jeah en het is niet eens in onzinquote:
Ik hecht waarde aan een mooie sluitpostquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is wel sloomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Post door slotje heen*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Bijzonderheden: Ik had wel al een note gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
note note note note note!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*Post door slotje heen*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vraag om note = banquote:
Ban me danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vraag om note = banom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mn eerste echte slotje ook al gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
Sluit dan.
Fris en Fruitig?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
Sluit dan.
Okay.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ban me danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
Sluit dan.
quote:
dit zouden ze ook eens moeten doen bij banmeldingen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Subforum: PTA
Reden slotje: uitlokking
Datum: 20-01-2005
Slotzetter: Alexxxxx
Bijzonderheden: Ik had wel al een note gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh je lekt!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja ik weet wel hoe je een topic report moet deleten, waarom dacht je anders dat er geen TR's bij het motormuizentopic staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop