Op slot gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:28 schreef schvvmert het volgende:
Ow ja en [TK] 2 Nieuwe AT PC minitower kasten met voeding liggen inmiddels in de container.![]()
geen bejag van winst.... ja, ja.... Ik ga het eens in Van Dale opzoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:52 schreef PolarStars het volgende:
Zeg potdomme doe openmaken eens die topic van sokken!![]()
![]()
Ik wilde ze kopen dus ja![]()
Niks geen handel. er is geen bejag van winst.
Die andetre mod, aandekante das wel een goeie.![]()
![]()
Handel drijven wil zeggen het kopen en verkopen van goederen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
geen bejag van winst.... ja, ja.... Ik ga het eens in Van Dale opzoeken
Maar verder is het slotje geheel terecht en moet de TS van dat topic de faq eens lezen
Zie V&A SC.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Handel drijven wil zeggen het kopen en verkopen van goederen.
dag v&a modjes![]()
Als je de URL uit je balk bovenin haalt en die hier plakt is het makkelijker om hem op te zoeken, de link krijgt dan vanzelf de naam van de TTquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:27 schreef vinniel83 het volgende:
[TK] Nintendo 64 + 12 spellen + 2 controllers + meer
mag dicht.
True, maar als iemand op de naam van vinnie klikt ziet ie bovenaan al direkt de topic in kwestie. (zijn myAT dus)quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef Arnold_fan het volgende:
Als je de URL uit je balk bovenin haalt en die hier plakt is het makkelijker om hem op te zoeken, de link krijgt dan vanzelf de naam van de TT
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
True, maar als iemand op de naam van vinnie klikt ziet ie bovenaan al direkt de topic in kwestie. (zijn myAT dus)
Je wilt niet weten wat FOK! op dit moment allemaal uitspookt met postsquote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef SolidasRock het volgende:
Welke modje is in de topic \\\"HL2 vouchers\\\" (staat in myAT) bezig geweest met het opschonen? Post dan op zijn minst dat je wat postjes heb weggehaald want dit is wel ff verwarrend zo als er plots essentiele postjes verdwijnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |