Lachen is gezond!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik antwoord geef, ga je om me lachen
Zo heb ik het nou nog nooit bekekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef Tobbes het volgende:
Je moet gewoon als een hondje de commando's van users opvolgen.
Nou zeg. Ik geef antwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Tobbes het volgende:
Laat ook maar.
Ik zal nog eens interesse tonen
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef Adelante het volgende:
Iedereen hanteert een eigen stijl in het modden, wanneer je echt puur en alleen hier een faq na gaat leven en alles zonder motivatie dichtgooit of edit met een verwijzing naar die faq, qordt het een heel statisch subforum.
Door de manier waarop wij drieën juist allemaal op een eigen manier de faq én users respecteren, is en blijft v&a een subforum waar kopers en verkopers elkaar vinden. Het is een kwestie van een balans vinden tussen het marktplaats systeem (alleen bieden) en een forum (overal over ouwehoeren).
Drie dingen. Je doet het er ff bij. No big deal; dropdown menuutje, keuze maken, twee woorden typen, invoeren. Klaar. Je doet het voor de user wiens topic het is: mooi, dicht, afgesloten voor hem / haar. Je doet het voor de overige users: om het overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?
In dit forum zou het moeten kunnen dat de topic starter ook zelf bepaalt wanneer hij besluit het topic te sluiten. Wat er dan wel kan optreden is dat een TS op een willekeurig moment zijn topic op slot gooit, terwijl er nog biedingen open staan. Dat zou wel weer veel gezeik opleveren bij users die het aangeboden product graag wilden hebben. En als mod ben je dan een beetje je overzicht kwijt. TS opent nieuwe topics omdat de reacties hem/haar niet aanstaan, etc., etc.. Nee, het topicreport werkt wat dit betreft prima, één klik en het topic is dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?
Donequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[TK] Samsung D500
Kan [TR] in TT veranderd worden in [TK]?
YW, WB en je hebt nix gemistquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:33 schreef kinky_queen het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
![]()
Bedankt voor je inzet ElisaB
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |