Uhh...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:23 schreef MiestOr het volgende:
je bent blijkbaar nog niet helemaal wakker
ga je eigen post een lezen zodat er 1 duidelijk verhaal uitkomt...
Wat is er niet duidelijk aan het verhaal dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:23 schreef MiestOr het volgende:
je bent blijkbaar nog niet helemaal wakker
ga je eigen post een lezen zodat er 1 duidelijk verhaal uitkomt...
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:21 schreef Mauro het volgende:
Door een foutje van mijzelf heb ik 2 van die dingen gekocht
Eén is eigenlijk wel voldoende dus verkoop ik de andere weer.
nieuw maar met oude accesoires?quote:Toestel is nieuw, accesoirses zijn een paar maanden oud maar niet gebruikt.
Er zit een garantiebon bij.
en jij had er toch 2 gekocht?? nu komt ineens een vorige eigenaar = 2de hands (of je moet bedrijfsfactuur hebben)quote:Toestel is nieuw omdat de vorige eigenaar een nieuwe heeft gekregen van SE ivm garantie. De folie zit nog op het scherm.
Ja, dat kan toch met een garantiegeval?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:29 schreef MiestOr het volgende:
nieuw maar met oude accesoires?
En ja, ik had er twee gekocht. Twee keer een gebruikte/tweedehandse.quote:en jij had er toch 2 gekocht?? nu komt ineens een vorige eigenaar = 2de hands (of je moet bedrijfsfactuur hebben)
als je het nu nog niet vat,
dan ga ik misschien maar eens eindelijk naar mn bedje...
hehe only a question, sorry for askingquote:Op maandag 30 januari 2006 10:58 schreef Mauro het volgende:
Nou, zo ongeveer totdat iemand mijn vraagprijs biedt.
Hij staat pas net online. Dan ga ik nu nog niet zeggen dat ik hem tot bijvoorbeeld vanavond 8 uur laat doorlopen
En ik geef alleen maar een antwoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:02 schreef Maxtar het volgende:
[..]
hehe only a question, sorry for asking![]()
![]()
190 dan, waar woon je?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor ¤ 200 ben je koopman!
Mag je hem vanavond komen halen
200 is echt mijn laagste prijs. Sorry.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
200 is echt mijn laagste prijs. Sorry.
Maar ik woon slechts 351,6 km van landgraaf vandaan (Groningen)
Heb je de OP gelezen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:34 schreef hardcorebass het volgende:
ruilen tgen samsung e720?
Geeft niks. Succes met zoeken.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef ID-Tweak het volgende:
Das me net iets te duur, en tever weg, dan gaat t over
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:48 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik heb de op gelezen, er staat niets van dat ik niets teruil mag aanbieden hoor, er staat alleen dat je al een k750i hebt, maar wil dat zeggen dat je geen andere telefoon wil/nodig hebt voor jezelf, of familieleden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |