abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50558576
bullshit van mensen die niet auto kunnen rijden en de CBR afkraken. Er zal wel eens voorkomen dat de examinator je niet mag en je daardoor laat zakken, maar over het geheel heb ik weinig negatieve ervaringen met het CBR
pi_50560769
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Originele_Naam het volgende:
bullshit van mensen die niet auto kunnen rijden en de CBR afkraken. Er zal wel eens voorkomen dat de examinator je niet mag en je daardoor laat zakken, maar over het geheel heb ik weinig negatieve ervaringen met het CBR
Dan heb je mazzel gehad, ik hoor niets anders om mij heen.
Het CBR is nog corrupter dan de ergste bananenrepubliek in Afrika.
De policy is ook van toepassing op de sig.
pi_50563664
Exmeminator Rutte is een grote monster die een zakkenvuller is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_50564003
44 lessen is het landelijke gemiddelde
pi_50564435
quote:
Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
44 lessen is het landelijke gemiddelde
Da's wel erg veel zeg. En dat terwijl rijschoolhouders met en heel nieuw gestandaardiseerd systeem zijn gekomen van rij-opleiding?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 18-06-2007 01:05:07 ]
I´m back.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:26:26 #106
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50566098
Laatst reed ik perfect, zegt die man:

"Ik heb veel goede dingen gezien, maar je kunt nog wel een aantal rijlessen gebruiken."
"Waarom ben ik dan gezakt?"
"Je bent nog niet besluitvaardig genoeg, maar voor de rest rij je goed."
"errh watte?"

Ik was dus gezakt omdat ik een keer had gevraagd of hij nog steeds de borden Amsterdam wilde aanhouden. Daar haalde hij een heel psychologies profiel uit.

Ik werd echt kwaad. Ik kon z'n rotkop wel inslaan.
Gaat hij een beetje de amateur-psycholoog uithangen en mij daar op afkeuren, wat een idioot.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_50566215
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:26 schreef Gabry het volgende:
Laatst reed ik perfect, zegt die man:

"Ik heb veel goede dingen gezien, maar je kunt nog wel een aantal rijlessen gebruiken."
"Waarom ben ik dan gezakt?"
"Je bent nog niet besluitvaardig genoeg, maar voor de rest rij je goed."
"errh watte?"

Ik was dus gezakt omdat ik een keer had gevraagd of hij nog steeds de borden Amsterdam wilde aanhouden. Daar haalde hij een heel psychologies profiel uit.

Ik werd echt kwaad. Ik kon z'n rotkop wel inslaan.
Gaat hij een beetje de amateur-psycholoog uithangen en mij daar op afkeuren, wat een idioot.
Mm, psychologie en autorijden moeten an sich geen vijanden zijn hoor.
I´m back.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:56:02 #108
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50566387
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, psychologie en autorijden moeten an sich geen vijanden zijn hoor.
Als ik kijk naar wat voor labiele mensen hun rijbewijs wel halen, dan kan ik geen begrip voor de examinator zijn standpunt opbrengen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_50566397
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:56 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als ik kijk naar wat voor labiele mensen hun rijbewijs wel halen, dan kan ik geen begrip voor de examinator zijn standpunt opbrengen.
Mensen die in het dagelijkse leven labiel zijn, hoeven niet altijd labiel te zijn achter het stuur natuurlijk.
I´m back.
  maandag 18 juni 2007 @ 03:10:58 #110
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50566475
Volgens mijn uitermate vrolijke examinator was ik een geboren chauffeur.
Enige minpuntje was dat ik teveel praatte en te hoogmoedig was bij inparkeren (oftewel: Ik wist gewoon dat het goed zou gaan bij die stuurmanoeuvre zelfvertrouwen heet dat).

Dat lijkt mij heel wat anders dan: Ik moet de quota nog vullen dus geslaagd.
En mijn examinator was een oud-politieagent en bekende van mijn vader (bleek naderhand pas examinator wist van niets) en volgens mijn pa was hij de SS-er van het bureau.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_50567302
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Boem is ho!
en plons is water
uit een aspergernest
  maandag 18 juni 2007 @ 10:16:55 #112
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_50569176
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef Frutsel het volgende:
is het niet zo dat de randstad qua verkeerd veel drukker en chaotischer is.
In het artikel zeggen ze daar rekening mee gehouden te hebben.
quote:
De kans dat jij daar met je leswagentje een fout maakt, wel of niet door toedoen van een medeweggebruiker, lijkt me groter dan in Groningen, Friesland of Drenthe. En op de dag van het examen is dat cruciaal en dus zak je sneller?
Aan de andere kant kom je in de stad tijdens rijlessen ook veel meer idioten op de weg tegen en zou je daardoor tijdens het examen ook daarmee om moeten weten gaan.
pi_50586436
Ik had de eerste keer zo' n botte man
Maar ik deed niks fout. geen gekke dingen enzo.

En dan zegt die zo van ja het was niet goed genoeg

2de keer ik gewoon praten met die man dat hele examen ( dit had ik mezelf al voorgenomen )
Ik deed het minder goed dan de eerste keer. Paar kleine schoonheidsfoutjes gemaakt

Maar wel gewoon geslaagd
  maandag 18 juni 2007 @ 19:05:30 #114
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50586749
ik heb tijdens mijn examen 130km/h gereden op de linkerbaan van de snelweg na commentaar van de examinator weer naar rechts. 1 speciale verrichting grandioos verknald door tegen de stoep op te raggen. etc. Verder kan ik mij herinneren dat ik de hele tijd heb zitten lullen met de examinatoir..

De winter heette hij. Het was in Hoogeveen.

ik ben wel in 1x geslaagd... ik met stomheid geslagen

en dit is geen BS.
pi_50586869
Het_Biertje..
Geef hier voortaan je route voordat je vertrekt.
Ik blijf dan uit de buurt...
  maandag 18 juni 2007 @ 19:11:08 #116
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_50586972
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:08 schreef Creutton-dar het volgende:
Het_Biertje..
Geef hier voortaan je route voordat je vertrekt.
Ik blijf dan uit de buurt...
  • ik heb dat papiertje al 5 jaar
  • schade vrij.
  • doe 700km per week
  • ben 1x geflitst met 124 waar ik 120 mocht

Maar de eerste paar maanden..goddamn ik was een gevaar op de weg ik kan je verhalen vertellen....:') poeh.
  • pi_50587059
    Ben trots op je!
    Houden zo.
    ps
    vergeet mijn vorige post
      maandag 18 juni 2007 @ 19:15:56 #118
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_50587141
      maandag 18 juni 2007 @ 19:32:23 #119
    61421 icecreamfarmer_NL
    VOC mentaliteit
    pi_50587826
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Het_Biertje het volgende:
    ik heb tijdens mijn examen 130km/h gereden op de linkerbaan van de snelweg na commentaar van de examinator weer naar rechts. 1 speciale verrichting grandioos verknald door tegen de stoep op te raggen. etc. Verder kan ik mij herinneren dat ik de hele tijd heb zitten lullen met de examinatoir..

De winter heette hij. Het was in Hoogeveen.

ik ben wel in 1x geslaagd... ik met stomheid geslagen

en dit is geen BS.
    ken het ja eerste keer had ik vernaggeld 2de keer reed ik gewoon goed was ik gezakt.
    Dit terwijl een vriend van mij gewoon door een rood stoplicht (en nee dat was niet nodig) was gereden en het wel had gehaald
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_50612851
    Maar tis toch algemeen bekend, je moet met de examinator voor papaland gaan lullen, anders gaat die al je kleine foutjes zien
      dinsdag 19 juni 2007 @ 19:43:02 #121
    171727 StateOfMind
    Ancient Astronaut
    pi_50625754
    Vroeger, 12 jaar terug, na 25 lessen in 1 keer geslaagd.

Toen was 1 les nog 40 gulden.
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_50626285
    Is het nooit iemand opgevallen dat examinatoren altijd vragen:
    "Is dit je eerste/tweede/derde/hoeveelste keer?"

Waarom zouden ze dat vragen? Er zit daar vast iets achter.
      Redactie Games dinsdag 19 juni 2007 @ 20:13:01 #123
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_50626896
    Yup, ze vragen het altijd. Ik had geluk dat ik de 3e van de dag was op woensdag-ochtend, wat nat wegdek rond een uur of 10:00 en minimaal verkeer wat rond reed op dat tijdstip. Zelfs op Rondweg Eindhoven, waar ik dacht dat het een teringdrukte zou zijn, viel het reuze mee. Uiteindelijk kon m'n rij-instructeur ook nog goed opschieten met de examinator omdat ze dezelfde interesse hadden in Wielrennen Dus ik heb die 2 hele tijd met elkaar laten lullen... 1 schoonheidsfoutje gemaakt door met m'n achterwielen op het fietspad blijven staan en door al dat gelul van die 2 was ie vergeten om de bijzondere verrichtingen te doen..

Maar dat was zijn schuld zei die, verder had ik wel goed gereden en ik was geslaagd ondertussen ook weer bijna 8 jaar m'n rijbewijs. En in totaal 2 marginale snelheidsovertredingen begaan...

En tja, ze moet ergens die 12 miljoen Euro die ze destijds kwijt waren aan pensioengelden vandaan trekken..

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Noodle op 19-06-2007 20:20:19 ]
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      maandag 9 februari 2009 @ 15:32:30 #124
    244748 autorijlessen
    De beste rijscholen in A'
    pi_65882631
    - edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2009 15:45:58 (spam) ]
    Groetjes,
    Milou
    pi_65883229
    Kut-spammer die dit oude topic omhoog kickt.

Laten we dan van de nood maar een deugd maken; er is namelijk vers nieuws rondom rij-examens:
    quote:
    Eerste resultaten faalangstexamen positief
    RIJSWIJK - Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) noemt de eerste resultaten met het speciale faalangstexamen zeer positief. De organisatie is begin februari begonnen met het aanbieden van speciale examens voor mensen die last hebben van faalangst en daardoor hun rijexamen niet goed kunnen afleggen.

Inmiddels hebben meer dan 120 mensen het speciale examen aangevraagd. Hoewel de zegsvrouw na een week nog zeker geen conclusies wil trekken "zijn de deelnemers erg goed te spreken over de opzet''. Dat geldt zelfs voor mensen die voor hun faalangstexamen zijn gezakt, voegt zij er aan toe.

Uitgebreid
    Het nieuwe faalangstexamen duurt 90 minuten, in plaats van de normale 55 minuten, en begint met een uitgebreid gesprek met de examinator. Door dit kennismaken, dat er op is gericht mensen op hun gemak te stellen, worden doorgaans al angstdrempels weggenomen. Ook kunnen examenkandidaten tijdens het afrijden een time-out aanvragen.

Angst
    Ook de examinator, die speciaal wordt opgeleid om met dit soort kandidaten te werken, kan de auto even aan de kant zetten als hij ziet dat iemand te veel last van zijn angst heeft. Verder is de inhoud van het examen exact hetzelfde als die van het normale rijexamen.
    Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)examen-positief.html
    pi_65887989
    Hmm... mij lijkt dat angstige mensen niet echt een waardevolle toevoeging zijn aan het autoverkeer (net zoals dwazen zonder een greintje angst inderdaad). Tenzij die faalangst uiteraard enkel over het examen is en niet over het rijden zelf.
    The problem is not the occupation, but how people deal with it.
    pi_65888451
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 10:20 schreef benxx het volgende:
    Nou, ik heb 10 jaar een eigen rijschool gehad en ik heb nogal wat gezien.
    Veel examinatoren van de 'oude garde' die er alleen nog maar zaten om hun pensioen te halen.
    Verder was er een hoog gehalte 'oude jongens krentenbrood'
    Wat oudere rijschoolhouders waren overduidelijk goede bekenden van de heren examinatoren en gingen erg joviaal met elkaar om, hetgeen resulteerde in een extra goed begin van zo'n examen.
    Kleine quote
    Exam "He Peter, is die van jou (kandidaat dus) weer zo'n goeie?"
    Instructeur ,met knipoog " Tuurlijk jongen, btw kom je nog een keer barbecuen?"
    De enige keer dat ik een rijexamen moest doen (ik had hem namelijk in 1 keer) viel me dit idd zo op. Ze hadden allebei dezelfde hobby, klassieke auto's, dus daar zaten ze de hele rit een beetje over te ouwehoeren. En verder ging het ook alleen maar over koetjes en kalfjes van het niveau "hoe is het met je vrouw?". En ik maar een beetje meelullen.

Volgens mij was ie daardoor de bijzondere verrichtingen vergeten ofzo, want die hoefde ik niet te doen . Was na een simpel rondje, groot stuk snelweg en in de stad dikke vijf minuten vast gestaan, van 25 minuutjes klaar en dus ook geslaagd...
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      dinsdag 10 februari 2009 @ 11:43:13 #128
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_65907815
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:39 schreef marcodej het volgende:
    -knip-
    Maar datzelfde geld voor de sociale vaardigheden van de kandidaat.

Ik heb een goede 25 minuten afgereden, waarvan ik 5 minuten aan het woord was en hij 20. Een paar simpele vragen en meneer stortte zijn hele (camping- ) leven eruit. Een beetje geanimeerd mee knikken en hier en daar een goedgeplaatste opmerking... Tadaaaa. Hallo rijbewijs! (In 1 keer met 20 uur les.)

Zijn motivatie: ik voelde helemaal veilig en op mijn gemak bij je in de auto.

Ik stond tevens dik 5 minuten stil om een oma + looprek over te laten steken. --> Mensen die slecht ter been zijn hebben nu eenmaal voorrang.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_65908063
    Persoonlijk heb ik geen slechte indruk toen ik in mijn examen deed. De eerste keer ben ik gezakt, maar dat wist ik zelf al toen ik nog in de auto zat. Aangezien ik zelf een behoorlijke inschattingsfout maakte en iemand afsneed op een afrit om de afrit toch maar te halen . Dat vrouwtje zei nog dat ze het jammer vond dat ze me moest laten zakken op die gigantische blunder omdat ik voor de rest prima reed.
    Tweede keer gewoon gehaald.
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
    pi_65908316
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef waht het volgende:
    Hmm... mij lijkt dat angstige mensen niet echt een waardevolle toevoeging zijn aan het autoverkeer (net zoals dwazen zonder een greintje angst inderdaad). Tenzij die faalangst uiteraard enkel over het examen is en niet over het rijden zelf.
    Ik heb zelf ook veel last gehad van zenuwen tijdens het afrijden. Met deze vorm van examineren had ik waarschijnlijk minder vaak hoeven afrijden dan ik nu heb gedaan. Ik ben een zekere autorijder en absoluut geen angsthaas op de weg. De laatste 6 jaar rijd ik jaarlijks zo'n 35.000 kilometer. Ik heb één keer een aanrijding gehad (mijn schuld) op een ongelukkige kruising met slecht zicht. Verder krijg van mensen niks dan lof over mijn rijstijl. Dus faalangst (zenuwen) hebben bij het afrijden, betekent echt niet dat je geen goede autorijder kunt zijn.
    pi_65909557
    Ik kan me voorstellen dat ook de mentaliteit meespeelt. Zo heb je in de randstad bijvoorbeeld ook dat alle ouders komen eisen dat hun kind naar het gymnasium moet, terwijl ze in Friesland juist kinderen op een te lage opleiding willen. Mensen willen daar alles en wel nu.

Ik kan me dus voorstellen dat mensen daar sneller een examen willen terwijl ze elders wat afwachtender zijn. Als het verkeer drukker is heb je ook meer tijd nodig om aan je netto leertijd te komen. Dan heb je natuurlijk ook nog een ander type kandidaat. Op het platteland is het heel normaal dat je als 18-jarige je rijbewijs moet hebben, en zit dat in de cultuur en gaan mensen vaak bijlessen op stille weggetjes. In de randstad heb je veel meer mensen die nog even snel hun rijbewijs moeten halen omdat ze een leasebak krijgen.

Maar:
    quote:
    Volgens het CBR ontstaan de verschillen niet door de beoordeling van de examinator. De verklaring zou zijn dat leerlingen in de grote stad door geldgebrek te weinig lessen volgen en te snel op examen willen met als gevolg dat ze eerder zakken. "De beoordeling van examinatoren is boven alle twijfel verheven", zegt CBR-woordvoerder Hans Fontijn in het dagblad.
    Als je dingen boven elke twijfel verheft dan ben je natuurlijk verkeerd bezig. Het is een monopolist zonder eenduidige criteria, twijfel lijkt me dan een vereiste om je werk goed te doen.
    Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
    pi_65919129
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 11:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook veel last gehad van zenuwen tijdens het afrijden. Met deze vorm van examineren had ik waarschijnlijk minder vaak hoeven afrijden dan ik nu heb gedaan. Ik ben een zekere autorijder en absoluut geen angsthaas op de weg. De laatste 6 jaar rijd ik jaarlijks zo'n 35.000 kilometer. Ik heb één keer een aanrijding gehad (mijn schuld) op een ongelukkige kruising met slecht zicht. Verder krijg van mensen niks dan lof over mijn rijstijl. Dus faalangst (zenuwen) hebben bij het afrijden, betekent echt niet dat je geen goede autorijder kunt zijn.
    Ah kijk, in dat geval is dit nieuwe examen wel een goede aanvulling.

Van mijn rijlessen weet ik nog dat de instructeurs mij 'die slome' noemden. Eigenlijk omdat ik altijd heel relaxed en rustig was. Nooit hebben ze mij moeten vertellen om langzamer te rijden. Bij het afrijden ging alles ook aardig. Speciale handelingen niet helemaal goed maar door mijn rustige indruk was het gewoon voldoende.
    The problem is not the occupation, but how people deal with it.
    pi_65922114
    Over het CBR gesproken in april of mei as zou als alles goed gaat (na ruim een half jaar wachten) mijn zaak tegen het CBR bij de bestuursrechter inhoudelijk worden behandeld (hoorzitting). Tot eind maart zijn alle zittingen bij de bestuursrechtbank in Maastricht bezet Mijn zaak staat zoals het heet ''op de rol''. Dit heb ik pas geleden van mijn advocaat vernomen.
    pi_65922333
    Ik heb mijn rijbewijs in 96 gehaald. Ook afgereden bij een instituut in onze regio en idd mijn examinator was een bekende van mijn instructeur (niet gek want dat was een fossiel , overigens geeft hij nu nog les want ik zie hem nog regelmatig rijden) en dat was ook direct oude jongens krentebrood. Mijn instructeur zei tegen mijn examinator dat ik voetbalgek was waarop hij vroeg of ik OOK voor Feyenoord was. Ik dus ....'uh ja uiteraard'. Ik weet niet of dit geholpen heeft maar deze Ajacied had wel zijn rijbewijs in no time binnen!
    pi_65937519
    rijscholen kunnen de boel ook opfucken. Bij mijn eerste proefles ( die gewoon goed was) vertelde die kerel dat ik ca. 40-45 lessen nodig zou hebben, een grote wtf moment bij mij. Ben ook weggegaan en bij een andere ( goede ) rijschool gelest en binnen 15! Lessen geslaagd.

Cbr zal de boel zeker tillen, waar ik vooral over val is de nieuwe praktijkexamen voor brommers + de bijbehorende lessen. Die bleken echt torenhoog te liggen.
    pi_69213656
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 05:13 schreef DonPerignon het volgende:
    rijscholen kunnen de boel ook opfucken. Bij mijn eerste proefles ( die gewoon goed was) vertelde die kerel dat ik ca. 40-45 lessen nodig zou hebben, een grote wtf moment bij mij. Ben ook weggegaan en bij een andere ( goede ) rijschool gelest en binnen 15! Lessen geslaagd.

Cbr zal de boel zeker tillen, waar ik vooral over val is de nieuwe praktijkexamen voor brommers + de bijbehorende lessen. Die bleken echt torenhoog te liggen.
    Maar sommige brommerrijders horen echt niet op de weg..
    Dus het klopt dat het CBR corrupt is? Ik vraag me af of het helpt om te zeggen dat je voor je 3de keer afrijdt als ze er om vragen.. Maar dat werkt alleen als ze dit niet terug kunnen vinden .
    Ik moet om 13:00 afrijden.. dat gaat moeilijk worden?
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
      woensdag 20 mei 2009 @ 04:47:30 #137
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_69213666
    Natuurlijk wordt dat slagingspercentage kunstmatig laag gehouden. Bewijzen kun je het niet maar het is een behoorlijke business die draaiende gehouden moet worden.

Voor lessen geldt eigenlijk hetzelfde: Als je na 30 lessen nog niet kunt rijden kun je het na 60 ook nog niet.

Er zijn zat landen waar je kunt afrijden voor een paar tientjes. Daar zijn dan ook veel minder rijscholen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_69214642
    keer de proef op de som nemen.

een examen aanvragen en daarbij laten blijken dat je de examinator niet mag.
    maar wel goed rijden (moet niet moeilijk zijn als je meer dan 5 jaar je rbw hebt).
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:05:17 #139
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_69242299
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef waht het volgende:
    En daar hebben aardig wat mensen last van, dat ze tijdens het examen helemaal dichtklappen, maar dat ze tijdens hun normale rijlessen vrolijk rond karren zonder problemen.
    Drugs are good mkay?
    pi_69261779
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 08:21 schreef brascoo het volgende:
    keer de proef op de som nemen.

een examen aanvragen en daarbij laten blijken dat je de examinator niet mag.
    maar wel goed rijden (moet niet moeilijk zijn als je meer dan 5 jaar je rbw hebt).
    Juist wel. Dan heb je namelijk je eigen rijstijl en dan zak je waarschijnlijk omdat dat niet zo braaf is als we van het CBR moeten. Of zit iedereen nog met zijn handen op tien voor twee?
    pi_69263861
    Ik moet over een paar weken om 8 uur 's ochtends, dus ik geloof dat ik alvast een redelijke kans maak
    What Would Goku Do
    pi_69273098
    Dit is al jaren bekend hoor. 15 jaar geleden was het al zo en het is nog steeds zo. Bewijs jij maar dat het zo is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')