Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Mijn favoriete voetballer aller tijden...wat een nummer 10, en altijd die doelpunten als het moest..
panathinaikos uit..
auxerre uit...
geweldig!
Jammer dat het elftal in de finale op was. D'r was maar 1 ploeg die dat jaar recht had op de CL, en dat was Ajax. Die 0-2 in het bernabeu was alleen al een beker waardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingels
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Logitik het volgende:
Dat zullen dan waarschijnlijk zwart/wit filmpjes worden![]()
Ging mis tussen Sar en Boer, komt die Ravanelli eraan die de bal uit een ONMOGELIJKE hoek richting goal tikt. Hobbel hobbel hobbel, Silooy net te laat. Doelpuntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Sethje het volgende:
ja idd....wat een finale was dat zeg...die eerste goal van juve! :|:|
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vondt er achteraan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk bijna nooit voetbal !
Jari vondt ik een mooie voetballer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
wat hebben jullie op mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vond er achteraan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |