alles gelezen en veranderd hebt
Zodat ik daar niet alsnog in hoef te kijken.
nee die kun je niet weer deleten dus die zijn irriquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
topicnotes.
Dat gebruikt toch niemand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |