quote:Op maandag 30 januari 2006 10:06 schreef ShaoliN het volgende:
Goed nieuws Oversight.
We hebben besloten om het topic een kans te geven.
Moeten we je oude topic heropenen, of open jij een nieuwe?
Niet vergeten foto's toe te voegen he?
En plaats maar een topicreport als mensen je topic proberen te verkloten.
Hoewel je zelf moet leren normaal te reageren in je eigen topic.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Hallo,
Mijn topic ( [TK] SE K750i ) mag wat opgeruimd worden.
Er zitten namelijk een paar zeikerds in.
Ik heb ernaar gekeken, maar zie de zeikerds eigenlijk nietquote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Hallo,
Mijn topic ( [TK] SE K750i ) mag wat opgeruimd worden.
Er zitten namelijk een paar zeikerds in.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik
hoop
echt
dat
ik
Oversight
nooit
meer
tegenkom
Kijk maar eens hierboven en op de vorige bladzijde, voor elke zin typt hij een emoticonquote:
Tobbes bedoelt dat dit in V&A SC hoort, en daar heeft ie ook gelijk in. Ik was alleen bang dat niemand in SC het zou begrijpen aangezien O. alleen hier heeft gepost en niet in SC.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kijk maar eens hierboven en op de vorige bladzijde, voor elke zin typt hij een emoticon
Mijn OP is duidelijk genoeg. D'r staat niks anders dan in mijn verklarende post.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekeken, maar zie de zeikerds eigenlijk niet
Je verhaal in de OP is onduidelijk. Dus de reactie daarop begrijp ik. Jouw toevoeging verklaart een hoop. Dus da's opgelost. De vraag tot wanneer je 'm laat staan, vind ik niet zo gek. Jouw reactie is een klein beetje onaardig en daar reageert weer iemand op.
Sorry; ik zie het probleem in dat topic niet. Vertel dus aub ff specifiek wat je bedoelt
Da's ook niet aardig van u!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef ShaoliN het volgende:
Deze discussie is niet relevant hier. Ook zie ik niet in wat het probleem is met users die wat anders posten. Negeer het, als je er niet tegen kan.Graag weer feedback nu.
Doe je goedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net weer ontzettend te eikelen met de quoteknop in plaats van de editknop: [TK] Diverse GSM (laders, headset) sdram, speakerset, fax
Lege reacties van mij mogen verwijderd worden.
ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 30 januari 2006 21:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net weer ontzettend te eikelen
Kwam hem net tegen ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:57 schreef schvvmert het volgende:
100 Paar herensokken Als er goedkoop iets te halen valt, heeft ineens geeneen Fokker het nog over handel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |