Zo klein? Naar de naam te zien,.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:56 schreef kloon000 het volgende:
Aka Brutus de Verschrikelijke, aldus...
en toen had ie die breezh avatar snel wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Mn vriendin is er blij mee, denk ik..![]()
Wat betekent homeaux?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:57 schreef devzero het volgende:
Ik dacht dat alleen homeaux hun pik een naam gaven.
ik dacht dat die van jou lamme sterfkanarie heette.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:17 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
"Der Bratwurst"
dat is ook nog een optie. Als alle opwinding hem teveel wordt moet ie overgeven en valt hij van z'n stokje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat die van jou lamme sterfkanarie heette.
ik zat meer aan het constante woord 'lam' te denken. heel gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:20 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
dat is ook nog een optie. Als alle opwinding hem teveel wordt moet ie overgeven en valt hij van z'n stokje.
En daarom zijn er ook mensen die "de Hulk" als koosnaampje gebruikenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:33 schreef Rubbadubba het volgende:
Idden je weet als zelgje boos word dan gaat ie groeien
de 'lulk'...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:28 schreef Robar het volgende:
[..]
En daarom zijn er ook mensen die "de Hulk" als koosnaampje gebruiken
Of "Dr Banner" als u wilt
Dat vond ik nou altijd zo waardeloos aan de Hulk . .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de 'lulk'...
zie je de jeans al scheuren?![]()
Hehehehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou zo vriendelijk issie niet!!!!oneoneone!21112
Jij neukt dus met je kinderen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:11 schreef pc-fr34k het volgende:
pc-fr34k jr.
Ik zou "Aparteling" nou wel komisch gevonden hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef Aparteling het volgende:
"Tonks"
dan noem ik die van mijn xebrozius, hij is namelijk tactloosquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:46 schreef Bendeleider het volgende:
ik noem de mijne NJ want ook de mijne is een grote lul.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan noem ik die van mijn xebrozius, hij is namelijk tactloos![]()
of Danny, want hij laat het zo vaak afwetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
of yvonne want die van mij zeikt ook zoveel.
Doet me denken aan een oud mopje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never eat yellow snow"
Ontplofte mol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef zoalshetis het volgende:
waarom psten er eigenlijk geen vrouwen? jullie kutje heeft toch soms ook wel een naam?
Ik ben zelf 5 dagen lang nog kind.quote:
behalve die laatste denk ik dat weinig vrouwen hun kutje zo noemen. eerder mannen die bijna nooit kut krijgen of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ontplofte mol.
Klamme dot
Natte tulp
Rooie zee![]()
Natte mossel..
lol daarna las ik de tekst onder je user iconquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hij bedoeld Heaumeaux![]()
Op ze nederlands is dat gewoon een flikker
Ik noem het wel eens ftuithapje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
behalve die laatste denk ik dat weinig vrouwen hun kutje zo noemen. eerder mannen die bijna nooit kut krijgen of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |