abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49185974
Wordt hij net als bij Ajax ook uitgelachen door zijn medespelers bij zijn nieuwe clubs?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:51:06 #152
57586 Bananenman
-----------
pi_49190723
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt hij net als bij Ajax ook uitgelachen door zijn medespelers bij zijn nieuwe clubs?
Hoeveel Ajax gerelateerde topics ga je nog verzieken? Rot een eind op man, triest figuur.
pi_49190802
Het klopt niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49197400
Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent

Wie dat deed zei hij er niet bij maar dat is niet zo moeilijk om te raden.
pi_49216031
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Mooie avator!
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:14:36 #156
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49216136
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent

Wie dat deed zei hij er niet bij maar dat is niet zo moeilijk om te raden.
dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n moment
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49229766
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n moment
Wat kon ie doen?
pi_49230265
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Mooie avator!
Met dank aan Jekoos!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 mei 2007 @ 13:10:30 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49924295
quote:
Litmanen krijgt standbeeld in Finland
De bijzondere voetbalkunsten van Jari Litmanen zullen worden vereeuwigd middels een standbeeld. Het beeld zal komen te staan in Lahti, de Finse geboorteplaats van de oud-Ajacied.

De inmiddels 36-jarige spelmaker kende een rijk gevulde loopbaan. Via Reipas Lahti kwam de begaafde middenvelder terecht bij MyPa, Ajax, FC Barcelona, Liverpool, FC Lahti, Hansa Rostock en Malmö FF.

De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld. Als alles volgens planning verloopt, wordt het beeld medio 2008 onthuld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49924735
Heeft hij wel verdiend dacht ik zo.
pi_49924826
Dat heeft hij zeker verdiend!

Jari
pi_49925063
Litmanen

maar Heineken mooie nieuwe avatar
AFC AJAX
pi_49925106
quote:
De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld
pi_49925233
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Litmanen

maar Heineken mooie nieuwe avatar
Dankzij Murp. Moet af en toe een beetje switchen van avater he
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:37:11 #165
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_49925354
Een standbeeld? Dat past dan weer eigenlijk niet bij zijn down-to-earth persoonlijkheid. Beetje vreemd gevoel bij, hij is ook nog niet dood ofzoiets...
Gingen er ook niet eens stemmen op om hem te neutraliseren tot Nederlander zodat die voor oranje kon uitkomen? Qua speelstijl was die ook Nederlandser dan de Nederlanders natuurlijk.
quote:
Hij zette Ibrahimovic toch eens op zijn plek toen die de rest van de selectie liep te kleineren?
pi_52050676
quote:
Litmanen vertrekt bij Malmö FF
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 2 augustus om 17:30

Jari Litmanen is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Malmö FF. De voormalig aanvaller van Ajax is tenminste vier maanden uitgeschakeld door een achillespeesblessure en besloot daarom zijn contract op te zeggen.
Klik hier!
"Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad", vertelde de 36-jarige Fin op de website van de Europese voetbalbond UEFA. “Maar binnenkort zal ik geopereerd worden en vier tot zes maanden geblesseerd zijn. Dat betekent dat ik mijn laatste wedstrijd voor Malmö heb gespeeld.”

De Zweedse club betreurt het vertrek van Litmanen, die in twee jaar tijd slechts tien competitieduels in actie kwam. “H¤et is zonde dat we niet veel voordeel hebben gehad van zijn aanwezigheid", verklaarde technisch directeur Hasse Borg. We zijn echter blij dat hij een van ons is geweest. Hij is een geweldige prof op het veld en een rolmodel voor de jonge spelers."

De 107-voudig international, die door het blessureleed ook wel de man met de glazen spieren wordt genoemd, mist daardoor in ieder geval de komende EK-kwalificatiewedstrijden. De Finnen nemen in Groep A de tweede positie in.
pi_52060191
Litmanen

Gast.. Neem een baan bij AJAX!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52066249
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen

Goed plan
pi_52083084
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen

Laat Ajax hem dan maar een baan aanbieden. Hersteltrainer of zo.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:32:18 #170
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52084744
^
Ta mčre bien.
pi_52084822
In 2 jaar 10 wedstrijden, lijkt me echt een succes voor Ajax.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52093507
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:24 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Laat Ajax hem dan maar een baan aanbieden. Hersteltrainer of zo.
Genoeg praktijkervaring opgedaan iig.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:00:20 #173
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_56223577
quote:
Fulham wil fitte Litmanen
Uitgegeven: 22 januari 2008 12:14

LONDEN - Jari Litmanen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Fulham. De 37-jarige aanvaller verschijnt woensdag voor een uitgebreide medische keuring in Londen. De Fin verdient een contract wanneer hij fit wordt bevonden.

Litmanen nam vorig jaar augustus afscheid bij Malmö FF. Hij speelde het vorige seizoen wegens blessures slechts twee duels voor de Zweedse club. Litmanen arriveert op voorspraak van trainer Roy Hodgson bij Fulham. De nieuwe oefenmeester van de nummer negentien van de Premier League werkte tot november vorig jaar als bondscoach van Finland.

"Jari heeft de laatst tijd heel hard gewerkt om fit te worden", vertelde Hodgson dinsdag op de website van de nationale voetbalbond van Finland.

Ajax

Litmanen speelde tussen 1992 en 1999 voor Ajax. De Fin won onder onder meer de Wereldbeker, Champions League en UEFA Cup met de Amsterdamse club. Hij vertrok naar Barcelona en Liverpool, maar keerde in 2002 weer terug bij Ajax. De Fin speelde vervolgens in twee seizoenen wegens blessures nog maar twintig duels voor zijn favoriete Nederlandse club.
Ik weet niet zo goed of ik hier nu blij of verdrietig van moet worden. Een fitte, niet geblesseerde Litmanen zien spelen is altijd een genot.. maar als je te lang naar hem kijkt heeft ie weer ergens last van..

Jari.. doe het niet.. ga lekker golfen en laat de herinnering aan je geweldige techniek gewoon voortleven
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:02:01 #174
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_56223614
JJELELEELELE FULHAM FC
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:04:37 #175
194154 BigKahuna
De Eindbaars.