Zou ik ook niet zitten als ik een man was in een vrouwenlichaamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:00 schreef doka het volgende:
[..]
Ze heeft de hele avond al kuren. Zit niet lekker in haar vel, ofoz![]()
Is al bekend, ik, regenworm en FB hebben de redactie gemailt, maar ze doen er niets aan, dit zal ws. elke nacht iig standaard worden dan je geen regie hebt op de streamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zie op 2 streams bloemen en op 2 streams een tafelKUNNEN ZE NOU ECHT NIET FATSOENLIJK OP DE BEWONERS SCHAKELEN
Door Menno Fiool natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor dat gezeik van gisteren kwam ze gewoon dom over en nu labiel door wie zou dat nou komen???
Je kan t geluid ook uitzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg koppijn van dat getik van Bart
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zitten als ik een man was in een vrouwenlichaam
Zou goed kunnen. Hormonen veroorzaken van alles bij zowel mannen als vrouwen tenslottequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Oke Kelly dus, was iets te vroeg met postenWat is er toch met haar? Ik weet in BB dat ze hormoon pillen slikte, zou het daar door komen dat ze zo labiel overkomt en reageert?
Mail de redactiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef DaMook het volgende:
Stream 1 & 3 hetzelfde en beide KUT stream 2 & 4 hetzelfde en OOK KUT
BB let gvd eens op zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zou je de hele dag aanjezelf zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zitten als ik een man was in een vrouwenlichaam
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach je weet niet op wat voor pagina hij zit![]()
Hebben ze mail terug gehad dan ? Waarom ik dan nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al bekend, ik, regenworm en FB hebben de redactie gemailt, maar ze doen er niets aan, dit zal ws. elke nacht iig standaard worden dan je geen regie hebt op de streams
Voor de spiegelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zou je de hele dag aanjezelf zitten![]()
je ziet viooltje toch rondwandelen. Gezellig tochquote:
Donequote:
Nee geen mail terug, dus ze negeren het gewoon compleetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze mail terug gehad dan ? Waarom ik dan nietMaar ze moeten hier echt iets aan doen anders haak ik ook af (nouja bijna dan
)
Inmiddels gebeurd, laptop is naar de slaapkamer! Ik ga nog weer eens friends kijken en in slaap vallen! Slaap lekker allemaal en tot morgenquote:
Ze had na het gesprekje in de DBK eerder vanavond wel weer goede zin, maar toen gaf Bart haar op haar donder en toen storte ze weer inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Door Menno Fiool natuurlijk...![]()
maar het blijft een labiele jankerd
Ik wist utquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor de spiegelEn me suf masturberen
Yeah
![]()
Morgen weer een dag. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Inmiddels gebeurd, laptop is naar de slaapkamer! Ik ga nog weer eens friends kijken en in slaap vallen! Slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
Haha, nou neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
heej Bongie maakt nu muziek in het huis??????
Een labiele jankerd dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze had na het gesprekje in de DBK eerder vanavond wel weer goede zin, maar toen gaf Bart haar op haar donder en toen storte ze weer in![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nou nee![]()
Niet echt mijn smaak
Wist je trouwens dat dit nummer de leader was van BB4?
trustenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Inmiddels gebeurd, laptop is naar de slaapkamer! Ik ga nog weer eens friends kijken en in slaap vallen! Slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
Ikke wel in tegenstelling tot me mannetje heb ik ze allemaal gekekenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nou nee![]()
Niet echt mijn smaak
Wist je trouwens dat dit nummer de leader was van BB4?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze mail terug gehad dan ? Waarom ik dan nietMaar ze moeten hier echt iets aan doen anders haak ik ook af (nouja bijna dan
)
Tja, mailen helpt niet echt zo te merkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een klote streams op dit moment weer zeg
Alleen 2 doet het bij mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Jaaaaaaaaaaa.... daar is ze weeeeeeeer.... hèhèquote:
Camera mensen draaien overuren hoor, moeten al vroeg beginnen itt BB5 en werken tot laat door, gun ze nou die koffie pauze ff, ze hebben net Fiool nog lopen volgen met haar Cif en schoonmaakwoede, dan verdien je een lekkere bak koffie hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Dat wil je niet weten hoe het hier werktquote:
Was te verwachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee geen mail terug, dus ze negeren het gewoon compleet
quote:Hoi redactie,
Zouden jullie mischien een beetje in de gaten kunnen houden wat jullie op de streams laten zien ?
Ik zie nu namelijk op 1 en 3 hetzelfde en op 2 en 4 ook. Lijkt me niet echt de bedoeling. Daarnaast is op geen van vieren ook maar 1 bewoner te zien, ja heel soms als ze voorbij lopen, maar lijkt me wel dat jullie toch wel de bewoners in beeld willen brengen en het liefste via 4 VERSCHILLENDE streams.
Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen en vooral willen doen.
Met vriendelijke groet,
Mark
Ja ik kan jullie toch niet loslatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |