So-de-ju, wat zeg je dat weer mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
nee, er is gewoon ontzag voor het huidige trio mods, waarbij eerder alle regels in acht worden genomen en modereren kwestie van licht bijsturen blijft...
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
nee, er is gewoon ontzag voor het huidige trio mods, waarbij eerder alle regels in acht worden genomen en modereren kwestie van licht bijsturen blijft...
Er moet wel iemand die 2 verloren zonen die ook graag weer bij de crew willen horen goed aansturen.quote:
Donequote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef walnuts het volgende:
[TK] Creative Audigy 2 NX.
Verkocht.
Mag een slotje op.
Tnx.
Is dichtquote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] High-end PC, 2,8 Ghz, 1024 Mb, 240 Gb e.d.
Hier kan denk ik slotje op?![]()
ElisaB heeft hier al snoeihard ingegrepen zie ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Need For Speed Underground 2 nieuw sealed PC.
[quote]
Aan de bel getrokken.
[quote]
[TK] Harde schijf!!!
Dan doen we dat.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef ShaoliN het volgende:
Zitten we weer samen in een topic te prutsen.![]()
En ook die is dichtquote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef TheSorrow het volgende:
[TK] Nokia 6230
Die kan op slot aub, heb een koper via marktplaatsB.v.d.
Nee, er lijken me geschiktere plekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Is dit de juiste plaats om ElisaB een etentje met Tobbes aan te bieden?
Link?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, er lijken me geschiktere plekken
Puin is weg. Doe maar een voorstel voor nieuwe titel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:24 schreef mel723 het volgende:
Hoi, mijn topictitel ( [TK] Grote Gabber rattenkooi )blijkt een beetje teveel tot de verbeelding te spreken, misschien kan een mod die titel veranderen en ook de overbodige berichten weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |