quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef reactiefractie het volgende:[..]
ja maar als je eens bekijkt of je alle losse onderden zo kwijt kan... als dat uiteindelijk je hele pc is.. kan je ze toch ook los verkopen?
gebaseerd op de pricewatch kom ik op een totale redelijke prijs van afgerond naar boven 500 euro
is het allemaal al verkocht?
Wil je me dat alsjeblieft dan eens voorrekenen. Ik heb mijn prijs ook gebaseerd op pricewatch en dan naar beneden afgerond.
Maar goed, wat betreft de verkoop naar die andere gast, die gaat niet door. Zoals gezegd, ik had zijn adresgegevens, hij mijn bankgegevens en alles, en communicatie was allemaal goed. Krijg ik gister een mail van hem dat het geld is overgemaakt via moneygram, en of de pc zsm op de post kan. Ik hem gezegd dat ik hem pas opstuur als ik het geld heb, krijg ik vandaag een mail van hem met de conformatie dat het is overgemaakt van Moneygram.
Mijn god, hoe fake. Engels is bar en bar slecht, emailadres leidt tot nergens en staat erin dat ik eerst moet versturen en het verzendbewijs door moet sturen voordat het geld wordt overgemaakt door Moneygram. Ja, dank je de koekoek
Maar goed, hij is dus weer te koop, hoogste bod is 450 euro en ik ga nog steeds voor verkoop in eens.
Denk ook maar eens al al de extra inpak en verzendkosten als ik alles los verkoop.